Goedemorgen lieve blogsters, we maakten een kaartje voor een jarige zwager, en een zwager die graag een biertje drinkt, dus het thema was niet zo moeilijk,
Heb gelijk de twee grote bierpullen maar genomen en op de kaart geplakt, het papier van Men Only van MD hebben we een leuke sketch van gemaakt...
Een banner met gefeliciteerd erop, de fooi werd in de kaart geplakt.
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit
8 opmerkingen:
Hey Annemarie,
Wat een super leuke mannenkaart laat je hier zien.
Het papier is ook zo leuk allemaal bij elkaar...
Liefs,
Nancy
Wat een super leuke mannenkaart. Echt tof gedaan.
Fijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Het is een hele mooie mannenkaart. Een biertje gaat er altijd in bij mannen… en met dit weer zeker. Groeten Trijntje
Super leuke mannenkaart met de bierpullen is dit.
Groetjes Elle-Jeanne
wat een mooi kaartje met de bierpullen en het stoere papier
groetjes Ellen
Heerlijk stoer deze kaart voor je zwager!!!
Groetjes, Sigrid
Echt een toffe mannenkaart!
Een hele leuke mannenkaart, mooi zoals je de dessin-papiertjes gecombineerd hebt en het is dorstig weer dus die biertjes zullen er wel in gaan hihi.
Lieve groetjes Miranda
Een reactie posten