vrijdag 16 juni 2023

Geslaagd!!!

 


Goedemorgen lieve blogsters, ja lekker ze kunnen uit de voorraad komen, de geslaagd kaarten!!
Hier in de buurt hangen de nodige vlaggen, je zou bijna overal een kaart door de deur stoppen, zo fijn voor die kids.
Deze kaart gaat bij de dochter van Durvina door de brievenbus, het schattige uiltje op een label, met zijn diploma onder zijn arm (vleugeltje).
Ik heb gisteravond nog even wat condoleance kaarten gemaakt mijn moeder vroeg of ik een stapeltje wilde maken, want ze was er weer doorheen...
Had  er eigenlijk helemaal geen zin in, maar ik denk ga er nu voor  zitten ....en ze zijn klaar!!!

Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit.


12 opmerkingen:

Freubelmina zei

Leuke geslaagd kaartje maakte je, leuker om te doen als condoleance kaarten maar ook die zijn fijn om te krijgen …xx

Hobby Hoogland zei

Leuk kaartje met het uiltje.
Heb ook vele vlaggen zien hangen .
groetjes Marjan.

Elly zei

Erg leuk deze kaart. ik moest mezelf ook dwingen om deze week nog wat kaartjes te maken..te warm en volgende week op vakantie.
Groetjes Elly

Nancy zei

Hey Annemarie,

Zo, jij maakte 's avonds ook nog een serie kaarten... Goed bezig. Soms heb je er geen zin in maar moet het gewoon even. Mijn kapper vroeg eergisteren ook terug een setje rouwkaarten... Tja, die moet je gewoon op voorraad hebben. Moet er ook nog aan beginnen...
Deze uil is ook weer top! Die gaat graag ontvangen worden. Hangen ze bij jullie vlaggen uit als de kinderen geslaagd zijn? Dat kennen wij hier niet... Zalig toch! Is echt om trots te zijn...
Ik bedacht mij gisteren ook dat ik er weer een aantal moet gaan maken...
Vlug van start gaan na mijn blogrondje...
Liefs,
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met het leuke uiltje, leuk dp heb je gebruikt
fijn dat de condoleance kaarten ook zijn gelukt, heb je toch weer een voorraadje, het is vast gelukt door mijn schaatsende pinguintjes van gisteren die gaven genoeg koelte haha

groetjes ellen

karin zei

Altijd leuk een uil op een kaartje voor iemand die een diploma heeft behaald.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Hele mooie kaart met de uil. Superleuk voor een geslaagde. Ik maK ook af en toe condoleance kaarten kan er soms ook wat tegen opzien. Maar het is wel handig als je er wat op voorraad hebt ik ben net weer begonnen met een paar en die moest ik direct alweer versturen. Dus nog maar weer begonnen met een aantal. Soms gaat dat zo. Maar jij bent ook weer klaar. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Het is een heel leuk kaartje voor de dochter van Durvina. Die uil is altijd zo leuk voor deze gelegenheid.
Ik ga binnenkort ok weer voor mijn moeder aan de slag met kaartjes. Ze heeft er nog 1 van de vorige keer....

Angélique zei

Een leuke kaart, vrolijker dan condoleancekaarten, maar beiden fijn om te ontvangen als de gelegenheden zich voordoen.

Daphne zei

Een uil op een geslaagd kaartje is altijd leuk.
Mooie "neutrale" uitstraling heeft deze kaart zeg, nu valt de uil heel goed op.
Ik heb dat soms ook, dan "moet" er iets gemaakt worden, maar als de zin ontbreekt lukt het meestal niet bij mij.
Gelukkig heb jij daar geen last van gehad.

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend leuke kaart. De uil is zo leuk voor een slagingskaart.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Epie zei

Prachtige label
Groet Epie