zaterdag 19 januari 2019

Nieuwe woning


Goedemorgen lieve blogsters, het gaat er een beetje op lijken dat het winter wordt, lekker hoor gisterochtend een beetje zon, toen ik naar buiten wilde gaan om de ramen te zemen, ging de zon weg....dus lekker binnen gebleven hahaha...als de zon niet schijnt zie je de vieze ramen ook veel minder erg.
Dus nu ga ik vanmorgen weer een poging wagen, wat wat er allemaal aanzit weer ik niet , maar de halve noordzee is er tegen aan gewapperd de laatste paar dagen.
Dit kaartje is voor de buurjongen, die krijgt half februari de sleutel van zijn huis.
Het leuke papier van "moda scrap" erbij gehaald, hij is gek op bos en de natuur, dus werd het een soort boswachters huisje...zelf gaat hij gewoon hier in Goeree wonen hoor, maar we vonden het echt bij hem passen.
Het lieve MD huisje gebruikt en een klein boompje....nr 4 erop geplaatst want dat wordt zijn huisnummer....als laatste nog de tekst "nieuwe woning" in een banner gestempeld en erbij geplakt.
Bedankt weer voor alle leuke en lieve reacties die we telkens van jullie krijgen...wat lezen we ze graag....
Fijn weekend en tot maandag dan zijn we er weer met een leuke babykaart!!

Liefs Annemarie en Merit


2 sisters on the blog - cijfer op je kaart
Crafty friend challenge - new beginning

15 opmerkingen:

Colien zei

Wat een gaaf, persoonlijk kaartje!
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke nieuwe woning kaart net zo'n tiny house gezellig met een boompje in de tuin
wens hem veel woonplezier
groetjes ellen

Mariken zei

Enig dat huisje, hartstikke leuk voor iemand die verhuisd is! En ja, het is koud om ramen te zemen!
Fijn weekend!

Irene zei

Énig kaartje, boffen dat hij in het dorp een huisje heeft gevonden..géén woningnood bij jullie?
XxIrene

Je@net zei

Erg leuke verhuiskaart!

Eri zei

Het is een heel leuke verhuiskaart geworden! Haha, hier zijn de ramen ook vies als de zon schijnt, zelfs zonder Noordzee in de buurt!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel leuk, dit verhuiskaartje. Helemaal als je weet dat hij gek op bos is. We hadden het er vandaag nog over, over de ramen wassen. Peter doet de buitenboel altijd en toen ik erover begon zei: pas op, niemand komt aan mijn buitenkant. Matthijs en ik schoten spontaan in de lach! Maar wel fijn, moet ik zeggen!

Nicolette zei

Leuke kaart voor de buurjongen. En het papier is er goed bij gekozen.
Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Margreet zei

Wat een superleuke verhuiskaart en weer heel persoonlijk gemaakt!
Ik veroorloof me tegenwoordig een glazenwasser voor de buitenboel. Woon dan wel een eind van de Noordee af, maar momenteel zit er hier ook van alles op. Zeker met zo'n mooie dag als vandaag.
Fijn weekend.
xxx Margreet

Gina zei

Leuke kaart voor de buurjongen ! Groetjes, Gina

Petra zei

Leuke kaart weer meiden.
Lieve groet,
Petra

Henriët zei

Leuke kaart! Mooi met al die bos papiertjes.
De zon scheen hier vanmiddag ook vol op de ramen en ja....dan zie je dat ze van buiten niet echt schoon zijn. Maar mijn oma zei altijd dat je geen ramen buiten mocht wassen met vorst in de lucht dus stel ik het nog maar even uit.
Groetjes van Henriët

Caroline zei

Leuk gedaan met het huisnummer erop!
En hier zijn de ramen 3 januari gedaan..... helaas een paar dagen later al weer vies....maar je hebt gelijk, als het donkerder weer is zie je het niet haha.
Leuk dat jullie weer meedoen met een 2e kaartje.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Trijntje zei

Heel leuk deze kaart voor de buurjongen. Alles weer erg leuk gecombineerd. Het vriest hier ook maar niet veel. De schaatsen kunnen we nog lang niet uit het vet halen. Mijn man heeft ae wel laten slijpen.... groeten Trijntje

Linda Visser - van der Velden zei

Heel leuke kaart! Leuk ook het boompje bij het huis en zo helemaal in stijl voor de ontvanger! Groetjes, Linda