dinsdag 19 juli 2022

Tres chic

Goedemorgen lieve blogster, daar zijn we weer eens een keertje met een kaartje.
Deze is voor de vriendin van Merit, die is morgen jarig (ze kijkt nooit op de blog dat ik weet dus zet hem er maar vanmorgen op, al vroeg opgestaan vandaag half 5...Arie gaat weer vertrekken voor het werk. en wat is het warm he... alles even aan half uurtje open , maar daarna snel weer dicht want het trekt toch niet door het is maar even dat er weer wat frisse lucht in huis is.
Vandaag maar niet te veel verplichtingen, en als ik het warm krijg ga ik aan de kerstkaart!!
rustig dagje ingepland.
Deze leuke kaart met tas en make-upjes is echt iets voor de vriendin van Merit, dus vandaar deze keuze.
Papier is van MD 

Veel weet ik niet te melden, heb even postelein gemaakt ook voor mijn zwager, en zijn GFT container even uitgespoten (alles vroeg in de ochtend, dan ben ik er mooi vanaf...
Vandaag worden er ook geen boodschapjes gehaald dat doen we morgen weer!!
In een uurtje tijd met een lekker temperatuurtje en nog geen felle zon aan de hemel heb ik de dingen die moesten af...nu lekker aan het ontbijt.
En dan maar eens kijken wat de dag brengt.

Lieve groetjes Annemarie en Merit.


 

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is leuk je kaartje mooi papier en die make up spulletjes super.
Hier ook alles open staan, frisse lucht het is nu 18 gr binnen dat is wel weer fijn, liefs Anita

Freubelmina zei

Een hele lieve meidenkaart in prachtige kleuren maakte je.
Nu inderdaad nog even lekker temperatuur en dan nog even door deze abnormaal warme dag, voor niemand leuk…xx

Eri zei

Een leuke kaart met de make-up spullen, en het lekkere geurtje! De boel staat hier ook even te luchten.
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

Très chique inderdaad, héél tof kaartje.
Ik zit op de bus naar het werk, nu mooi gris, vanavond vast één 'gratis sauna'...
Groetjes
Nancy

Margreet zei

Wat een leuke kaart met die make-up spulletjes.
Ik zit nu hier ook met het raam open....nog eventjes.
xxx Margreet

Angélique zei

Dat is een heel leuke, chique kaart. Goede keuze van kleur en materialen.
Hier liggen de sneeuwpoppen al op tafel klaar voor vanmiddag, op zolder is het geen doen om te knutselen. Maar eerst werken...

Nicolette zei

een superleuke kaart. Hier zijn ook alle klusjes al klaar. Op mijn hobbykamer is het nu nog even goed vertoeven dus daar blijf ik dan maar rustig zitten, haha.
Groetjes Nicolette

Elle-Jeanne zei

Leuke meidenkaart Annemarie.
Voor mij staat de kapper gepland vandaag, meer niet met dat warme weer.
Zelfs aan knutselen is het te warm voor mij.
Groetjes Elle-jeanne

Henriët zei

Prachtige kaart met hele mooie papiertjes.
Ik vond dat ik er om half 7 al vroeg bij was maar toen had jij er al een halve dag op zitten!
Rustig aan maar vandaag. Ik ga ook aan de kerstkaarten!
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke make up spulletjes
ook hier alles met een slakkegangetje doen en rustig aan en ook ik ga vanmiddag lekker een kaartje maken
groetjes ellen

Caroline zei

Zo dat is vroeg op haha.
Je kaartje is erg leuk en dus heel toepasselijk.
Fijne dag!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Hele mooie kaart voor de vriendin van Merit. Het papier erg leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart met al die dames-spulletjes erop. Mooie kleuren en leuke layout ook. Hier in Breda was het 40+ dus ik heb héél stil gezeten, binnen met alles dicht pffft.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Ja het was zo heet, woon in de buurt van Miranda. Heb ook rustig binnen gezeten met alles donker en dicht. En nu alles open, heerlijk doorwaaien.
Groetjes Elly