Goedemorgen lieve blogsters vandaag weer tijd voor een kaartje en dit keer de jongens versie , de meisjes liet ik vorige week zien... deze papiertjes zijn nu op geen idee welk merk voorkant was er niet meer..
Een lief kaartje ook geen tekst die kan er later nog op of de naam van de baby..
De uitvoering heb ik weer van Merit afgekeken, dat doe ik dus heel vaak als ik geen inspiratie heb.
DEZE maakte Merit laatst die heb ik nu 4 keer nagemaakt met allerlei soorten papier.
Bij deze bedankt Merit ik kon zo weer verder.
fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit.

6 opmerkingen:
wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje en het leuke design papier
groetjes Ellen
Hey Annemarie,
Ook deze kaart heb je weer mooi gemaakt in deze schattige kleurtjes... Leuk modelletje ook. Ik werd ook gevraagd om een serie geboortekaartjes te maken, misschien neem ik het wel mee...
Liefs,
Nancy
Prima hoor gebruik het maar las voorbeeld,daarvoor staat hij erop Nancy.
Ach, wat is dit een schatje met het lieve konijntje. Door het verschillende papier is het een heel andere kaart geworden.
Groetjes, Eri
Superleuk! En mooi papier ook!
Wat een enige kaart met dat lieve konijntje in de wagen. Jammer dat die leuke papiertjes nu op zijn.
Een reactie posten