maandag 16 mei 2022

Jurrian jarig....

Goedemorgen lieve blogsters, daar zijn we weer met een nieuwe kaart, ik was vanochtend van alles op aan het ruimen, en ik dacht volgens mij staat de kerstkaart gewoon nog lekker op de blog, denk als ik zo meteen even tijd heb plaats ik een kaartje wat al even in de wacht staat maar nog steeds niet op de blog is gekomen.
8 jaar werd het kereltje, moeilijke leeftijd , dacht haal het robotje er maar bij die is wel leuk en vrolijk, en tegelijk toch een klein beetje stoer...
Gecombineerd met het winter papier van MD, ook leuk zo te gebruiken voor een verjaardag.
Zijn naam in kleine lettertjes uitgestanst en natuurlijk de leeftijd.

Wij zijn weer terug van een heerlijke week vakantie, genoten volop...sinds 3 jaar alles weer goed gegaan en  niet hoeven annuleren of na een dag of wat terug naar huis....
We hebben alle dagen heel wat km gelopen, het was natuurlijk voortreffelijk weer, niet TE warm maar precies goed..

Ga weer snel proberen een kaartje te maken want  (ik had niks bij me) heb het toch wel een beetje gemist, 

Fijne dag allemaal lieve groetjes Annemarie en Merit.



 

8 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een leuke jongenskaart met het robotje.
Fijn dat je zo genoten hebt van je weekje vakantie!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het stoere robotje leuke combinatie met het dp
fijn dat je zo heb genoten van je vakantie
groetjes ellen

Eri zei

Dit leuke robotje zal zeker in de smaak vallen bij de jarige! Wat fijn dat de vakantie zo goed is verlopen!
Groetjes, Eri

Irene zei

Een super leuk én lief kaartje. Fijn dat jullie het zonder tegenvallers goéd hebben gehad!
XxIrene

Anita van Deur zei

Wat een super leuke kaart voor de jarig job. Schattige robot manneke.
Fijne dag.

Angélique zei

Wat een leukerd! Mooie kleuren heb je gebruikt, die passen heel goed bij het robotje.
Fijn dat jullie hebben mogen genieten, het weer zat inderdaad erg mee, gelukkig de gezondheid ook.

GerJanne zei

Wat een leuke stoere kaart voor Jurriaan. En wat heerlijk dat de vakantie zo probleemloos verlopen is. Hadden jullie ook wel eens verdiend, he?

Elly zei

Wat een leuke kaart, grappig.
Ja het was mooi weer he, we waren dezelfde week weg. Wij hebben ook genoten.
Groetjes Elly