donderdag 13 januari 2022

52WTC week 2 Mooie kerstdagen.


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
De uitslag van de leuke sketch staat op het blog van 52WTC,
Ja ook dit jaar mogen we bij het team blijven en een enorm goede stok achter de deur om kerstkaartjes te maken...Iedere week eentje, dan hebben we er zeker nog niet genoeg, we hebben ons al een aantal jaren voorgenomen om er proberen twee per week te maken, maar dat voornemen ga ik niet meer maken want het lukt nooit!!
En november/december maken we meestal lekker veel kerstkaartjes dus komt het toch meestal goed.
Deze leuke mal van de krans met bloemen mocht ik van Elise gebruiken, heb het mooie papier van SU erbij gepakt, en de (vind ik) mooie kleuren combinatie gemaakt van bruin en blauw.
We hopen vandaag weer op blogvisite te komen bij jullie.

Een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.


 

35 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige combinatie van papier en stans, fijne dag liefs xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke blauwe kleurtjes en mooie stans
groetjes ellen

Tante Kaat zei

Oh, heel even dacht ik 'hé, ik ben op het verkeerde blog terecht gekomen' want ik miste de typische diertjes op jullie kerstkaart. Maar ook deze is super leuk. Knap gedaan!
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

dit is weer een mooie kerstkaart en dat bruin met blauw vind ik ook heel goed bij elkaar matchen.

Groetjes Femke

Elly zei

Wat een mooie kaart in een mooie kleurencombi.
Groetjes Elly

Sarah zei

Mooi met de krans en deze tinten. 😉

Angélique zei

Een heel mooie krans in een mooie kleurcombinatie

Jantine zei

Prachtige kaart met al dat blauw. Die krans is ook schitterend.
Groetjes
Jantine

Freubelmina zei

Wat een prachtige ijzige kleuren heeft deze mooie kerstkaart dames.
Ik heb ook nog even een hoop gemiste kaarten bekeken, stuk voor stuk zo mooi en verschillend.
Lieve groetjes xx

Eri zei

Een prachtige kaart met de krans in de blauwtinten!
Groetjes, Eri

jackelien zei

Wat een mooie blauwe kaart.
Groetjes Jackelien

Caroline Cards zei

Wat een prachtige kaart in deze mooie kleuren!
groetjes, Caroline

Trudy zei

Prachtige krans en wat mooi die verschillende kleuren blauw!
Groetjes Trudy

!neke zei

Ik vind hem super mooi !!!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi gecombineerd en lekker feestelijk met die mooie krans.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Prachtig die krans in die verschillende blauw tinten en het dessinpapier past er erg mooi bij!

groetjes van Ank

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een super mooie kerstkaart met die blauwtinten!! Gelukkig blijven jullie in het team zitten want ik geniet altijd zo van jullie kaarten!

Liefs,
Nancy

Nicolette zei

Een prachtige kaart, de krans is erg mooi.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kleuren op jullie kerstkaart, de krans met blauwe bloemen is echt superleuk
Groetjes
Ansx

Scraptastisch zei

Prachtige krans met bloemen, heel mooi in deze tinten!
Fijne dag verder,
xx Gerie

marijke zei

Een mooi kaartje en zeker een mooie combinatie met blauw en bruin! Die krans hebben jullie ook mooi opgevuld! Groetjes marijke.

Diny zei

Mooie kaart dames.....leuke bloemenkrans!
Maakt Elise nog kaartjes....ik zie haar al een tijdje niet meer op het blog?
Groetjes Diny

Epie zei

Schitterende bloemenkrans dames scrapgirls , mijn favoriet kleurtjes
Fîjne avondgroetjes Epie DT52WTC......

karien zei

Wat een mooie kaart!
Groetjes Karien

martina's kaartjes zei

het werd vooral een opmerkelijke kaart vind ik, vrij speciaal, zou voor vele doeleinden kunnen dienen, maar ook perfect voor kerst
grtjs, martina

Henriët zei

Wat mooi deze combi van blauw met bruin. Erg leuk die krans.
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Annemarie! Ik maak er ook maar 1 per week hoor, lukt me zelden om er 2 te maken.
Groetjes Suzan

Daphne zei

Wat een mooie kleur.
Ik vind dit een moderne Kerstkaart.
Leuke stans, de krans (hey, dat rijmt)😅

Rina zei

Prachtig kaartje met deze blauwe kleuren, gecombineerd met dat bruin hout als achtergrond. Die krans is heel mooi.
Groetjes Rina

Gina zei

Supermooie kleurencombinatie dat blauw en de houtstructuur ! Mooie kaart! Groetjes, Gina

Laurespage zei

Jullie hebben deze week weer een juweeltje van een kaart gemaakt. Mooie blauw tinten en Supermooi afgewerkt.
Groetjes, laurette

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met deze hele mooie krans. Zeker mooi papier. Mooie kleur blauw. Groeten Trijntje

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kaart. De kleurencombinatie blauw en bruin vind ik altijd zo mooi!
De kerstkrans is prachtig.
Groetjes Antje

Caroline zei

Prachtige kaart zo in het blauw!
Groetjes Caroline

Femminde zei

Wat een mooie kaart in niet echt kerstkleuren maar wel heel tof zo.
Het is ook echt een hele toffe mal.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde