donderdag 13 december 2018

52 weeks to Christmas week 50


Goedemorgen lieve bloggers,

Het is vandaag donderdag, dat betekend een gezellige kerstkaartendag bij 52 weeks to Christmas!
We hebben deze keer een heerlijk winters tafereeltje gemaakt voor op de blog.
Het achtergrond design papiertje komt uit de paperpad van Carta Bella 'cabin fever'.
Verschillende spulletjes van Marianne Design opgezocht en daar het kaartje verder mee afgemaakt.
Het leuke winterse huisje uit kraft met een rood dakje, waar een dikke laag sneeuw op ligt.
Achter het huisje lichtgeel cardstock, zo lijkt het net alsof er licht brand in huis.
Er ligt een dik pak sneeuw, de auto is onderweg naar huis met de kerstboom op dak.
Deze gaan ze straks in huis zetten en versieren.
Verder ook rond het huis nog verschillende boompjes en onderop de kaart twee kleine kaartjes van kraft waar de tekst 'fijne kerst' op gestempeld is.

Onze echte boom staat inmiddels ook, na veel lachen en brullen hebben Merit en Ik de boom gezet ...eerst stuk van de stam gezaagd (was natuurlijk weer te lang) daarna een kruis en onder gemaakt!!
Was wel wat tobben , maar hij staat...wel wat scheef maar ach dat heeft zijn charme...je moet wat als alle mannen in huis weg zijn!!


De top 3 bij 52 weeks to Christmas is: 
1: Henriët (11)
2: Hetty (29)
3: Trudy (25)

En de winnaar die random gekozen wordt is Eri, van harte gefeliciteerd!!


Met dit kaartje zijn we nog uitgekozen bij Die Cuttin' Diva's, wat leuk!

Kom vandaag weer gezellig een kijkje nemen bij 52 weeks to Christmas en doe gezellig mee met je wekelijkse kerstkaartje, we zijn weer benieuwd!
We hopen ook weer langs te komen bij jullie om de kaartje te bewonderen.

Lieve groetjes, Merit en Annemarie

Alfabeth challenge - season greetings
Crafty card makers - christmas.
Papercraft challenge - wintertime
Knutsels en Kadootjes - mannenkaart (kerstkaart voor alleenstaande man, weet niet of  het mag maar plaats hem maar...niet goed halen jullie hem maar weg hoor).

34 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaart.
En gefeliciteerd met jullie toppertje!

Nicolette zei

Een leuk tafereeltje en die auto met boom is zo leuk. En gefeliciteerd met jullie winnende kaart.
En bedankt voor jullie kaarten, erg leuk!
Groetjes Nicolette

Nancy Soetaert zei

Prachtig tafereeltje!
Proficiat met jullie toppertje!
Fijne donderdag
Nancy

karin zei

Wow ! Die is prachtig gemaakt !
groetjes,
Karin

martina's kaartjes zei

wat een leuk tafereeltje heb je gemaakt !
top
fijn dat je weer van de partij bent deze week !
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Freubelmina zei

Ik kom helemaal in winterse sferen met jullie kerstkaartje, echt Te mooi!
En ook het winnende kaartje is super!
Ik heb jullie een mail gestuurd.
Lieve groetjes xx

Eri zei

Wow, weer een superleuke sfeervolle kaart. gefeliciteerd met jullie toppertje.
Groetjes, Eri

meg zei

Fabulous winter scene, thank you for joining in at the Alphabet Challenge

Epie zei

Heel mooi is jullie winterse kerstkaart weer Scrapgirls …
Proficiat met jullie winnend kaartje hoor xx
Dankjullie wel voor de leuke kaart die ik heb ontvangen TOP !!
Crealiefs en een fijne dag van Epie

Enny zei

Oh, wat een prachtige kaart, zo leuk, super gemaakt ! Proficiat met de winnende kaart ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Geweldig kaartje dames. Ik ben dol op zo'n boom op de auto!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een super leuk kaartje weer dames!Die auto vind ik zo leuk, heb hem ook besteld! Eindelijk! Heel goed dat jullie zelf de boom hebben gedaan! De mijne staat nog niet, ik wacht nog even tot na het weekeinde (helaas kan even niet anders!) Groetjes Marijke.

Trudy zei

Wat een super gezellig kerstkaartje hebben jullie gemaakt!
groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje hebben jullie gemaakt leuk met die auto voor de deur
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke sfeervolle kaart is dit geworden. Mooi tafereeltje hoor. Stoer om zo samen de boom op te zetten, gezellig. Gefeliciteerd met jullie toppertje.
Lieve groetjes Miranda

Irma zei

Wat een superleuke kaart!!

Groetjes, Irma

Scraptastisch zei

Je moet er wat voor over hebben als je een echte boom in huis wilt hebben hè, ze ruiken altijd zo lekker! Noodgedwongen hier een neppertttt ik denk dat ik met een echte boom de trap niet op kom whaha en zo kan ik mezelf goed redden, maar er gaat niets boven echt!!!
Het is ook vast de inspiratie voor jullie kaart geweest en heel grappig en keigaaf kaartje....ik dacht bij het zien meteen aan illegale kerstbomen kap...lol.
xx Gerie

marian zei

Prachtig hoor dit winterse tafereel op de kaart, weer een schitterende kerstkaart.
Ik heb ook een kunstboom, voor een echte moet ik ook hulptroepen inroepen, dus doen we het ermee.Maar is toch wel gezellig hoor.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Wat een prachtig winters tafereel heb je gemaakt, Merit! Ik geloof dat ik toch spijt heb dat ik die leuke stans van de auto met de kerstboom niet heb gekocht....
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Wat heb je een mooi, winters tafereeltje gemaakt, het huisje ziet er heel gezellig uit.. Hier nog geen kerstboom, we gaan dit jaar ook voor onze nepperd.. mijn man is ziek en deze ligt op zolder,
Ansx

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje...wat een leuke details er allemaal op...
IK wil je heeeel erg bedanken voor het geweldig leuke kerstkaartje dat ik van jullie mocht ontvangen...zo lief ...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Suzan zei

Oh wat ist tie leuk!!Echt super!
Ook wil ik jullie bedanken voor de mooie kerstkaart!!
Groetjes Suzan

Annerieke zei

Wat een knusse kaart dit, ik vind de auto met boom echt geweldig leuk! En petje af voor jullie, jullie hebben je mannetjes gestaan met de boom ;-).

Caroline Cards zei

Een erg mooie kaart is het en het ruitjespapier past er leuk bij!
groetjes, Caroline

Irene zei

Hoi handy-girls, van alle markten thuis óók al is de 🌲 een scheetje-beef geworden hihi. Ik doe het jullie NIET na maar het hele verhaal past perfect bij de énige kaart! Proficiat met het toppertje!

XxIrene

Gina zei

Grappig het verhaal over jullie kerstboom, maar het is jullie dan toch gelukt! Jullie kaartje is ook weer mooi geworden. Dank jullie wel ook voor de leuke kaart die ik vandaag al in de bus vond. Groetjes, Gina

!neke zei

Super leuk weer !!
Groeten Ineke

Colien zei

Harsttikke leuk, wat een mooi kaartje!
Net als de leukerd die hier hangt te shinen, dankjewel!
grtz Colien

Izzy Scrap zei

What a lovely winter scene ! Love your gorgeous design with all those die cuts. Fabulous! Thanks so much for sharing and for playing along at Papercraft Challenges.

Marjan zei

Wat een gezellig tafereel op jullie kaart, heel leuk!!

Monique zei

Super kaartje dames. Net als de kaart die hier op de kast staat te pronken.
Dank je wel daarvoor! En natuurlijk bedankt voor het meedoen bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Basslady zei

this is so adorable!

thanks so much for playing along with us at alphabet challenge!

hugs and kisses from germany
Silvi xoxo

Felix the Crafty Cat zei

Gorgeous Christmas card, loving the design. Thanks for sharing this with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

Hermien zei

Mooi kaartje niet allen voor een man! Bedankt voor jullie deelname bij K&K.

Groetjes Hermien