Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een beterschap kaartje, en deze keer mag de uil lekker in zijn bedje liggen, de nodige spulletjes om hem heen dokterskoffer met atributen , slofjes en een warme kruik.
Het papier komt uit de rainbow serie van MD. en het bed uit de White Wash serie van MD..
Nu maar hopen dat het patientje snel mag opknappen...
Liefs Annemarie en Merit.
10 opmerkingen:
wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje, daar knap je vast snel van op
groetjes Ellen
Een leuke kaart, al ziet die uil er echt wel ziek uit, maar de zieke zal bij het zien van deze leukerd meteen opknappen.
Groetjes, Eri
Oh wat leuk gedaan. Heb nog nooit een uiltje in dit bedje zien liggen maar het ziet er tof uit. Die accesoires maken het helemaal af.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Ik denk dat de zieke zich meteen een stuk beter voelt bij het zien van deze leuke kaart.
Wat een leuk beterschapskaartje met het uiltje in bed!
grtz Colien
Oehoeeeee als je hier niet snel van opknapt...wát leuk!
XxIrene
Wat een leuke beterschapkaart.
Groetjes Nicolette
Wat een leuke beterschapskaart, grappig dat de uil konijnensloffen heeft hihi. Heel leuk gemaakt.
Lieve groetjes Miranda
Wat een superleuke beterschapskaart!
groetjes van Ank
Heel leuk !! ik heb deze stans op de beurs gekocht en net gebruikt, Het bed. Zo leuk!!
Een reactie posten