donderdag 3 januari 2019

52 weeks to Christmas week 1 reminder challenge: goud of zilver


Goedemorgen lieve blogsters, de eerste kerst/winterkaart voor 52WTC in 2019, de aftrap is weer genomen...we hopen dat jullie allemaal weer vaak meedoen het is zo gezellig op die donderdag, en je hebt een leuk stapeltje kerstkaartjes aan het eind van het jaar!!
Dit kaartje is de reminder voor de uitdaging goud/zilver, jullie kunnen vandaag nog meedoen.
Het dorpje van MD is uit mat zilver gestanst (moeilijk op de foto te krijgen)....daarachter wat besneeuwde bomen....en op de voorgrond beginnen we weer met een diertje...de ijsbeer.


We hopen weer mooie leuke vrolijk kaartjes te zien ...we gaan snel een kijkje nemen.

Hieronder nog even een update van mij (Merit):
Ik wil jullie eerst heel erg bedanken voor alle lieve beterschapsberichtjes! 
Afgelopen maandag, oudjaarsdag ben ik terug gegaan naar de huisarts, omdat ik benauwdheidsklachten bleef houden, had bijna geen lucht en pijn op de borst/achter mijn borstbeen.
De huisarts heeft  mij toen ingestuurd naar de spoedeisende hulp. 
Daar bijna de hele dag gelegen en allemaal verschillende onderzoeken gehad. Ze vonden het lastig te beoordelen en weten niet goed waar de benauwdheidsklachten vandaan komen. 
Daarom gaan ze mij nu behandelen als zijnde astma patiënt, omdat ze het niet goed weten. 
Krijg verschillende pufjes in de hoop dat daarmee de benauwdheidsklachten afnemen. 
En over 4 weken moet ik terug naar de longarts voor verder onderzoek. 
Verder waren mijn ontstekingswaarden van de longontsteking wel gedaald, dus de antibiotica doet gelukkig zijn werk. De klachten van de longontsteking zijn ook grotendeels verdwenen. 

Liefs Annemarie en Merit

21 opmerkingen:

Je@net zei

Een pracht van een kaart.
Wat vervelend dat je zo blijft sukkelen, Merit. Fijn dat de AB in elk geval zijn werk doet. Sterkte en hopelijk weer snel helemaal opgeknapt!

Jantine zei

Tjee, Merit, ik loop een beetje achter, maar wat een akelig verhaal. Sterkte en beterschap!
Wat hebben jullie weer een mooie kaart gemaakt, dames. Nog de beste wensen voor een vooral gezond 2019!
Groetjes
Jantine

Enny zei

0h, wat erg, dat je zo sukkelt, hopelijk spoedig beterschap ! Nogmaals de allerbeste wensen voor 2019, vooral een goede gezondheid ! De kaart is echt prachtig, mooie achtergrond en zo'n lieve beer ! Groetjes, Enny

Eri zei

Wat vervelend dat je zo benauwd bent, ik hoop dat de pufjes je gaan helpen om je snel beter te voelen. Wat een leuk winters tafereeltje hebben jullie gemaakt.
Groetjes, Eri

Judith zei

Toppertje is het weer.
Groetjes van Judith

Epie zei

Prachtig winters kerstkaartje Anne-Marie en Merit supermooi
Ik wens je heel veul beterschap toe ,hopelijk voel je je snel wat beter
Crealiefs van Epie

Irene zei

Leuke kaart en ja...alles wat glimt is heel moeilijk op de foto te zetten!!
Ik hoop zo dat je benauwdheid snel overgaat en je maar tijdelijk pufjes nodig hebt Merit. Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, door Ben weet ik wat een ellende het is als je ademnood hebt!!

xx Irene

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtig kaartje hebben jullie wee gemaakt voor de reminder.
ik hoop dat je weer snel beter bent en dat de pufjes aanslaan.
goed dat ze het in de gaten houden
groetjes ellen

Trijntje zei

Gelukkig dat de benauwdheids klachten verdwenen zijn want dat is heel naar. Maar doorgaan met de medicatie. Veel beterschap nog. De kaart is prachtig. superleuk gemaakt. Groeten trijntje

Trudy zei

Prachtig kaartje hebben jullie gemaakt! Mijn man heeft dezelfde klachten gehad als jij en dat noemde ze toen pleuritus. Rare naam maar hij kreeg ook antibiotica en toen het vrij snel over. Sterkte ermee.
Groetjes Trudy

Petra zei

Hi meiden, goh wat naar om te lezen Marit dat je zo ziek bent geweest en nog steeds niet helemaal op de rit.. Heel veel beterschap jullie hebben weer een prachtige kaart gemaakt.
Lieve groet,
Petra

!neke zei

Wat naar dat je eigenlijk niet weet wat de oorzaak is. Wel fijn dat je je wel wat beter voelt.
Mooie kaart !
Groeten Ineke

Henriët zei

Hopelijk knap je snel weer op Merit. Geen leuk begin van het nieuwe jaar.
Jullie beginnen wel met weer een hele mooi kaart! Ik hoop er in 2019 weer heel veel van jullie te mogen bewonderen.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een superleuk tafereeltje heb je weer gemaakt, Annemarie.
Ik schrik van het bericht van Merit, want ik heb helemaal gemist dat je zo ziek bent (geweest). Je bent gelukkig aan de beterende hand en fijn dat ze alles nog verder gaan onderzoeken.
Sterkte!!
xxx Margreet

Suzan zei

Prachtig kaartje hebben jullie weer gemaakt! Ik hoop dat je gauw weer opknapt Merit!
Groetjes Suzan

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart, leuk met de zilveren huisjes. Veel beterschap voor Merit,
Ansx

Marijke zei

Mooi kaartje weer dames! En wat een naar verhaal! Hopelijk gaat het met de pufjes beter met je benauwdheid, bij mij helpen ze wel! Voor jullie beiden een goed en vooral gezond 2019! Dat is toch het belangrijkste! Groetjes Marijke.

Nicolette zei

Leuke kaart en soms is het inderdaad lastig om een kaart goed op de foto te krijgen. Beterschap Merit!
Groetjes Nicolette

Creanita60.blogspot.nl zei

Oei dat klinkt niet goed ik hoop dat je snel opknapt!
Jullie kaart ziet er weer toppie uit!

Gina zei

Leuke kaart met de ijsbeer ! Niet leuk natuurlijk dat je op de spoed lag voor onderzoeken, maar ik ben wel blij te lezen dat het toch al iets beter gaat! Groetjes, Gina

Colien zei

Mooie winterse kaart! Veel beterschap nog, Merit!!
grtz Colien