zaterdag 26 januari 2019

HELLO


Goedemorgen lieve bloggers, 

Af en toe vragen er nog bloggers hoe het nu met mij gaat, ontzettend lief dat jullie daar aan denken! 
Het gaat gelukkig echt beter met mij, ik heb sinds vorige week veel minder pijn bij mijn borstbeen. 
Af en toe nog wat pijnlijke steken of een wat zeurende pijn, maar ik ben helemaal blij zoals ik mezelf nu voel!! Blijf altijd wel wat voelen, maar dat is 'gewoon' bij mij, dus dat zijn we al gewend :) 
Ik gebruik nu ook geen medicijnen meer, dus dat is een goed teken. Mijn werk heb ik ook weer helemaal opgepakt en ik geniet ervan dat ik langzaam aan alles weer kan doen. 
Gelukkig positief bericht en hopen maar dat het weer een poosje zo mag blijven!
Hopelijk zijn jullie zo weer een beetje op de hoogte. 

Nu over naar het geplaatste kaartje van vandaag. 
Een lekker vrolijk kaartje met het ezeltje van Marianne Design, die hadden we al een lange tijd niet gemaakt en blijft toch wel erg lief! Soms leggen we al onze diertjes op tafel en dan kiezen we er weer eens eentje uit die we al lang niet hebben gemaakt. 
We hebben ons ezeltje nog wel een beetje in winterse sferen gehouden met zijn dikke sjaal. 
Vrolijke design papiertjes van Stampin Up gebruikt om het kaartje mee te maken.
Bij Tuesday Morning Sketches kwam een leuke sketch voorbij die we gebruikt hebben. 
Ook de tekst 'hello' is van Stampin Up en hebben we op een stukje cardstock gestempeld. 
En als laatste nog twee 'sterren' van Marianne Design uit zwart cardstock erbij. 
We zijn weer benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Ik ga zo weer een dagje werken, het is dit weekend mijn werk weekend. 
Vandaag een ochtend en een middag en morgen een ochtend en avond en de bereikbare dienst 24 uur. 
Er zal dan niet veel tijd zijn voor het maken van kaartjes, dan volgende week maar weer. 
Want dan heb ik doordeweeks weer weekend :) 

Allemaal een fijn weekend!
Groetjes, Merit en Annemarie 

Just us Girls - Pastels.
Crafty Card Makers  - Winter.

22 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart en mooie combinatie van kleuren. De ezel is ook heel leuk met zijn dikke sjaal, lekker warm.
Groetjes Marjan.

Sarah zei

Super mooi kaartje!

Irene zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Irene zei

Goed nieuws Merit!
Schattig het ezeltje met zijn warme sjaal (Een plu had vandaag óók wel gekund 🌝..van -5 met nog 1 uur lang dikke sneeuw gisteren ineens alles weg en plensbuien). De papiertjes zijn weer SUper!
XxIrene

Mariken zei

Fijn dat het beter gaat Merit!
Je kaartje is geweldig, ooh die ezel...zo leuk! Fijn weekend!

Creaellenknutselsite zei

Wat een gaaf kaartje met het ezeltje met zijn warme sjaal kun je nu best hebben.
Fijn Merit om te lezen dat het beter met je gaat.
groetjes ellen

Je@net zei

Ach...wat een lief kaartje is dit.
Fijn dat het weer een stuk beter met je gaat, Merit.
Fijn weekend gewenst!

Alina zei

prachtig kaartje, super mooie kleuren combinatie!

Kaartenkraam zei

Via via ben ik op jullie blog terecht gekomen en ik heb eens even rondgeneusd. Jullie maken hartstikke leuke kaarten dus blijf ik jullie volgen. Om de een of andere (technische ?)reden kan ik mij nergens meer als volger aanmelden dus in de lijst van volgers zal je me niet aantreffen maar ik heb jullie blog al in mijn lijst van blogs staan!


groetjes van Ank

Crealientje zei

Fijn dat het wat beter met je gaat!
Jullie hebben weer een erg leuk kaartje met de leuke Zebra.
Prachtige combinatie van designpapier.
Ook de Kerstkaart hier onder is een beauty!
Fijn weekend, en een goede dienst, liefs Crealientje.

Melissa Craig zei

Love this! That donkey is absolutely adorable - love your piecing. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Petra zei

Fijn te lezen dat het goed met je gaar. Jullie hebben weer een leuk kaartje gemaakt. Mooie combi het papier .
Lieve groet,
Petra

GerJanne zei

Wat fijn dat het weer beter met je gaat! En dat je zonder de medicijnen kan. Wel een druk werkweekend heb je met ook nog bereikbare dienst. Ik nu trouwens ook tot morgenochtend vroeg.
Het kaartje is superleuk en fris. Hopelijk verwent je moeder je een beetje als je zo druk aan het werk bent. ;-)

Margreet zei

Superleuk ezelkaartje!
Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat, Merit! Houden zo.
Hopen dat je rustige diensten hebt en voor volgende week: fijn weekend.
xxx Margreet

Sandra zei

Fijn dat je je weer wat beter voelt , je kaartje is weer super leuk !

Groetjes.

Debbie zei

So cute! Pretty colors, and the donkey is adorable!!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That

Chantal zei

Fijn dat het beter gaat Merit.
Wat een super lief kaartje heb je gemaakt.
Groetjes, Chantal S

Daphne zei

Wat een leuk kaartje hebben jullie hier geplaatst.
Die diertjes zijn altijd leuk.
Om hem een sjaaltje te geven is wel een ghoed udee geweest, brr, et is koud hè?!

Linda Visser - van der Velden zei

Wat fijn dat je je beter voelt! En wat een superlief kaartje! Groetjes, Linda

Henriët zei

Het is ook een echt schatje die ezel (hoewel ik er tot nu toe alleen nog maar een zebra van heb gemaakt).
Mooie papiertjes hebben jullie weer gebruikt.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Wat fijn dat het inmiddels wat beter met je gaat! Dit kaartje is zo leuk. Mooie kleuren, leuke details, gaaf!

Colien zei

Fijn dat het beter met je gaat, Merit! En wat een toeval dat ezeltje. Die lag hier vanmiddag ook op tafel... Maar uiteindelijk is hij getransformeerd tot een walvis, haha. Kijk morgen maar op mijn blog, dan snap je wat ik bedoel ;)
Jullie kaartje is top: mooie kleurtjes!
grtz Colien