dinsdag 28 december 2021

Warme winter wensen


Goedemiddag lieve bloggers, 

Normaal zijn we er 's morgens altijd al met een kaartje, maar deze keer komt hij er nu nog op. 
Eerder geen tijd gehad om deze kaart te plaatsen. Ineens dacht ik gisteren avond nog, oh ja dat kaartje had ik voor vandaag bedacht, want dan kon deze nog gezellig meedoen met de challenge bij sketch n scrap. 
Maar nog geen foto natuurlijk, dus vanmorgen eerst moeten wachten tot ik een foto kon maken, voor hij op de blog kon verschijnen. 
In mijn laatste blogberichtje vorige week dinsdag gaf ik al aan dat ik veel extra moest werken en mijn mini vakantie waarschijnlijk helemaal in duigen zou vallen. Helaas is dat ook zo gegaan..  Ik hoopte gisteren nog lekker vrij te zijn samen met Pascal, maar helaas moest ik toch weer werken vanwege veel zieke collega's.. Gisteren avond erg moe, dus op tijd in bed gekropen. Op een gegeven moment breekt het je toch op. Als je weet dat je veel moet werken dan gaat het meestal wel, dan ben je er op voorbereid. 
Maar steeds het onverwachtse en op het laatste moment, als je hoopt vrij te zijn.. valt altijd tegen! 
Vandaag lekker een dagje vrij (als er niks veranderd).
Heerlijk rustig aan de dag begonnen. Eerst de kaart op de foto gezet en dit blogberichtje getypt zodat deze lieve ijsbeer op de blog kon. Het kaartje vorige week 's avonds eventjes gemaakt, was snel gebeurd. Soms lukt het gewoon, dan heb je binnen een uurtje je kaart af. 
Design papier van de Action gebruikt, prachtig papier. Een klein winter tafereeltje op de kaart gemaakt met bomen, sneeuw en de leuke slee met de lieve ijsbeer erop. Hij heeft zijn kerst zuurstok bij zich voor onderweg :) 

Vandaag lekker een rustig dagje, Pascal is ook thuis dus dat is gezellig! 
Misschien nog even knutselen, lekker ontspannen.
En vanavond komen pa en ma gezellig 'pizzahutten' zoals we dat noemen. 
Lekker kleine pizza'tjes maken op de pizzarette. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

16 opmerkingen:

Caroline zei

Heel leuk kaartje en lekker rustig aan doen vandaag, is heerlijk!
Groetjes Caroline

Angélique zei

Een heel leuke kaart met de lieve beer.
Geniet van je dag, even bijtanken.

Trudy zei

Super lief kaartje!
Fijne avond en groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Schattig kaartje hij komt niets tekort onderweg met zo`n lekker zuurstok! Hoop zo voor je dat je vandaag kunt genieten van een vrije dag. Liefs xx

Margreet zei

Wat een schat van een kaart, Merit.
Ik hoop voor je dat je rustdag vandaag doorgaat. Ik kan me voorstelle dat je er een keer aan toe bent.
Veel plezier met je pa en ma vanavond.
xxx Margreet

!neke zei

Super leuke kaart !!!!
Take care met al dat werk !
groeten Ineke

Elly zei

Het is een hele mooie kaart. Heel veel plezier vanavond met pizza hutten.
groetjes Elly

Eri zei

Een leuke kaart met de beer in het groene woud! Geniet samen va het pizza hutten.
Groetjes, Eri

Lori zei

I love your mix of papers and that cute little sledding bear! Such a sweet card! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje! Dat beertje is zo lief.
Pas maar goed op jezelf. Er zijn toch meer collega's? Het lijkt nu net of steeds dezelfde mensen extra werken...Het gaat je opbreken inderdaad.
Je dag klinkt wel gezellig en die pizzarette is zo leuk! Wij deden dat bij Tieme en Nicolette, lekker en supergezellig.

Epie zei

Schattige kaart en wat n plezier op de slee , met zuurstok......
Heb geen écht advies , wel goed op jezelf passen !!!!!!
Grenzen aangeven anders word je de klos , fijne avond
Groetjes Epie

Gina zei

superleuke kaart in deze groentinten ! Jammer dat je plannen in duigen vielen . groetjes, Gina

Mirjam zei

Wat een leukerd!!! Mooi geworden.

Tammy Folk zei

Such a sweet card! Lovin' the bear! Super, super cute! Thanks for playing along with us at Sketch N Scrap!

Lisa in Texas zei

This little bear is absolutely precious! You did a great job with the sketch! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

Unknown zei

I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future
Slot Online