donderdag 21 juli 2022

52 Weeks To Christmas week 29 , Fijne feestdagen...

Goedemorgen lieve blogster, het is weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart...
Deze kaart gemaakt met de hete temperaturen, heerlijk binnen alles dicht en donker gelukkig had ik mijn daglicht lamp, anders had er niet veel van terecht gekomen..
het leuke nieuwe papier van SU...de candy-stokken uit designpapier geknipt.
De krans gemaakt van bladeren die ik heb uitgestanst. stukje lint gestrikt.
Een leuke vrolijke kerstkaart, niet te veel poespas lekker om te maken in de zomer...

Het is nu weer heerlijk buiten, je kunt toch niets met die extreme temperaturen, er zullen best wel mensen er van houden, maar ik vind net 20 graden veel fijner, kun je heerlijk de tuin in fietsen, en ook naar het strand....beetje in een duinpan of achter een scherm...
Als het zo vreselijk warm is zie je niks of niemand iedereen zit binnen alles dicht, de vogels komen niet eens een kijkje nemen...niks gezellig.
Benieuwd of er nog meer mensen aan de kerst knutsel zijn geweest de afgelopen dagen ik kom een kijkje nemen...

'Lieve groetjes Annemarie en Merit.

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is weer mooi je kerstkaart vrolijk ook met de candy canes. Ook voor mij veel te warm. Fijne dag liefs Anita

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

leuke kerstkaart. Geef mij ook maar koeler weer. Het was hier in mijn hobbykamer echt niet uit te houden ook al was alles dicht.

Groetjes Femke

Elly zei

Heel leuk deze kaart! Nee het is saai alles dicht en wat je zegt niemand te zien op straat.
groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de vrolijke kerstkleurtjes, leuk de candy stokken
hier ook alles rustig op straat, zelf lekker aan de knutsel geweest met de ventilator op de tafel voor een beetje wind, wel gedraaid anders waait alles weg
groetjes ellen

Angélique zei

Een heel leuke kaart.
Ik was ook met de kerstkaarten bezig, heerlijk verfrissende sneeuwplaatjes en ijskristallen 😁

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kerstkaart Dames.
Hier zit ook alles binnen, maar van knutselen komt ook iets zo veel.
Het papier plakt aan mijn handen.
Groetjes Elle-jeanne

Epie zei

Wat n superleuke kerstkaart Annemarie en Merit , hier regent het x
Groetjes Epie DT52WTC

Henriët zei

Wat een mooie, frisse kerstkaart is dit. Past wel bij het weer vandaag. ook een stuk frisser. Maar ook veel aangenamer!
Groetjes van Henriët

Rina zei

Heel vrolijk kerstkaartje met die zuurstokken.
Ik vond het deze week ook te warm.
Net boven de 20 graden kun je nog van alles doen en is het nog aangenaam weer, maar ja, we hebben het niet te kiezen hé.
Groetjes Rina

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke kaart en die candy-stokken zijn super! Mooi papier is dit.
Ik ben ook blij dat het koeler is nu en heb met de hitte binnen gezeten aan mijn knutseltafel!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Deze leuke kaart in vrolijke kleuren spat echt van het scherm af! Ik ben ook blij dat het weer een beetje "normaal" is. Hier regent het nu al een tijdje wat heel fijn is voor de natuur. Maar ik vrees dat die extreme temperaturen steeds vaker voor gaan komen!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Leuke vrolijke kerstkaart. Zeker handig de daglicht lamp nu de zonneschermen voor de ramen zitten en alles dicht. Ik had er niet zo snel aan gedacht…. Maar goed te gebruiken . In de winter gebruik ik de lamp veel. Groeten Trijntje

marian zei

Een prachtige kerstkaart, erg leuk die candy canes. Ja voor mij ook veel te warm, gelukkig vandaag wat koeler.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Mooi vrolijk kerstkaartje, Annemarie en Merit! En ja, wat was het heet, verschrikkelijk. Nu wel weer heeeeeeel veeeeeeeel frisser, het is zo extreem...
Wij hadden ook een verduisterd huis om zo veel mogelijk de warmte buiten te houden en nu heb ik alles tegenover elkaar open, in de hoop dat de warmte er uit gaat...pffff.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een lekker vrolijk kaartje in dat mooie rood! Leuk gedaan hoor! Nee boor mij hoeft die hitte ook niet, ik doe dan ook echt niets, alleen wat lezen op de bank en dat is niks voor mij! Ik moet lekker bezig kunnen zijn dus heerlijk vandaag, alleen een vreselijke hoofdpijn vandaag dus ik doe nog niet veel! haha! Groetjes Marijke.

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart in frisse kleuren, leuk met de krans en de candy canes,
Groetjes,
Ansx

Nicolette zei

Wat leuk met die leuke kerst(zuur)stokken.
Geef mij ook maar 22 graden of zo, veel beter uit te houden.
Groetjes Nicolette

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Annemarie!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw die is gaaf! Heel leuk met die grote candycanes en dat de kleine versie terug komt in het dessin-papier onderaan. Toffe kleuren ook. Nee deze hitte was té extreem, hopelijk komt het niet meer terug.
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Het is een prachtige kaart, zo leuk hoe het achtergrond papier matcht.
Nee die warmte word je doodmoe van maar de hele dag regen verveelt ook snel hoor hihi xx

Margreet zei

Wat een gave candystokken heb je gebruikt, en ze komen leuk terug op het DP aan de onderkant.
Ik vind 20 graden ook prima hoor. Ben blij met dit weer. Zie ik alles weer eens bij gewoon daglicht.
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

tof, die grote snoepstokken ! geslaagd en opvallend kaartje
grtjs,martina

GerJanne zei

Heel leuke kaart is het! Ik houd er toch wel van, rood en groen voor kerst. Heerlijk dat de temperaturen weer wat normaler zijn.

Marja zei

Het is weer een hele mooie kaart geworden met het prachtige papier!
Vind het ook niks die warmte net wat je zegt er is niemand op straat iedereen zit binnen.
Groetjes Marja.

Nancy Soetaert zei

leuke kaart met de candycanes!
ik heb ook liever 20 dan 30 graden, maar ja, het is wat het is hé.
Dankjewel voor jullie fleurige verjaardagskaart!
groetjes
Nancy