Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer donderdag dus kerstkaartendag!!
Wij laten nog een reminder zien voor de lopende challenge, kersthuisje, straatje dorpje.
Deze keer gebruikten we het papier van de action een leuk kerstblok in mooie tinten...
Een maakten we een kersthuisje deze week... (dit is het huisje wat je ook kunt winnen).
We plakten er nog wat dennenboompjes bij en knipten uit het papier de tekst "Merry Christmas".
Hebben jullie nog tijd of zin om mee te doen, we zien jullie's kaarten graag binnen komen, plaats ze onder de uitdaging link.....
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.
28 opmerkingen:
Heel mooi je kerstkaart, het is een leuk huisje, mooi dp heb je gebruikt.
Prachtig, leuk om ook de bomen uit designpapier te stansen, groetjes Femmy
wat een mooi kaartje met het mooie papier en leuke huisje, leuk tafereeltje is het geworden
groetjes Ellen
Wat een geweldige kaart. Echt super mooi gemaakt. Echt te gezellig gewoon.
Fijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Wat een mooie dp combinatie wéér, daar zijn jullie zo goed in! Ik heb een huisje geplaatst..
XxIrene
Heel mooie kerstkaart hebben jullie gemaakt , gezellig sfeertje
Fijne dag met groetjes v Epie....
Wat een gezellig kerstkaartje hebben jullie gemaakt! Leuke challenge!
Groetjes Trudy
Een heel leuk kaartje.
Groetjes Nicolette
De kaart is prachtig met dit leuke huisje en de mooi bij elkaar passende papiertjes.
Groetjes, Eri
Supermooi huisje met prachtige bomen ernaast. Wat een leuk DP heb je gebruikt.
Heel leuke kaart met dit mooie papier, Merit en Annemarie. Leuk die bruintinten voor kerst.
Groetjes
Jantine
Hey Annemarie,
Wat een super leuke kaart laat je vandaag zien. Mooi hoer je het huisje met de bijpassende tinten papier combineerde...
Liefs,
Nancy
Een mooie kaart met leuk huis.
Groetjes, Caroline
Een mooie reminder deze kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda
Ook deze is weer mooi. Ik ben nog niet zo lang thuis en ga eens op zoek naar iets voor de challenge. Gaat zeker lukken hoor....
Een heel mooi winters kaartje hebben jullie gemaakt met dat leuke huisje.
Groetjes van Marian.
Wat een mooie kerstkaart
Groetjes Karien
Een leuke kaart, leuk die boompjes van dp.
Mooi, sfeervol, ik krijg bijna zin in winter, maar laat eerst die zomer maar komen!!
Wat een mooie kerstkaart in deze leuke kleurtjes en een heel gezellig huisje,
groetjes,
Ansx
Mooie kaart met het gezellige huisje.
Groetjes van Henriët
Mooi in deze tinten !!!! Gaaf!
groeten Ineke
DT 52 WTC
De prijs die jullie beschikbaar stellen is natuurlijk heel toepasselijk.
En wat leuk dat jullie er ook een kaart mee gemaakt hebben nu kunnen we meteen zien wat je met de stans kan maken.
Nou, de bruin tinten.
Het is en gezellige kaart geworden
Heel mooi kaartje met de huisjes, mooie kleuren gebruikt
Groetjes Rina
Wat een leuke kaart! Prachtige kleurstelling vind ik dit.
Groetnis Nynke
Mooie kaart met die bruine tinten grt caroline
Oh wat leuk zeg!! Zo mooi in deze kleurtjes.
Alvast een fijn weekend!!
Groeten van Femminde
Heel mooi, prachtige tinten1
grtz Colien
Een reactie posten