woensdag 29 december 2021

jaaroverzicht kerstkaarten 2021



Goedemorgen lieve blogsters, zoals jullie van ons gewend zijn het jaar overzicht van de kerstkaarten.
Er staan er dit jaar 90 op de foto maar we hebben er 125 gemaakt en opgestuurd, dus ze staan er niet allemaal op we hadden nog een paar van 2020, maar de rest moesten we bij maken...
De fot is eind november gemaakt , dat was de dag dat we ze uitgezocht hadden , maar hier bij kennissen en vrienden zijn ze wat later in de bus gegaan omdat er nog even flink gewerkt moest worden...
Het is altijd een hele klus maar het is ook weer zo leuk al die post terug, heerlijk die brievenbus legen en dan lekker alles open maken , paar keer bekijken of dat je jarig bent.

Ik geloof dat ik (bijna) iedereen in een blogbericht, mail op insta heb bedankt, sorry als ik iemand vergeten ben, Merit is ook goed aan gedacht, telkens kreeg ik een foto, deze heb ik  nu weer gekregen van die en die....we hebben eigenlijk nog meer genoten van alle post, kijken wat wie had , ook heb ik er natuurlijk al heel veel LIVE gezien en Merit die van mij ook....Heel erg bedankt iedereen namens ons...
Morgen zijn we er weer met onze laatste wekelijkse kerstkaart bij 52WTC, voor het jaar 2021.En dat is weer een uitdaging natuurlijk, we hopen dat we net zoveel trouwe volgers en deelnemers mogen hebben als dit afgelopen jaar, wat was het gezellig op het WTC blog.
We gaan voo volgend jaar weer met goede moed verder.
Fijne dag Liefs Annemarie en Merit.




 

10 opmerkingen:

Elly zei

Heel mooi om zo alles bij elkaar te zien.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Wauw geweldig om ze zo bij elkaar te zien prachtige kaarten! Fijne dag liefs xx

Diny zei

Prachtig geheel van alle kerstkaartjes zo bij elkaar....en een ervan hangt bij ons in huis.....heel mooi!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

Wauw, dat is me nog nooit gelukt om alle kerstkaartjes van een bepaald jaar samen op de foto te krijgen op deze manier. Er zijn er altijd al 'vertrokken' en moet ik er noodgedwongen bijmaken, omdat mijn voorraaddoos voor eigen gebruik toch blijkt geplunderd... hahahaha
Leuke werkjes hebben jullie bijeen gemaakt ! mooi !
Fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, Martina
x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes allemaal zo over het hele jaar gemaakt, knap hoor omdat allemaal op de foto te zetten dat is mij nog nooit gelukt
groetjes ellen

Nicolette zei

Wat leuk om zo al jullie kerstkaarten te bekijken.
Ze zijn erg leuk.
Groetjes Nicolette

!neke zei

Ziet er weer gaaf uit !!!!
Groeten Ineke

Caroline zei

Leuk om ze zo allemaal tegelijk te zien. Ik zag mijn kaartje er al tussen liggen hihi.
Groetjes Caroline

Gina zei

Heel leuk overzicht van al die kerstkaartjes. Bij mij komt het er nooit van eerst nog een foto te nemen. Groetjes, Gina

Mirjam zei

Wauw mooi hoor!!!!