Pagina's

donderdag 11 juni 2026

52 Weeks To Christmas Week 24 Merry Christmas reminder kersthuisje straatje, dorpje....


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer donderdag dus kerstkaartendag!!
Wij laten nog een reminder zien voor de lopende challenge, kersthuisje, straatje dorpje.
Deze keer gebruikten we het papier van de action een leuk kerstblok in mooie tinten... 
Een maakten we een kersthuisje deze week... (dit is het huisje wat je ook kunt winnen).
We plakten er nog wat dennenboompjes bij en knipten uit het papier de tekst "Merry Christmas".
Hebben jullie nog tijd of zin om mee te doen, we zien jullie's kaarten graag binnen komen, plaats ze onder de uitdaging link.....

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.
 

28 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kerstkaart, het is een leuk huisje, mooi dp heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, leuk om ook de bomen uit designpapier te stansen, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het mooie papier en leuke huisje, leuk tafereeltje is het geworden
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart. Echt super mooi gemaakt. Echt te gezellig gewoon.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dp combinatie wéér, daar zijn jullie zo goed in! Ik heb een huisje geplaatst..
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kerstkaart hebben jullie gemaakt , gezellig sfeertje
    Fijne dag met groetjes v Epie....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig kerstkaartje hebben jullie gemaakt! Leuke challenge!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kaart is prachtig met dit leuke huisje en de mooi bij elkaar passende papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi huisje met prachtige bomen ernaast. Wat een leuk DP heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart met dit mooie papier, Merit en Annemarie. Leuk die bruintinten voor kerst.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Annemarie,
    Wat een super leuke kaart laat je vandaag zien. Mooi hoer je het huisje met de bijpassende tinten papier combineerde...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart met leuk huis.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie reminder deze kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook deze is weer mooi. Ik ben nog niet zo lang thuis en ga eens op zoek naar iets voor de challenge. Gaat zeker lukken hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi winters kaartje hebben jullie gemaakt met dat leuke huisje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kerstkaart
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuke kaart, leuk die boompjes van dp.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, sfeervol, ik krijg bijna zin in winter, maar laat eerst die zomer maar komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kerstkaart in deze leuke kleurtjes en een heel gezellig huisje,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart met het gezellige huisje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi in deze tinten !!!! Gaaf!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De prijs die jullie beschikbaar stellen is natuurlijk heel toepasselijk.
    En wat leuk dat jullie er ook een kaart mee gemaakt hebben nu kunnen we meteen zien wat je met de stans kan maken.
    Nou, de bruin tinten.
    Het is en gezellige kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi kaartje met de huisjes, mooie kleuren gebruikt
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart! Prachtige kleurstelling vind ik dit.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart met die bruine tinten grt caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat leuk zeg!! Zo mooi in deze kleurtjes.
    Alvast een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi, prachtige tinten1
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat,
we waarderen het heel erg en lezen ze altijd met heel veel plezier.