zaterdag 5 januari 2019

Mini treat bags



Goedemorgen lieve bloggers, 

Allereerst nog een keer heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes van jullie rondom mijn gezondheid
Op de SEH hadden ze gezegd dat ze mij gingen behandelen als zijnde astma patient, omdat ze het niet goed wisten. Zelf had ik helemaal niet het idee dat ik astma zou hebben, ook van de pufjes merk ik eigenlijk niks. Ik ben sinds donderdag avond wel iets makkelijker gaan ademhalen. 
Alleen de pijn bij mijn borstbeen bleef aanwezig en ook in dat gebied voelde ik bobbels/oneffenheden die pijnlijk waren bij aanraking. 
Ik kreeg zelf steeds meer het idee dat het bij mijn fybromyalgie hoorde, het voelde alsof het rondom mijn borstbeen helemaal opgezwollen/ontstoken was. 
Ik dacht misschien is het daardoor pijnlijk om adem te halen en wordt het allemaal een beetje dichtgedrukt doordat het in dat gebied zo gezwollen/ontstoken is. 
Dus gisterenmiddag wilde de huisarts mij weer zien om te beoordelen of dat het eventueel kon zijn.
Nou dat was eigenlijk een heel verhelderend gesprek, waarin alles op zijn plaats viel. 
Het is dus inderdaad een opleving van mijn fybromyalgie en dan op de plaats rondom mijn borstbeen. Al het bindweefsel tussen het borstbeen en mijn ribben is ontstoken en opgezwollen. 
Dit bemoeilijkt mijn ademhaling en zorg voor pijn tijdens het ademhalen. 
Dus nu weer ontstekingsremmers gekregen, in de hoop dat de ontstekingen snel zullen afnemen. 
Gelukkig niks ernstigs en fijn om te weten wat het nu is. 

Vrijdag voelde ik mezelf ook gelukkig weer wat beter en ben ik weer heerlijk aan de knutsel gegaan samen met mams. 
We zijn aan de slag gegaan met het maken van de mini treat bags van Stampin Up. 
Deze moesten weer aangevuld worden in onze voorraadbakken. 
Dus dat was een leuk klusje om mee te beginnen!








Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

24 opmerkingen:

Gina zei

Wat een leuke pockets heb je gemaakt ! Stuk voor stuk leuk ! Opmerkelijk dat de dokter weer is gaan onderzoeken nadat jij zelf de richting aangeeft! Ik heb dit nog al meegemaakt. Maar goed voor jou dat je nu bevestiging hebt gekregen en gerust gesteld bent! Hopelijk is de ontsteking snel genezen. Proficiat nog met al jullie gewonnen prijzen ! Groetjes, Gina

Je@net zei

Je verhaal klonk meteen al heel bekend toen je over de fybro begon, Merit. Heel herkenbaar en wat fijn dat er nu een goede behandeling gestart is hopelijk voel je je nu snel weer wat beter.
Wat een leuke pockets, zien er allemaal super gaaf uit.
Gefeliciteerd met jullie winnende kaart en toppertjes!

Henriët zei

Gelukkig weet je nu wat de oorzaak is van je klachten. Hopelijk slaat deze behandeling goed aan en voel je je snel weer oke.
Jullie hebben mooie treat bags gemaakt. Allemaal erg verschillend maar allemaal mooi.
Groetjes van Henriët

marja zei

wat een mooie bags hebben jullie gemaakt, maar vooral wat fijn dat het weer lukte. Kalm aan he en zorg goed voor jezelf. Liefs Marja

Angela zei

Jeetje ik wist niet wat ik las..... ben een tijdje niet de blogs bijlangs geweest en dan mis je het een en ander. Ik wist niet dat je fybromyalgie had Merit.... heftig hoor!
Heb ff jullie vorige berichten nagelezen..... best heftig allemaal!
Gelukkig dat jij je lichaam goed kent en herkent Merit en dat het nu langzamerhand beter met je gaat!

Je mini treat bags zijn stuk voor stuk supergaaf en is je voorraadbakje weer wat aangevuld!

Proficiat met jullie ereplaatsjes!

Goed weekeinde allebei
xxAngela

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kleine kaartjes zijn dat ken dat niet treat bags maar voorlopig kun je weer vooruit.
gefeliciteerd met jullie ere plekjes altijd leuk

gelukkig dat het al iets beter met je gaat dat van de fibromyalgie klinkt me heel bekend in de oren. beterschap
groetjes ellen

Colien zei

Nou, goed dat je weer terug bent gegaan naar de huisarts en dat er nu de juiste behandeling voor het probleem is. Hopelijk helpt de antibiotica snel en knap je rap op.
Jullie cadeau-zakjes zien er erg leuk uit, zijn al presentjes op zich!
En tof dat jullie het zo goed doen bij de challenges, proficiat!!
grtz Colien

Caroline zei

Door alle drukte hier rondom onze moeder liep ik ook bij jullie een beetje achter, sorry. Was ook heel benieuwd naar jullie schoonvader/opa en las toen ook over Merit. Ook voor jullie een andere oudjaarsdag dan gepland. Hopelijk slaan de ontstekingsremmers aan en ben je snel weer de oude hoor!
Fijn om te lezen dat het met opa/schoonvader ook weer beter gaat.
Lieve groetjes van Caroline

Judith zei

Hopelijk gaat de medicatie helpen en knap je snel op...
Gefeliciteerd met het winnen van de wedstijden!
Wat een gave zakjes zijn dit...lekker weer voorraad...
Groetjes van Judith

Petra zei

Fijn om te weten waar het vandaan komt en wat het is. Wel naar om te lezen dat je het zo benauwd hebt gehad en de kans redelijk groot is dat het weer terug komt. Het lastige van dit soort ziektes is dat je aan de buitenkant niets ziet, je kan beter een been breken. Helaas heb ik dat in mijn gezinnetje ook last van , twee stuks. Hoe gaat het nu met opa? Nou sterkte en beterschap Meis. Vergeet bijna te schrijven dat jullie een gave voorraad hebben gemaakt en wat hebben wij toch een geweldige hobby.

Lieve groet,
Petra

Margreet zei

Wat een superleuke treat bags hebben jullie gemaakt, Merit. Die zijn altijd handig om in voorraad te hebben.
Wat fijn dat je er nu achter bent wat de klachten veroorzaakt en hopelijk gaat het nu snel beter met de ontstekingsremmers.
Fijn weekend allebei!
xxx Margreet

Margreet zei

Sorry, ik vergeet jullie helemaal te feliciteren met jullie 3 winnende kaarten. De diertjes doen het toch maar goed!!
xxx Margreet

Marijke zei

Het is wel fijn dat je een verhelderend gesprek heb gehad met de huisarts! En hopelijk gaat het nu beter! Beterschap maar! Je kaartjes zijn prachtig en zoveel gelijk! en wat een prijzen hebben jullie gewonnen. Proficiat! Altijd leuk, groetjes Marijke.

Nicolette zei

Fijn dat je nu weet wat het is en de medicatie zijn werk al doet. En dat je al weer energie hebt om kaarten maken, rustig aan hoor. Ze zijn weer prachtig.
En leuk al jullie toppertjes!
Groetjes Nicolette

Irene zei

Nou ja zeg, én de longarts én de huisarts die er nu tich wel behoorlijk naast zaten, maar góed dat jij je eigen lijf zó goed kent Merit en nu maar snel opknappen met de juiste medicatie! Ben zit ook weer aan de stootkuur Pred en antibiotica. ..longontsteking pfff.. de zoveelste!
Enige treatbags, jullie kunnen weer vooruit!

XxIrene

Irene zei

Enne. ...3x hoeraaaaa natuurlijk, top!

Mariken zei

Jeetje, Merit, wat vervelend allemaal! Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Hopelijk helpen de medicijnen, beterschap voor jou! En die teratbags, ze zijn super!! Hou je goed, groetjes!

!neke zei

Gelukkig weet je nu de oorzaak , niet dat het leuk is , maar wel duidelijk nu!
Beterschap !
Leuke treat bags !

GerJanne zei

Ach Merit, dat wist ik toch helemaal niet dat je fibromyalgie hebt! Wat naar voor je en dan zeker als er een opleving is. Hopelijk gaat het snel beter nu.
De zakjes zijn ontzettend leuk gepimpt. En gefeliciteerd met jullie winnende kaartjes!

Freubelmina zei

Leuke versierde zakjes zijn dit zeg, en gefeliciteerd met de winnenende kaartjes!
Klinkt allemaal erg pijnlijk...heel veel beterschap!
Fijn weekend xx

Jantine zei

Fijn dat je nu weet wat het is, maar erg vervelend, Merit. Sterkte en beterschap.
Jullie zakjes zijn erg leuk en vrolijk.
Groetjes,
Jantine

Sarah zei

Even alle gemiste berichten gelezen.
Wat heftig... Ik ben blij dat ze nu weten wat en je weer beter gaat worden Merit.
Deze treatzakjes zijn leuk!
Het overzicht van al jullie kerstkaartjes: GEWELDIG!!!
Groetjes xx

Sarah zei

En proficiat met jullie topplaatsen!

Unknown zei

Proficiat dames met jullie toppers en winnende creaties !!
Deze bars vind ik ok Superleuk gemaakt , het is nu ok écht knutselwéér
Fijne dag en beterschap , grtjs Epie