zaterdag 1 december 2018

Ellen jarig


Goedemorgen lieve bloggers, 

Hiep, hiep, hoera vandaag is Ellen jarig en daar hoort natuurlijk een feestelijk kaartje bij! 
Opnieuw het leuke design papier van Studio Light gebruikt
De leuke mal 'Happy Birthday' van Stampin Up gebruikt en uit zwart cardstock gestanst.
Onderop nog twee leuke oker gele potjes met cactussen erin. Nog wat okergele sterren erbij om het wat extra feestelijk te maken!

Ik zag net dat ons berichtje er al op stond met twee regels tekst.. de rest was nog niet van gekomen.
Dus net snel nog even het berichtje af gemaakt, het is niet zo'n lang bericht deze keer.
Het is hier nog hectisch met alle zorgen voor onze opa/schoonvader en oma/moeder. Oma is gisteren thuis gekomen uit het ziekenhuis, helaas nog met katheter omdat ze nog niet kan plassen.
Dus ik moest snel gisteren avond nog langs oma om uitleg te geven over de katheter, het was in het ziekenhuis erg hectisch dus weinig uitleg gekregen.
En vanmorgen moest ik werken, ik heb weer een werkweekend!


Top 3 bij Di's Digi's

En één van de winnaars bij Cheerful Sketches

Groetjes, Merit en Annemarie 

13 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super gave kaart hebben jullie voor Ellen gemaakt!
Groetjes en tot gauw weer,
Diny

Nicolette zei

Een leuke fleurige kaart.
Groetjes Nicolette

Je@net zei

Wat een leuke verjaardagskaart voor Ellen!

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke verjaardagskaart
groetjes ellen

Judith zei

Super leuk en die kleuren combi is TOP knalt ervan af...
Groetjes van Judith

Caroline zei

Mooie kaartje in deze kleuren!
Groetjes Caroline

Chantal zei

Wat een super mooie kaart, leuk papier.
Sterkte ermee.
Groetjes, Chantal S

Nancy Soetaert zei

prachtige verjaardagskaart en gefeliciteerd met jullie winnende kaartjes!
Nancy

Eri zei

Ik heb hier al een paar leuke voorbeelden gezien met dit papier. Tof met die cactussen erbij.
Groetjes, Eri

Gina zei

Hele leuke kaart zo gecombineerd in grijs/zwarttinten en geel! Groetjes, Gina

Margo zei

Wat een superleuke kaart ! Hopelijk is het al wat rustiger bij jullie ! Veel succes met alle zorgen voor oma en opa !
Groetjes
Margo

Marijke zei

Een feestelijk kaartje en leuk die cactussen!Veel sterkte met oma en vader! Groetjes Marijke.

Ellen zei

Kijk nou eens, mijn mooie verjaardagskaart! Ik blog de laatste tijd veel te weinig, daardoor had ik 'm nog even gemist. Blij dat ik 'm nu nog tegenkom. Ik ben heel blij met jullie mooie kaart en lieve verjaardagswensen. Dankjewel xxx