Goedemorgen lieve blogsters, we maakten een kaartje voor een jarige zwager, en een zwager die graag een biertje drinkt, dus het thema was niet zo moeilijk,
Heb gelijk de twee grote bierpullen maar genomen en op de kaart geplakt, het papier van Men Only van MD hebben we een leuke sketch van gemaakt...
Een banner met gefeliciteerd erop, de fooi werd in de kaart geplakt.
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit


