donderdag 11 juni 2026

52 Weeks To Christmas Week 24 Merry Christmas reminder kersthuisje straatje, dorpje....


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer donderdag dus kerstkaartendag!!
Wij laten nog een reminder zien voor de lopende challenge, kersthuisje, straatje dorpje.
Deze keer gebruikten we het papier van de action een leuk kerstblok in mooie tinten... 
Een maakten we een kersthuisje deze week... (dit is het huisje wat je ook kunt winnen).
We plakten er nog wat dennenboompjes bij en knipten uit het papier de tekst "Merry Christmas".
Hebben jullie nog tijd of zin om mee te doen, we zien jullie's kaarten graag binnen komen, plaats ze onder de uitdaging link.....

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.
 

28 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi je kerstkaart, het is een leuk huisje, mooi dp heb je gebruikt.

Femmy zei

Prachtig, leuk om ook de bomen uit designpapier te stansen, groetjes Femmy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie papier en leuke huisje, leuk tafereeltje is het geworden
groetjes Ellen

casa crea d' emilia zei

Wat een geweldige kaart. Echt super mooi gemaakt. Echt te gezellig gewoon.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Irene zei

Wat een mooie dp combinatie wéér, daar zijn jullie zo goed in! Ik heb een huisje geplaatst..
XxIrene

cards-by-epie zei

Heel mooie kerstkaart hebben jullie gemaakt , gezellig sfeertje
Fijne dag met groetjes v Epie....

Trudy zei

Wat een gezellig kerstkaartje hebben jullie gemaakt! Leuke challenge!
Groetjes Trudy

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje.
Groetjes Nicolette

Eri zei

De kaart is prachtig met dit leuke huisje en de mooi bij elkaar passende papiertjes.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Supermooi huisje met prachtige bomen ernaast. Wat een leuk DP heb je gebruikt.

Jantine zei

Heel leuke kaart met dit mooie papier, Merit en Annemarie. Leuk die bruintinten voor kerst.
Groetjes
Jantine

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat een super leuke kaart laat je vandaag zien. Mooi hoer je het huisje met de bijpassende tinten papier combineerde...
Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk huis.
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie reminder deze kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ook deze is weer mooi. Ik ben nog niet zo lang thuis en ga eens op zoek naar iets voor de challenge. Gaat zeker lukken hoor....

marian zei

Een heel mooi winters kaartje hebben jullie gemaakt met dat leuke huisje.
Groetjes van Marian.

Karien zei

Wat een mooie kerstkaart
Groetjes Karien

Angélique zei

Een leuke kaart, leuk die boompjes van dp.

Sarah zei

Mooi, sfeervol, ik krijg bijna zin in winter, maar laat eerst die zomer maar komen!!

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart in deze leuke kleurtjes en een heel gezellig huisje,
groetjes,
Ansx

Henriët zei

Mooie kaart met het gezellige huisje.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Mooi in deze tinten !!!! Gaaf!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Daphne zei

De prijs die jullie beschikbaar stellen is natuurlijk heel toepasselijk.
En wat leuk dat jullie er ook een kaart mee gemaakt hebben nu kunnen we meteen zien wat je met de stans kan maken.
Nou, de bruin tinten.
Het is en gezellige kaart geworden

Rina zei

Heel mooi kaartje met de huisjes, mooie kleuren gebruikt
Groetjes Rina

Nynke zei

Wat een leuke kaart! Prachtige kleurstelling vind ik dit.
Groetnis Nynke

Caroline zei

Mooie kaart met die bruine tinten grt caroline

Femminde zei

Oh wat leuk zeg!! Zo mooi in deze kleurtjes.
Alvast een fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Colien zei

Heel mooi, prachtige tinten1
grtz Colien