vrijdag 14 december 2018

Nicolette jarig


Goedemorgen lieve bloggers, 

Hiep, Hiep, Hoera vandaag is Nicolette jarig en daar hoort natuurlijk een feestelijk kaartje bij!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag. 
Hopelijk heb je ons verjaardagskaartje al ontvangen! 
We hebben het kaartje in paarse tinten gemaakt met het design papier van Maja Design. 
Een leuke 'oude' sketch uitgekozen met diverse cirkels, geeft wel een leuk effect! 
Op het kleine cirkeltje te tekst 'van harte gefeliciteerd' gestempeld. 
En op de cirkel daarnaast een grote bloem uit cardstock met daaronder nog wat takjes. 
Bovenin nog 3 kleine rondje uit design papier om het witte gedeelte nog wat op te vullen.

We wensen Nicolette nogmaals een gezellige verjaardag, hopelijk met veel verjaardagspost want dat maakt het altijd wel extra leuk en feestelijk.

Vanmorgen vroeg al heerlijk aan een pan met erwtensoep begonnen, zodat we het weekend heerlijk met zijn allen rond de pan kunnen, met dit weer is dat helemaal geen straf.

Het kaartje van gisteren met die auto...is niet de nieuwe MD auto. Het is al een hele oude creatable van MD met daar op een boom die een poosje terug is uitgekomen...de Sint had geen auto+boom voor me meegenomen, maar wel andere leuke dingen hoor.... dacht ga eens even alle mallen doorspitten, want ik wist dat is ergens nog een auto moest hebben...en inderdaad zo zie je maar...je hebt vaak veel meer dan je denkt!!!

Verder voor iedereen alvast een fijn weekend toegewenst!
Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

16 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie verjaardagskaart hebben jullie voor Nicolette gemaakt.
Mmmmh….erwtensoep, dat wordt smullen!

Colien zei

Mooi kaartje, prachtige tinten!
Geniet van jullie boom en de erwtensoep, fijn weekend!
grtz Colien

Gina zei

Wat is deze ook weer leuk geworden ! Fijn voor Nicolette! groetjes, Gina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje en mooi kleurtjes hebben jullie gebruikt.
geniet van de erwtensoep ( is niet mijn ding) en van jullie kerstboom
groetjes ellen

Sarah zei

Wat een mooie kleuren! Heel toffe kaart!
Ik ben heel blij met het sneeuwman kaartje wat gisteren in de bus zat. Dank je wel!

Caroline zei

Een heel mooi kaartje die ik dinsdag al in het echt bij Nicolette heb gezien!
De erwtensoep staat hier ook vandaag te pruttelen haha. Ook voor het weekend en vanavond een schaaltje mee naar Nicolette...
Groetjes Caroline

Margreet zei

Wat een mooie kleuren hebben jullie voor de kaart voor Nicolette gebruikt! Prachtig resultaat.
Erwtensoep...lekker...maakt mijn moeder altijd voor ons (verwend hè?).
Heel creatief met de kerstboom en de auto....complimenten.
xxx Margreet

karin zei

Mooie kaart in prachtige kleuren!
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Ja die oude auto heb ik ook!
Maar de kaart voor Nicolette is erg mooi! Altijd leuk, cirkels.
En ik laat niet al mijn kaartjes zien van 2018, hoor... Ik bedoelde dat ik alles nog wil publiceren wat ik in 2018 gemaakt heb en dus nog niet heb laten zien. Dan begin ik 2019 met een zo goed als lege map....

Unknown zei

Prachtig kaartje geworden voor Nicolette , gezellig snert het is weer voor :-)
Superleuk week ook voor jullie !!
Groetjes Epie

Eri zei

Wat een leuke kaart voor Nicolette, heel tof met die cirkels uit dat prachtige papier.
Groetjes, Eri

Annerieke zei

Leuke kaart is dit, mooie combi van kleur en papier. Ik dacht eerst dat het een soort pareltjes waren rechtsboven, maar het zijn rondjes uit papier. Goed idee, ga ik onthouden! (ik ben niet zo heel erg van bling bling en soms gebruik ik pareltjes om toch op te vullen ;-))

Diny zei

Wat een super leuke kaart voor Nicolette!
Groetjes en een fijn (erwtensoep)weekend,
Diny

Nicolette zei

Bedankt voor jullie mooie verjaardagskaart. Hij staat bij de andere kaarten op de kast.
Groetjes Nicolette

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart, cirkels op een kaart vind ik altijd wel tof! mooie kleuren, echt toppie!
Nancy

sanpiseth40 zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
หนังไทย