Goedemorgen lieve blogsters, vandaag even een kaartje voor iemand bij wie het even wat tegen zit, denk maak snel iets met de mooie Stampin Up set die ik van Elise mocht lenen...
Prachtig vind ik die aquarel bloemen en bladeren...
De reepjes op de achtergrond zijn uit een action blok.
De kaart is al aangekomen we kregen een lief berichtje.
Fijne dag liefs Annemarie en Merit.

wat een mooi kaartje, de bloemen zijn zeker mooi en sjiek hoor
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Mooie kaart en zeker fijn om te krijgen als het je even tegenzit!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Wat een mooie kaart. echt tof gedaan.
BeantwoordenVerwijderenfijne dag.
Lieve groetjes,
emily
Fijn als je kaart zo gewaardeerd wordt. Het is een mooierd!
BeantwoordenVerwijderenGaaf die grote bloemen, mooi en gewaardeerd en dáár doe je het voor!
BeantwoordenVerwijderenXxIrene
Zo'n kaartje vinden in je brievenbus us altijd goed.
BeantwoordenVerwijderenIk vind het erg mooi. Het lijkt snel klaar, maar het idee is goed verzonnen en heel mooi gemaakt.