vrijdag 23 juni 2023

Ik denk aan je...en speciaal voor jou.


 Dit kaartje kwam ik tegen op pinterest en vond ik zo leuk, heel eenvoudig maar heel handig om iemand  te laten weten dat je aan hem /haar denkt...of zoals de andere speciaal voor jou..
Die speciaal voor joukaart  is bij het pakketje gegaan naar de winnaar van de laatste 52WTC kaart...
De andere ligt nog te wachten, maar denk er al een bestemming voor te hebben...
En ik denk dat ik er nog een paar ga maken reuze handig om in huis te hebben, mooi ook voor wat kleinere  stukjes design papier die over zijn..,
Vanavond gaan we aan de BBQ met schoonpa en zwager (die zijn beide alleen en zo vaak steek je dan ook de bbq niet aan, de kids komen natuurlijk ook nog langs....ga vandaag alles klaarmaken...
En dan vanavond lekker genieten.

Fijn weekend Annemarie en Merit.

12 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een TE leuke en handige kaarten zijn dit, die gaan vaak van pas komen!
De kerstkaart van gisteren is okergeel mooi met de bladeren- en poinsettia’s krans.
Veel plezier met bbq-en xx

Sarah zei

Ze zijn heel mooi!

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend leuke kaarten zeg. Echt prachtig gedaan. De ontvangers zijn er vast blij mee.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes, zeker leuk voor je restje dp, had ook al zoiets gezien op pinterest opgeslagen in een mapje
veel BBQ plezier vanavond
groetjes ellen

Eri zei

Altijd handig om deze leukerds in voorraad te hebben.
Gezellig zo'n BBQ avond geniet ervan!
Groetjes, Eri

Nynke zei

Twee gezellige kaartjes! Ik haal ook veel inspiratie van pinterest, instagram en van de blogs die ik volg. Is dat niet uiteindelijk de reden dat we onze creaties delen?
Veel plezier bij de barbecue vanavond!
Groetnis Nynke

Angélique zei

Inderdaad heel leuke kaarten.
Veelmplezier vanavond.

Kaartenkraam zei

Zeker handig en ze zijn mooi en voor vele doeleinden geschikt!

groetjes van Ank

Henriët zei

Hele leuke kaartjes. En je kunt eindeloos variëren met teksten zodat je ze voor allerlei gelegenheden kunt gebruiken.

Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Superleuke kaartjes. Lekker fris, ik word er wel blij van!

Femminde zei

Super leuk zo!! En slim om als je zelf geen inspiratie hebt om een kaartje te liften. Ik denk dat dit ook super kaartjes zijn in jullie verkoopbak. Die ben je zo kwijt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Margreet zei

Supertoffe kaartjes. Ik heb ze ook opgeslagen.
xxx Margreet