donderdag 21 mei 2026

52 Weeks To Christmas Week 21 reminder iets met boek...

Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag laten we nog een keer een reminder kerstkaartje zien voor de lopende challenge bij 52 weeks to christmas. We waren lekker doorgegaan met het thema boeken en dit kaartje is ook nog ontstaan. Een achtergrond van Marianne Design waarop we het tafereeltje gemaakt hebben. We dachten bij het thema boeken ook nog aan een kookboek, dat kon mooi op deze achtergrond verwerkt worden. Ons lieve kerstvrouwtje heeft alle potten, pannen en keukengereedschap klaar staan om iets lekkers te gaan maken uit haar kookboek. We zijn benieuwd....! 
Doen jullie ook weer gezellig mee met de uitdaging of een wekelijks kaartje vandaag. 

Liefs, Merit en Annemarie 

 

23 opmerkingen:

Caroline zei

Nou dit dametje moet het lukken met haar kookboek, grt caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje, ik ben benieuwd wat ze gaat koken
groetjes Ellen

Femmy zei

Geweldig wat een leuk tafereeltje op de kaart, veel werk maar het resultaat is prachtig. Groetjes Femmy

Margreet zei

Wat een prachtig tafereeltje met de kerstvrouw met haar kookboek.

Trudy zei

Wat een super leuk tafereel met de kerstvrouw en haar kookboek!
Dat komt vast helemaal goed daar in de keuken!
Groetjes Trudy

Irene zei

Super leuk bedacht met haar kookboek, wat zal de kerstman smullen straks!
XxIrene

Eri zei

Superleuke kaart, er staan vast heel lekkere kerstrecepten in het kookboek.
Groetjes, Eri

Nancy zei

Hey Merit,
Wat een geweldig leuke kerstkaart alweer! Je krijgt zin om zo in de keuken te gaan staan...
Liefs,
Nancy

marian zei

Wat een schattige slimline kaart. En wat lekkers maken voor de kerst doe je met een kookboek in de buurt.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk en knus tafereeltje op deze mooie kerstkaart. Knap opgebouwd en als het eten klaar is kom ik proeven hoor hihi.
Mijn kerstkaart wil maar niet op Blogger verschijnen. Stond ingepland om vier uur vanochtend en is nu nog nergens te bekennen. Niet leuk.
Lieve groetjes Miranda

femke zei

Heey Merit en Annemarie,
De kerstvrouw begint lekker op tijd met het maken van kerst gebak en dat word vast iets lekkers.Het is een heel leuk kerstkaartje geworden.
Groetjes Femke

Rina zei

Prachtig kaartje met een heel leuk tafereeltje
Groetjes Rina

Kaartenkraam zei

Een mooi kijkje in de keuken van het kerstvrouwtje. Ik ben benieuwd wat ze gaat maken!

groetjes van Ank

Jantine zei

Oh, een kookboek, superleuk! Wat een gezellige kaart, Merit en Annemarie! Deze dame kan lekker kokkerellen voor de kerst.
Groetjes
Jantine

Hetty P. zei

Wat een super leuke kaart is het geworden.
Lekkere 'bende' in de keuken ....
Groetjes Hetty

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kook kerstkaart is dit.
Leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Henriët zei

De kerstman krijgt vast iets lekkers voorgeschoteld!
Mooie kaart.
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Supermooie kerstkaart heb je gemaakt Merit!
Groetjes Suzan

Caroline zei

Heel gezellig daar in de keuken!
Groetjes Caroline

Daphne zei

Ja joh, héél leuk verzonnen, een kookboek!!
Wat een leuk tafereeltje hebben jullie weer gemaakt

GerJanne zei

Oh wat is dit gaaf! Ontzettend leuke kaart, Een kookboek, daar had ik nog niet aan gedacht! En er is zoveel leuks te zien op de kaart.

!neke zei

Wat een leuk tafereel !!!!!

Femminde zei

Oh wat geweldig!! Dit leuke tafereeltje met de kerstvrouw. Zo leuk met haar kookboek.
Fijn zonnig weekend!!
Groeten van Femminde