donderdag 9 december 2021

52 Weeks To Christmas week 49. Cosy Christmas from us.

 


Goedemorgen lieve blogsters, het is weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart.
De uitslag van de uitdaging kerstbomen op je kaart volgens het kleurenpallet vind je op de 52WTC site.
Dit keer een slimline kaartje,  het was een heel geworstel, wilde niet worden zoals ik in mijn hoofd had.
Toch maar een plekkie op de blog gegeven.
De leuke gingerbread-poppetjes uitgedraaid uit een stuk designpapier, daar ging het al fout, het is net MDF (zei Arie) (soort geperst hout, geen idee).
Toch de poppetjes aangekleed, werd een beetje truttig jurkje, maar alles wat ik mevr. gingerbread aan gaf, past niet op de achtergrond.
Dus het werd haar truttige jurkje... De knipoog van Meneer gingerbread vond ik ook niet zo (ziet er bij anderen zo leuk uit, lijkt wel een tunnelingang....)
Al met al het werd niet zo als ik wenste, wat ik ook veranderde het werd alleen maar erger!!!
Dus alles opgeplakt want de kaart lag al weken half af en ik weet het meestal gaat hij onafgemaakt in de papiercontainer...
Kerstboom ernaast gezet, want van de Sint kreeg ik de leuke lichtjes slinger...die heb ik erin gehangen.
Alles op de foto gezet en hij gaat in het kerstbakje voor 2022, iemand gaat deze toch krijgen,,,hahaha.

We zijn weer benieuwd wat er vandaag allemaal weer voor kerstkaarten langs gaan komen bij 52WTC.
We komen zeker weer een kijkje nemen, leuk dat jullie allemaal zo trouw mee blijven doen, het is iedere week weer een feestje al die winter en kerstkaarten...

Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.


32 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ondanks alle moeite die je had met deze kaart vind ik hem leuk geworden, ben het met je eens een knipogende ginger bread... toch maar 2 oogjes geven hihi.
Fijne dag liefs xx

Je@net zei

Wat een gezellige kerstkaart is het zo geworden!

Elly zei

Het is een zeer gezellige kaart.
Groetjes Elly

Eri zei

Toch is deze kaart heel leuk geworden, met de gingerbreads naast de kerstboom Volgend jaar is er vast iemand blij mee.
Dank je wel voor jullie leuke kerstkaart, hij zat hier gisteren als eerste in de brievenbus.
Groetjes, Eri

Angélique zei

O ja, die lichtjesslinger hoop ik ook ooit te krijgen, staat al een tijdje op mijn lijstje.
Dat kun je zo wel eens hebben, van die niet-meewerkende stansjes en papiertjes.
Ik denk in dit geval dat het papier te druk is, ook al is het zo leuk papier.
Toch vind ik het geheel wel leuk.
Gelukkig ben je een andere keer wel tevreden met je eigen creatie.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ik heb genoten van het verhaal erbij, soms heb je dat zit het in je hoofd maar het wil niet lukken ik vind het toch wel een leuk tafereeltje geworden met leuke details
ben benieuwd hoe de kaart met het ijsbeertje is geworden
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Super mooie kaart in mooie kleuren en het koekmannetje en -vrouwtje zijn heel leuk!
groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Wat een gezellige kerstkaart met het peperkoekmannetjes stel.
Groetjes Elle-jeanne

Ans Gilbert zei

Dat heb ik ook wel eens en net als ik op het punt sta van weggooien, dan ga ik lekker wandelen met de hond en als ik terug kom dan lukt het meestal wel.
Ik vind het peperkoek stelletje wel heel leuk, mooie boom ook, misschien is de achtergrond ietsje te druk..
Groetjes,
Ansx

Trudy zei

Ik vind het best een gezellige kaart, eigenlijk moest ik wel lachen om dit hele verhaal! En het jurkje is echt schattig van mevr. Gingerbread!
Het papier van de Action is soms best wel druk daar heb ik ook wel eens moeite mee!
Groetjes Trudy

Henriët zei

Ik heb hier in mijn quarantaine-hokje heel hard zitten lachen om jullie verhaal. Ik zie de worsteling voor me. Toch is het een heel leuk kaartje geworden hoor.
Hier ligt op dit moment ook zo'n worsteling-kaartje voor de volgende uitdaging met GerJanne. Ik blijf het heen en weer schuiven maar het wordt niet wat ik wil.
Groetjes van Henriët

Femminde zei

Het kunnen niet altijd toppertjes zijn. Maar deze is toch best leuk geworden.
En de kleurtjes passen super bij elkaar.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Wat een leuk kaartje met die leuke koekenmannetjes, Merit en Annemarie.
De kerstkaart die ik hier op de deurmat vond is ook schitterend, bedankt!
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Ondanks de tegenslag is het toch een fijne kaart geworden ! Iemand die dit kaartje krijgt en het verhaal er achter niet kent zal dit alvast een heel mooi kaartje vinden. Groetjes, laurette

Marjan zei

Herkenbaar, hoor. Maar een ontzettend leuke kaart met dat mooie verlichte boompje en de twee leuke gingerbread popjes!

Nicolette zei

Ik vind hem juist hartstikke leuk!
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Ik moest erg om je blogpost lachen Annemarie en ja soms wil een kaart gewoon niet dat heb ik ook wel eens en je tunnel oogje vind ik een mooie benaming. Ik zag de knipoog en dacht huh moet die niet andersom erop? Doe een knipoog en het boogje zit aan de onderkant, whaha Een 10 voor je doorzettingsvermogen en kan er zeker mee door hoor!
xx Gerie

Marijke zei

Het is een leuk kaartje! Ik dacht eerst dat het oog niet goed was maar hij geeft een knipoog! Dat kan ook! haha! Leuk verhaal met deze kaart! Ben gelukkig al klaar met schrijven en de meeste kaartjes zijn al weg. Een hele geruststelling. Groetjes Marijke.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met deze leuke poppetjes. Het valt toch wel mee met de truttigheid... effen... Ik zie het niet. Het is weer allemaal erg leuk gecombineerd. De ontevredenheid is van jullie zelf... Herkenbaar hoor. Zo zit ik ook weleens. Kun je het niet goed bij elkaar krijgen en wat je ook probeerd. Maar ik vind het wel erg mooi zo!. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een gezellig kaartje met de gingerbread popjes!
Bedankt voor jullie mooie kerstkaartje!
Groetjes Diny

Gina zei

Haha hoe grappig het verhaal bij dit kaartje ! Ik vind 'm toch leuk geworden hoor. Het heeft wel iets zo'n mdf peperkoekenmannetjes. Ik wil er wel mijn tanden niet op breken ! 😋🤣 Groetjes, Gina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hier wordt flink gelachen bij je verhaal maar ik vind je kaart echt heel leuk hoor. Je mag hem dus best naar mij sturen. Ik zou alleen de knipoog andersom plakken, kijk maar eens bij je emoji's hihi.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ps: dank jullie wel voor de mooie kerstkaart. Zo lief met dat wasbeertje.

karien zei

Ik vind de kaart ook leuk geworden en ja soms heb je dat,dat je worstelt met een kaartje
Groetjes Karien

Rina zei

Soms heb je dat, even niet tevreden met je kaartje.
Maar iedereen kijkt er anders naar en ik vind hem wel gegoed gelukt hoor.
Groetjes Rina

Margreet zei

Toen ik da kaart zag, vond ik het een olijk knipogend gingerbreadventje. Na jouw verhaal (waar ik smakelijk bij heb zitten lachen) zag ik er een klein beetje een tunnelingang in en toen zag ik pas het truttige jurkje van mevrouw. Maar het past perfect bij het achtergrond DP. Zonder jouw verhaal had ik heel anders naar deze kaart gekeken....hahaha.
Maar ik weet ervan.....wat kunnen we het onszelf toch moeilijk maken.
Ik wil jullie ook bedanken voor het lieve kerstkaartje dat hier op de mat is gevallen.
xxx Margreet

Angelique zei

Zelf kan je niet helemaal tevreden zijn met een kaart maar een ander kijkt er heel anders naar. Toch moest ik wel lachen om je verhaal want het is zo herkenbaar. Hij is erg vrolijk geworden en ik denk dat de ontvanger echt wel blij gaat zijn.
Jullie kaart voor Trijntje is geweldig, mooie kleurencombinatie en te schattig.
lieve groetjes Angelique

Antjes kaartcreaties zei

Niet zo streng zijn voor jezelf.... het is een super schattige kaart geworden met de gingerbread poppetjes. Het jurkje staat juist heel leuk. Misschien moest de knipoog wel andersom? ipv de boog naar boven deze naar beneden, met een paar getekende winpers eronder en dan zie je dat het een knipoog is. Ik heb namelijk geoefend met mijn eigen oog... ha, ha, en zo kwam ik op het idee van de wimpers.
De ontvanger van deze kaart is daar vast heel blij mee.
Groetjes Antje

Suzan zei

Vind hem toch goed gelukt hoor,en het jurkje is ook leuk.
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Heel leuk koekstelletje.. En ik zat te kijken naar de knipoog. Zou het anders zijn als je hem andersom plakte?

Daphne zei

Haha, ik lig helemaal in een deuk, vooral om de laatste zin "iemand gaat deze toch krijgen", whahaaaaa.
Raar is dat hè, als het dan niet lukt, lukt er ineens niks meer.
Maar je zit er ook met je neus bovenop, want zo op het blog vind ik het echt een hele leuke kaart.
En een tuttig jurkje, ach.....als ze even wacht, mevrouw Gingerbread komt het vanzelf weer in de mode, haha.

Daphne zei

Bedankt voor de leuke gezellige kerstkaart die ik vandaag kreeg van jullie!!🥰