donderdag 28 juli 2022

52Weeks To Christmas week 30 challenge geen rood of groen op je kaart met een vleugje zilver.


Goedemorgen lieve blogsters het is weer al de laatste donderdag van juli, dat betekent een uitdaging, deze keer is hij verzonnen door Miranda...
Geen rood of groen op je kaart met een vleugje goud of zilver!!!
Roze designpapier genomen met daarin zilverkleurige sneeuwvlokken gedrukt. daarop een wit kader geplakt, met een witte en een zilveren krans...
Wat kadootjes uit designpapier geknipt (zilveren stipjes op de pakjes) daarin zit wel een klein beetje groen (de hulst sorry Miranda zag het pas nu ik hem ging typen...)
Het papier is van Stampin Up, een lijn van vorig jaar maar hij kwam perfect van pas.
Wat gaat de tijd toch snel he...volgende week is het al augustus!!
Doen jullie gezellig mee, scheelt heel wat gestress aan het eind van het jaar.
Wij komen een kijkje bij jullie nemen...
MISSCHIEN STAAN WE IN DE SPAM HE....

Allemaal een fijne donderdag veel liefs Annemarie en Merit.


 

28 opmerkingen:

femke zei

Heey Annemarie en Merit,
dat is een mooie kerstkaart geworden in het roze. Het mintgroen is in ieder geval niet de standaard groen kleur voor kerst dus ik keur hem goed.

Groetjes Femke

Epie zei

Schitterend kerstkaartje met kleine zilveren stipjes erop
Fijne donderdag hoor , groetjes v Epie DT52WTC

Anita van Deur zei

Mooi en lief kaart met de leuke cadeautjes in deze kleuren, liefs xx

Elly zei

Mooie kaart in mooie zachte kleurtjes.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de zachte kleurtjes en leuke details ach en dat kleine beetje groen dat hoort er gewoon bij hoor, het is mint en geen kerstgroen vind ik.
groetjes ellen

Henriët zei

Super leuke kaart. Handig dat het zilver al aanwezig was in het dp.
Groetjes van Henriët

Antjes kaartcreaties zei

Wat een schattige kerstkaart in de pasteltinten en het zilver.
Leuke challenge!
Groetjes Antje

Trudy zei

Prachtig en lief kaartje in mooie pasteltinten! Wat hebben jullie mooi papier gebruikt! Er staat inderdaad altijd erg veel in de spam helaas!
Groetjes Trudy

marian zei

Een schattige kerstkaart hebben jullie gemaakt (het groen is geen echt kerstgroen) in mooie pastelkleurtjes.
Groetjes van Marian.

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een lief kerstkaartje... Komt waarschijnlijk door al dat pastel. Normaal ben ik daar niet zo'n fan van maar hier vind ik het wel leuk passen... Ik ben al volop aan het denken wat ik tegen volgende donderdag ga maken, het komt nog wel... En ik vind jouw reacties altijd wel hoor, doordat ik ze zelf eerst goedkeur voor ze op mijn blog verschijnen, zie ik ze in de lange lijst reacties staan en daar vind ik er altijd wel een paar die willen ontsnappen aan controle... Maar niks van, ik vink ze aan en zo komen ze toch op mijn blog...

Liefs,
Nancy

En zie nu ook pas dat ik jullie kerstkaart van vorige week nog niet gezien had... Da's een super leuke maar die mag deze week niet mee doen met al dat rood en groen... ;o)

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart, de groene kleur wordt vast wel vergeven.
Fijne dag,
Hetty

Marja zei

Mooie kerstkaart in deze zachte kleuren!
Groetjes Marja.

Jantine zei

Prachtige kaart in die zachte tintjes, Merit en Annemarie! En dat stiekeme groen vergeven we jullie.
Groetjes
Jantine

Angélique zei

Een mooie, zachte kerstkaart, mooi papier heb je gekozen.

Margreet zei

Mooie kaart met die pasteltinten en de prachtige krans.
xxx Margreet

Nicolette zei

Hele mooie kaart in zachte kleurtjes.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart in zachte kleuren, leuk kransjes en feestelijk met de cadeautjes,
Groetjes,
Ansx

Femminde zei

Super mooie kaart in die lieve kleurtjes. Heel mooi gemaakt!!
En ja het zou mij ook gebeuren denk ik een beetje groen erbij maakt het hier helemaal af.
Fijne week verder!!
Groeten van Femminde

Suzan zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt voor de Challenge Annemarie!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou dat beetje groen zien we door de vingers hoor hihi en het is geen écht kerstgroen vind ik. De kaart is een plaatje, ik houd wel van die zachte kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Wat een mooi kaartje weer dames! Leuk die zachte kleurtjes en die cadeautjes ook zo mooi gedaan! Blogger doet heel vreemd inderdaad. Wordt er wel een beetje moe van iedere keer weer uitzoeken hoe het nu weer gaat! Een fijne dag en groetjes Marijke.

Gina zei

Haha, mijn oog viel ook meteen op de groene hulstblaadjes ! Moet kunnen ! Het is sowieso een hele leuke en mooie kerstkaart geworden ! Groetjes, Gina

Laurespage zei

een hele fijne kerstkaart hebben jullie gemaakt, en wat een mooie kleuren. Nee het moet niet altijd groen en rood zijn voor de kerst en dit is het bewijs.
Groetjes,laurette

Nancy Soetaert zei

jullie kaartje is prachtig, en voor mij is mint geen groen... zeker geen kerstgroen! De kleurtjes matchen heel mooi, echt een tof kaartje voor deze challenge.
Groetjes
Nancy

Daphne zei

Ja, dat kan niet hoor....... dat vleugje groen😊.
Als ik jullie was zou ik het gewoon turquoise noemen, dan mag het vast wel van Miranda🤣.
Wat een leuke kaart, ik word er vrolijk van.
En de kleurtjes vind ik heel mooi

Eri zei

Een prachtige kaart in die zachte tinten! De krans komt mooi uit op die postzegelstans. Hihi, dat mintgroen was me niet eens opgevallen, als ze hierboven er geen opmerkingen over hadden gemaakt!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel leuke voorbeeldkaart is het! Ik broed nog op een idee.
Mijn reacties komen bij jullie in de spam denk ik? Die van jullie trouwens niet bij mij...

Rina zei

Heel mooi kerstkaartje in deze kleuren en de leuke tekst past er heel goed bij.
Groetjes Rina