Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag laten we nog een keer een reminder kerstkaartje zien voor de lopende challenge bij 52 weeks to christmas. We waren lekker doorgegaan met het thema boeken en dit kaartje is ook nog ontstaan. Een achtergrond van Marianne Design waarop we het tafereeltje gemaakt hebben. We dachten bij het thema boeken ook nog aan een kookboek, dat kon mooi op deze achtergrond verwerkt worden. Ons lieve kerstvrouwtje heeft alle potten, pannen en keukengereedschap klaar staan om iets lekkers te gaan maken uit haar kookboek. We zijn benieuwd....!
Doen jullie ook weer gezellig mee met de uitdaging of een wekelijks kaartje vandaag.
Liefs, Merit en Annemarie
23 opmerkingen:
Nou dit dametje moet het lukken met haar kookboek, grt caroline
wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje, ik ben benieuwd wat ze gaat koken
groetjes Ellen
Geweldig wat een leuk tafereeltje op de kaart, veel werk maar het resultaat is prachtig. Groetjes Femmy
Wat een prachtig tafereeltje met de kerstvrouw met haar kookboek.
Wat een super leuk tafereel met de kerstvrouw en haar kookboek!
Dat komt vast helemaal goed daar in de keuken!
Groetjes Trudy
Super leuk bedacht met haar kookboek, wat zal de kerstman smullen straks!
XxIrene
Superleuke kaart, er staan vast heel lekkere kerstrecepten in het kookboek.
Groetjes, Eri
Hey Merit,
Wat een geweldig leuke kerstkaart alweer! Je krijgt zin om zo in de keuken te gaan staan...
Liefs,
Nancy
Wat een schattige slimline kaart. En wat lekkers maken voor de kerst doe je met een kookboek in de buurt.
Groetjes van Marian.
Wat een leuk en knus tafereeltje op deze mooie kerstkaart. Knap opgebouwd en als het eten klaar is kom ik proeven hoor hihi.
Mijn kerstkaart wil maar niet op Blogger verschijnen. Stond ingepland om vier uur vanochtend en is nu nog nergens te bekennen. Niet leuk.
Lieve groetjes Miranda
Heey Merit en Annemarie,
De kerstvrouw begint lekker op tijd met het maken van kerst gebak en dat word vast iets lekkers.Het is een heel leuk kerstkaartje geworden.
Groetjes Femke
Prachtig kaartje met een heel leuk tafereeltje
Groetjes Rina
Een mooi kijkje in de keuken van het kerstvrouwtje. Ik ben benieuwd wat ze gaat maken!
groetjes van Ank
Oh, een kookboek, superleuk! Wat een gezellige kaart, Merit en Annemarie! Deze dame kan lekker kokkerellen voor de kerst.
Groetjes
Jantine
Wat een super leuke kaart is het geworden.
Lekkere 'bende' in de keuken ....
Groetjes Hetty
Wat een leuke kook kerstkaart is dit.
Leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne
De kerstman krijgt vast iets lekkers voorgeschoteld!
Mooie kaart.
Groetjes van Henriët
Supermooie kerstkaart heb je gemaakt Merit!
Groetjes Suzan
Heel gezellig daar in de keuken!
Groetjes Caroline
Ja joh, héél leuk verzonnen, een kookboek!!
Wat een leuk tafereeltje hebben jullie weer gemaakt
Oh wat is dit gaaf! Ontzettend leuke kaart, Een kookboek, daar had ik nog niet aan gedacht! En er is zoveel leuks te zien op de kaart.
Wat een leuk tafereel !!!!!
Oh wat geweldig!! Dit leuke tafereeltje met de kerstvrouw. Zo leuk met haar kookboek.
Fijn zonnig weekend!!
Groeten van Femminde
Een reactie posten