donderdag 27 januari 2022

52 weeks to christmas week 4 challenge: kaarsen op je kerstkaart



Goedemorgen allemaal leuk dat jullie er weer zijn op kerstkaartjes donderdag, ja en het is zowaar weer tijd voor een uitdaging, deze keer vraagt Nancy kaarsen op je kaart, De cirkelkaart maar weer eens gemaakt en  wij hebben de boom vol kaarsjes gezet (levensgevaarlijk , zeker naar mate de boom langer staat dan knisperen de dennentakken gewoon, je moet er niet aan denken).
De eekhoorn in  kersttenue staat er ook gevaarlijk dichtbij met zijn kaars in zijn hand, maar gelukkig kan erop papier heel veel....
Wat kadootjes hier en daar neergelegd, de kerst kan beginnen!!
Doen jullie gezellig allemaal mee, ben benieuwd wat jullie voor kaarsen laten zien op je kaart!!
Bij Merit nog steeds druk druk druk.....maar gistermiddag kwam ze toch even langs, middagje niet aan het werk, en we moesten even samen wat knutselen, eigenlijk bijna niks gemaakt, maar we hebben een kaart af gemaakt waar Merit aan bezig was, even snel samen en kon hij naar haar zieke collega!!
Het was gewoon even een feestje dat ze er was, heerlijk even zitten en iets leuks doen.
Daarna allebei weer aan ons eten begonnen, want ze kon niet te lang had 's avonds nog een online cursus voor haar werk...
Morgen maak ik een lekker pan bruine bonen ossenstaartsoep, en daar gaat de heft van naar Merit, die kunnen dan lekker daar van smullen.
En de aankomende week maak ik ook nog lekker weleens wat, is zo fijn als je thuis komt en je hoeft niks meer te maken...daar kan ik ze gelukkig meehelpen, ze moet wel op de been blijven dus goed eten en op tijd naar bed...en af en toe samen even knutselen.
dat houdt ons op de been!!!!
Ik (Annemarie) kom vandaag af en toe langs bij jullie om weer naar die leuke kerstkaarten te kijken.

Lieve groetjes Annemarie en Merit.


38 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje met de kaarsjes in de boom weet het nog goed van vroeger als ze aan gingen het was toch echt gevaarlijk, heel blij met de elektrische lampjes. Geniet van de soep en hopelijk word het gauw wat rustiger, fijne dag liefs xx

Elly zei

Prachtige kaart, en ik moet er niet aan denken echte kaarsjes in de boom.
Groetjes Elly

Angélique zei

Een geweldig leuke kerstkaart, heel gezellig.

Jantine zei

Wat een gezellig kaartje, Annemarie en Merit. Ik miste inderdaad de emmer water voor de veiligheid onder de boom :-D Maar gelukkig kan er inderdaad op papier veel! Leuk tafereeltje.
En fijn dat je Merit ondersteunt door extra te koken. Het zijn pittige tijden...
Fijne dag,
groetjes
Jantine

Elle-Jeanne zei

Super leuke kerstkaart.
Leuk i deze ronde mal
Een gezellige kaart is het geworden.
Groetjes Elle-jeanne

Danielle zei

Op papier kan inderdaad veel, het ziet er super gezellig uit met al die kaarsjes in de boom! Erg leuke kaart! Wat gezellig dat jullie even wat tijd samen hadden gisteren. Dat heb je ook nodig, een beetje ontspanning! Zeker in drukke tijden. En dan is het heerlijk als je niet zelf voor het eten hoeft te zorgen, Merit en Pascal zijn vast heel blij met de maaltijdservice!!

Freubelmina zei

Een fantastische mooie kerstkaart maakte jullie Annemarie.
Wat zorg je toch goed voor Merit, zo zorg je toch mede dat ze op de been blijft in deze zware tijd!
Lieve groetjes xx

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart met de kaarsjes in de boom.
Lief dat je voor lekker eten zorgt!
groetjes, Caroline

Trudy zei

Wat een gezellige kerstkaart en wat een grappig verhaaltje erbij! Op papier kan gelukkig alles!
Wat fijn dat jij af en toe voor eten zorgt als Merit het druk heeft!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Wst leuk dat jullie in deze drukke tijden even hebben kunnen nemen knutselen. Even ontspanning voor Merit. En voor jou even gezellig om even samen bezig re zijn Fijn dat je hun kan helpen door lekker te koken. Jullie kaart is erg mooi. Met de boom vol kaarsen. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige eekhoorn, wat een leuke kleurtjes en details zo leuk verwerkt in de ronde layout, je word er gewoon blij van als je er naar kijkt
gezellig zo even samen nog te knutselen tussen alle drukte door en fijn dat je lekke voor haar kan koken zodat ze het zelf niet hoeft te doen
groetjes ellen

Epie zei

Wwaauuw...wéér Z'o'n leukerd met de cirkel en prachtig ingevuld en
aangekleed , je vorige opkikker vond ook een Schattige kaart toppie !
Lijkt me ook zo mooi je kindertjes lekker verwennen , maar helaas!
Vroeger erdoor ik ook altijd verwend door os moeke zo lief XX
Nu verwennen wij ( kinderen ) ons moedertje :-) andersom :-)
Grote groetjes Epie DT52WTC......

Irene zei

Klaar voor een STRALEND kerstfeest met deze mooie boom vol kaarsjes!
XxIrene

Eri zei

Oh, wat is deze kaart geweldig leuk! Zo gezellig die boom vol kaarsjes, en de egel is ook helemaal in stijl met zijn kerstmuts! Fijn dat er heel af en toe nog tijd is om samen te knutselen, en dat je eten maakt voor de kinderen!
Groetjes, Eri

Suzan zei

Prachtig kaartje hebben jullie gemaakt! Zo lief!
Groetjes Suzan

gerrie zei

Prachtige kerstkaart in elkaar geflanst. Wat heerlijk als je je dochter nog lekker kan verwennen.
Lieve groetjes, Gerrie.

Tante Kaat zei

Wat een leuke kaart hebben jullie toch weer gemaakt. Doet me eraan denken dat ik zelf ook dringend die ronde mal nog eens moet gebruiken.
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Diny zei

Wat een gezellige warme kaart met de echte kaarsjes in de boom.
Gek eigenlijk dat dat vroeger echt zo was he!
Groetjes Diny

marian zei

Een prachtige ronde kerstkaart met de muisjes en de kaarsjes. Ja en zo blijven wij moeders zorgen voor onze kinderen ook al zijn ze volwassen. Ik heb het ook heel lang gedaan, maar nu moeten ze helaas een beetje voor mij zorgen.
Maar dat doen ze graag,
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart met de boom met echte kaarsjes, zo mooi maar ook heel gevaarlijk. Fijn dat je soms ook voor Merit kookt, mijn dochter komt ook een paar keer in de week eten,
Groetjes
Ansx

Marijke zei

Wat hebben jullie er weer een werk van gemaakt met al die kaarsjes in de boom! Zo leuk en de eekhoorn ook een kaarsje in zijn hand! gelukkig is het alleen op papier want anders moet je er toch niet meer aan denken! en heerlijk dat je zo voor Merit en Pascal kan zorgen. Dat lijkt me heerlijk, mijn kinderen wonen allemaal te ver weg helaas! daar en tegen komt mijn zoon iedere week hier bij ons eten ook leuk! Groetjes Marijke.

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat is de kerstkaart leuk Annemarie! Wat een mooi dp en prachtige kleuren. Kijk het eekhoorntje nu zitten met de brief in zijn ene pootje en de brandende kaars in zijn andere pootje. En dan ook nog brandende kaarsjes in de boom......
Groetjes Antje

Nicolette zei

Wat een leuke kerstkaart. Toevallig heb ik de ronde mal ook voor mijn kaart gebruikt.
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Ja echte kaarsjes in de boom daar weet ik ook nog van met een emmer water ernaast voor als er wat ging gebeuren! Heel goed bedacht kaarsjes in de boom en een prachtige kaart!!!
Merit je moet zeker op de been blijven druk hè al die extra diensten, hou je taai!!!
Groetjes Gerie

Hetty P. zei

Wat een super schattige kaart heb je gemaakt.
Zo leuk met de eekhoorn bij de kerstboom.
Groetjes Hetty

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aah Merit boft ook met zo'n zorgzame moeder Annemarie, heerlijk dat jullie zo'n fijne relatie hebben en dicht bij elkaar wonen.
Je kerstkaart is een plaatje, zo lief met dat eekhoorntje die de kaarsjes in de boom in de gaten houdt. Heel warm in mooie kleuren.
Lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

Een superleuke kaart ! Altijd goed, die ronde vorm, ik gebruik hem eigenlijk te weinig.
Hopelijk snel wat rust. Hier ook, alle hens aan dek en als het dan even rustig is, dan komt er niks door m'n vingers... Lastig schakelen, mijn hersenen hebben blijkbaar ook wat rust nodig om even aan 'niks' te denken, dus ook niet knutsel. Gelukkig een goede reeks vooraf geprogrammeerd, ik kan wel even verder.
Succes daar !
grtjs, martina DT 52 WTC

karien zei

Wow wat een leuke kerstkaart hebben jullie gemaakt
Groetjes Karien

Caroline zei

Gelukkig kan dit op papier want o jee ik moet er niet aan denken dat de boom in vlammen op gaat!
Groetjes Caroline

!neke zei

Heerlijke kaart !!!
Wat een gezelligheid !
Groeten Ineke

Henriët zei

Prachtige kaart! Doe me denken aan de kerstboom vroeger bij mijn opa en oma. Ook altijd met echte kaarsjes.
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

prachtig kaartje, en aan het gevaar denken we niet, waarschijnlijk is er bovenaan een vernevelingssysteem dat alles vochtig en brandvrij houdt! ;-)
Leuk dat er toch nog een gezellig momentje af kon, soms ook eens nodig, en leuk dat mams wat inspringt voor de catering, voordeel van dichtbij wonen, mijn moeder woonde op een uur rijden...
groetjes
Nancy

Angelique zei

Hele leuke cirkelkaart, leuk die kerstboom en de eekhoorn die de kaarsjes net heeft aangedaan. Fijn dat je Merit met eten een beetje kan helpen in deze drukke tijd.
Gave, vrolijke beterschapskaart voor Pascal zijn neefje, superleuk gedaan. Hopelijk vinden ze snel wat er met het mannetje aan de hand is want zo lusteloos is niks voor een kind.
lieve groetjes Angelique

Rina zei

Je eekhoorn staat wel heel trots naast die mooie boom.
Lief van je om Merit op die manier te helpen met een pan soep. Dat zal ze vast erg waarderen.
Groetjes Rina

Laurespage zei

Wat een mooie kaart met vele kaarsjes.
Prachtige kleurtjes.
Groetjes, laurette

Gina zei

Leuke ronde kaart met de kerstboom met kleine kaarsjes 8 Groetjes, Gina

Nancy zei

Hey Annemarie,

Hoe simpel kan het zijn... Ik maar nadenken en zoeken waar ik nog kaarsen heb die op een kerstkaart kunnen en jij tovert hier gewoon een kaart met de mallen van Marianne uit je hoge hoed... Dit is er weer zo eentje die ik zelf had willen verzinnen... Geweldig toch hoe jullie steeds zo'n juweeltjes maken met de beestjesmallen... Die cirkel heb ik dus ook en nog nooit gebruikt. Dat moet er nu echt wel eens een keer van komen. Dankjewel voor de inspiratie.

Leuk toch hoe je kan genieten om samen met jullie dochter te kletsen en knutselen... Mijn oudste komt hier de laatste tijd ook creatief doen... Ze maakte de afgelopen 2 maanden gigantisch veel kerstkransen in mijn ateljee en gaf zelfs haar eerste workshops. Fijn hoe je ziet dat creativiteit in de genen zit...
Geniet van al jullie momenten samen, doen wij hier ook!

Liefs,
Nancy

Daphne zei

Haha wij zijn echte moeders want ik dacht dat ook meteen "oeh, kijk toch uit met die kaars, gevaarlijk!!"🤣
Wat een leuke kaart is dit toch, het ziet er heel gezellig uit.
Lief dat jij (af en toe) kookt.
Mijn ouders en schoonouders deden dat ook vaak en ik kan je vertellen: niks zo fijn als thuis komen en het eten al klaar hebben staan!!