donderdag 20 oktober 2022

52Weeks To Christmas week 42

Goedemorgen lieve bloggers, 

Vorige week donderdag plaatste ik een slimline tag, gemaakt met mijn nieuwe mal. Vandaag ook een slimline, maar dan een gewone slimline kaart in plaats van een tag. Weer heerlijk bezig geweest met mijn nieuwe spullen, gecombineerd met malletjes die ik al had. Alles is zo gezellig bij elkaar! Op de achtergrond het nieuwe design papier van Marianne Design gebruikt, onderop sneeuw gemaakt en daar dit gezellige kersttafereeltje op gemaakt. Ook de kerstman en zijn oh zo schattige vrouwtje zaten tussen mijn cadeaus. Wat een lief stel hè, maar wel een gepriegel om in elkaar te zetten hihi. Het was eerst even een zoektocht welke onderdelen nodig waren om ze in elkaar te zetten, heb ik altijd met een nieuwe mal. Maar het is weer gelukt! Ze zijn samen onderweg vanuit het bos naar de brievenbus om nog wat op de post te doen. Ook hebben ze de slee bij zich met een grote zak vol cadeaus en nog wat losse erbij. Bij de brievenbus nog wat cadeaus op de grond. Een gezellig kersttafereeltje voor op de blog vandaag! 

Gisteren ben ik een dagje naar ma geweest en hebben we een gezellig knutseldagje gehad samen. Altijd weer leuk! We zijn heerlijk aan de winter/kerst kaartjes bezig geweest. Onze stapel groeit al goed. Fijn, want voor je het weet moeten ze weer een eind af zijn de kerstkaartjes. Wij gaan nog even lekker verder! Komen jullie vandaag weer een kijkje nemen op de blog van 52WTC en doen jullie gezellig mee met een kerstkaartje. We zijn weer benieuwd! 

Liefs, Merit en Annemarie 

23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart, zo leuk de zak met cadeautje, fijne dag liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gezellige wintertafereeltje met de kerstman en zijn leuke vrouw, wat een leuk uitstapje zo even samen je brief en cadeautjes afleveren bij de brievenbus
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige kerstkaart is dit dames.
Zo een mooi tafereeltje.
Groetjes Elle-Jeanne

Irene zei

Oooh hoop dat die schattige twee ook in Apeldoorn langskomen met de zak vol presentjes!
XxIrene

Rina zei

Weer zo'n kaartje van jullie waar je naar blijft kijken en telkens weer iets anders op ziet, heel mooi gedaan.
Groetjes Rina

Jantine zei

Heel leuk tafereeltje, Merit en Annemarie! Wat een leuke spulletjes zijn er toch allemaal... (en jij bent wat kerstmateriaal betreft op een handige tijd jarig, Merit :-D)
Groetjes
Jantine

casa crea d' emilia zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Echt prachtig. gezellig die mr. en Mrs. Claus. Gezellig tafereeltje zo.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Nicolette zei

Een mooie kaart en heel leuk met meneer en mevrouw kerstman.
Groetjes Nicolette

Eri zei

Aiai, wat een leukerd is dit weer geworden! Dat stel komt prachtig uit in dat groene bos!
Groetjes, Eri

Femminde zei

Wat een ontzettend leuke kaart weer!! Heel mooi gedaan met die mallen. En heerlijk dat jullie weer een samen knutselen dagje hadden.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Henriët zei

Super leuke kaart met dit schattige stel. En ik weet wat er gebeurde nadat ze naar de brievenbus waren geweest. Wat dat is zien jullie op mijn blog 🤣
Groetjes van Henriët

Marijke zei

Wat hebben jullie dat weer mooi gemaakt! Ik vind dit zeker altijd een gepriegel! Ben nu bezig met een paar kabouters maar ik ben daar toch een beetje te ongeduldig voor geloof ik! haha! Maar jullie kaartje top hoor! Groetjes Marijke.

Diny zei

wat een gezellig kerstkaartje dames!
Ook de uitnodigingen hieronder zijn gaaf zeg....jullie maken overal een feestje van....haha!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Wat is dit toch een TE schattig kaart Merit die jij hebt gemaakt.
Die mag je naar mij sturen hoor...
Inderdaad een heel werk al dat gepriegel...
En wat was het weer ouderwets gezellig gisteren.
Bedankt voor je gezelligheid, liefs Ma

Trudy zei

Weer een prachtig tafereel met het super gezellige stel!
Eigenlijk is hij te mooi om te versturen maar als je hem aan je ouders stuurt kun je er altijd nog naar kijken!
Ik moest ook even goed zoeken hoe dat zat met al die onderdelen van dit stelletje.
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Wat een mooie gezellige kaart met de kerstman en zijn vrouw!
Groetjes, Caroline

Angélique zei

Wat een geweldig leuke kaart, zo gezellig! Je zou zo de kaartje willen binnenstappen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie kerstkaart Merit. Inderdaad een gepriegel maar je hebt wel eer van je werk. Ik vind het een prachtig tafereeltje geworden.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Wauw, wat een prachtig tafereel heb je gemaakt, echt een beauty. Ik geloof graag dat het een heel gepriegel is maar het resultaat mag er zijn. Fijn dat jullie weer heerlijk samen konden knutselen.
lieve groetjes Angelique

gerrie zei


Wowww Merith je kunt er wat van.Wat een super gezellig tafereeltje

en wat een werk allemaal.En dan die kerstdame hoe modern ziet ze eruit .Kortom woorden en ogen tekort om alles te beschrijven.Klasse.Lieve groetjes Gerry

De Hobbykamer van Petra zei

Een heel erg hippe kaart en zo leuk deze nieuwe mallen.

Lieve groet, Petra

Nancy zei

Hey Merit,
Wat een super gezellige kerstkaart maakte je hier. Wat fijn dat je al die spullen hebt die je er bij kan gebruiken...
En zo fijn dat je dit samen met uw ma kan doen...
Liefs,
Nancy

Sandra zei

Oooo wat een super gezellige kerstkaart,ik vind 'm zo leuk !

Groetjes Sandra