woensdag 24 juni 2026

Gefeliciteerd


Goedemorgen lieve blogsters, we maakten een kaartje voor een jarige zwager, en een zwager die graag een biertje drinkt, dus het thema was niet zo moeilijk, 
Heb gelijk de twee grote bierpullen maar genomen en op de kaart geplakt, het papier van Men Only van MD hebben we een leuke sketch van gemaakt...
Een banner met gefeliciteerd erop, de fooi werd in de kaart geplakt.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit

8 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat een super leuke mannenkaart laat je hier zien.
Het papier is ook zo leuk allemaal bij elkaar...
Liefs,
Nancy

casa crea d' emilia zei

Wat een super leuke mannenkaart. Echt tof gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Het is een hele mooie mannenkaart. Een biertje gaat er altijd in bij mannen… en met dit weer zeker. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Super leuke mannenkaart met de bierpullen is dit.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de bierpullen en het stoere papier
groetjes Ellen

Sigrid1972 zei

Heerlijk stoer deze kaart voor je zwager!!!
Groetjes, Sigrid

Margreet zei

Echt een toffe mannenkaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke mannenkaart, mooi zoals je de dessin-papiertjes gecombineerd hebt en het is dorstig weer dus die biertjes zullen er wel in gaan hihi.
Lieve groetjes Miranda