woensdag 12 oktober 2022

Gefeliciteerd...


Goedemorgen lieve blogsters, er worden de laatste weken niet zoveel kaartjes geplaats en gemaakt als we zouden willen, soms komt er van alles tussen door...
Arnoud zijn kaart voor zijn verjaardag ben ik vergeten op de foto te zetten, moest ook nog op het laatste nippertje worden gemaakt (bijna met mijn jas aan, stond ik nog te lijmen).
Erg he je weet dat de verjaardag eraan komt...
Merit had ook zoiets...kaart kaart ik moet nog een kaart, Arnoud zijn kado werd van de hele familie al het geld bij elkaar geschraapt en gedoneerd aan hem...voor een kado dat hij zelf nog uit ging zoeken. (iets voor de fiets??).

Deze kaart zag ik ook tussen de kadootjes en de kaarten staan dacht die is van Merit en Pascal, we hadden hem tenslotte ergens in het vroege voorjaar samen gemaakt, maar hij was wel leuk met die zwarte mountainbike erop...(hij woont bijna op de fietst als hij niet werkt).

Het papier is een mixje van allerlei Stampin Up designpapiertjes...fiets, gras en tekst...verder niks erbij gedaan...Arnoud proof, die is niet van de frutsels.
Fijne dag vandaag , ben er al vroeg uitgegaan en heb mijn eten al klaar staan vanmiddag nog even het grasmaaien (wat groeit dat spul zeg) en voor de rest een knutseldagje, heb ik mezelf beloofd!!

Lieve groetjes Annemarie en Merit


 

14 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel leuke kaart, stoer.

Hobby Hoogland zei

Een mooie kaart en soms heb je wel eens dat alles op het laatst moment moet , denk dat iedereen dat weleens heeft.
groetjes Marjan.

Anita van Deur zei

Stoer kaart in deze kleuren combinatie, liefs xx

Eri zei

Een leuke strakke kaart in mooie kleuren! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Nancy zei

Hey Annemarie,

Amai,
Ik heb even gelezen en teruggescrold naar de kerstkaart van 29 september.
Wat een super leuke herfstkaarten heb je gemaakt! Ook de kerstkaart van Merit is geweldig met dat gingerbread-mannetje er op...
En dan ben ik beginnen lezen... Ik probeer een beetje jullie stamboom te ontwarren maar 't is geen gemakkelijke...
Maar één ding is helemaal waar... Je bent als mama het meest gelukkig als je je hele kroost bij elkaar hebt... En dat zijn er bij ons nogal wat...
Ik herkende nog wat... Morgenvroeg al ga ik met dochter Elise, zoon Yannick ophalen in Zaventem. Zijn vliegtuig vertrekt over een uur. Hij moet 1 keer overtappen en dan landt hij morgen om 6.20. We gaan dus ook lekker vroeg op stap. Voor mij geen probleem, ik ben ook altijd heel vroeg wakker. Ik mag zelfs wat later gaan werken...

Had ik al gezegd dat jullie kaarten super mooi zijn? Ja dus... ;o)

Liefs,
Nancy

Trijntje zei

Wat een leuke kaart hebben jullie voor Arnout gemaakt. Leuke schets. Voor iemand die graag fietst is dit altijd leuk. Ik maak juist heel veel… omdat wij nu veel thuis zijn… Juliie vinden straks ook wel weer tijd om te knutselen.. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere kaart met het leuke dp en de fiets erop leuke sketch heb je gebruikt, ach en de tijd om kaartje te maken komt vast wel weer
groetjes ellen

Je@net zei

Alsnog gefeliciteerd en wat een super leuke en toepasselijke kaart is dit voor de jarige!

casa crea d' emilia zei

Het is een leuke stoere mannenkaart geworden. Echt heel leuk gedaan. Mooi met de fiets erop.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Margreet zei

Wat een leuke en toepasselijke kaart voor Arnoud.
Tja, je hebt wel eens van die dagen/weken dat je jezelf bijna voorbij loopt.
Komt wel weer goed.
xxx Margreet

Gina zei

Een leuke kaart voor Arnoud! Hier staat ook alles op een laag pitje. Maar heb gelukkig nog wat posts klaarstaan. Groetjes, Gina

Rina zei

Prachtig kaartje voor Arnoud. En als fietsen zijn hobby is zal deze vast gewaardeerd worden.
groetjes Rina

Daphne zei

Haha ik zie je staan met je jas aan en de lijmpot in je hand🤣.
Dit is echt een leuke kaart voor een fiets liefhebber en niet teveel poespas, hij was er vast heel blij mee.

GerJanne zei

Hahaha, dat klinkt heel druk, lijmen met je jas aan.
De kaart is heel leuk en zeker voor een man, geen frutsels en toch is hij helemaal niet saai.