donderdag 8 april 2021

52 weeks to christmas week 14

Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag zijn we er weer met een kerstkaartje, het is een gezellig winters kaartje geworden. 
Past goed bij het weer deze week.. wat een winters weer ineens. 
De hagel stenen en de sneeuwvlokken vliegen hier rond je oren, en wat een harde wind!!! 
Prima weertje om lekker bij de kachel te zitten en te knutselen. Dat hebben we dan ook maar gedaan afgelopen dinsdag. Heerlijk een tafel vol met knutselspullen en de hele dag kaartjes maken. 
We moesten weer flink wat voorraad maken, want ik had afgelopen weekend weer verschillende kaartjes verkocht aan Pascal zijn oma. 
Ook hadden we nog wat opdrachtjes van mensen gekregen om te maken, dus daarmee aan de slag gegaan. We waren dinsdag avond nog druk bezig met het maken van nieuwe voorraad.. en je raad het al toen kregen we een berichtje van de buurvrouw, wil je de bakken weer voor de voordeur zetten. 
Dus snel nog wat kaartjes gemaakt, zodat de bakken weer aangevuld waren en ze bij de buurvrouw afgeleverd. We zijn benieuwd wat er weer uit is, zo blijven we lekker bezig! 
Tussendoor is het ook nog tijd voor een winters kaartje, blijven altijd leuk om te maken en zeker met dit winterse weer buiten. Twee grote dennenbomen gestempeld, een klein rood huisje en deze uitgeknipt en opgehoogd opgeplakt. Het sneeuwt gezellig en de kachel is lekker aan in het huisje. 
Zou ook wel heel gezellig zijn om in zo'n knus huisje te knutselen :) 

Afgelopen weekend zijn Pascal en ik nog aan het klussen geweest in ons huis. 
En maandag met tweede paasdag waren we ook allebei vrij, dus nog lekker verder gegaan. 
We zijn bezig geweest met het behangen van het trapgat... wat een lastige klus. 
Maar het is gelukt! 

Fijne dag allemaal vandaag! 
Liefs, Merit en Annemarie 

36 opmerkingen:

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

dat is weer een leuk kerstkaartje geworden.
Het is inderdaad de laatste paar dagen echt knutselweer. Fijn dat het behangen gelukt is.

Groetjes Femke

Elly zei

Leuke kerstkaart, en past idd bij het weer van de afgelopen dagen was zeker heel koud.
Trapgat behangen is zeker een hele lastige klus..zo onhandig ook he.
Fijn dat het gelukt is.
Groetjes Elly

Stampin with Liz Design zei

Wat een leuk kerstkaartje! Liefs Linda

Nancy Soetaert zei

Leuk met het rode huisje bij de bomen.
Groetjes
Nancy

Anita van Deur zei

Hele leuke kerstkaart brr het was me toch een guur weertje. O het trappengat dat is altijd een klus, blij dat we dat niet meer hoeven.
Fijne dag liefs xx

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje...past inderdaad nog heel goed bij het weer van de laatste dagen...
maar jullie hebben wel heerlijk geknutseld en zo de voorraad weer lekker aangevuld..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk dat huisje tussen de bomen
jullie zijn er maar druk mee maar wel gezellig om lekker bezig te zijn vind het zelf ook gezellig lekker te knutselen al het zo koud is buiten
groetjes ellen

Caroline zei

Heel leuk kaartje weer! En oooh behangen in een trapgat, zo eng. Mijn man stond verleden jaar in het trapgat de nok te verven, steunend op de trap die hij tussen de muur en het traphekje had geklemd. Doodeng!
Schiet al lekker op bij jullie zo!
Groetjes Caroline

Eri zei

Wat een mooie winterse kaart met de bomen het het huisje. Jullie huis wordt zo langzamerhand een paleisje!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Mooie kaart, Merit en Annemarie! Doet een beetje scandinavisch aan. Ik zat gisteren in de sneeuwstorm op de fiets, verschrikkelijk! En toen bedacht ik me dat ik eigenlijk over 2 weken naar Finland zou gaan voor een conventie, die door Covid natuurlijk niet doorgaat. Voor die vakantie had ik gerekend op kou en sneeuw en nu kreeg ik het toch nog:-D
Lekker dat je weer klus-, maar ook knutseltijd had. Leuk dat jullie zoveel kaarten in de omgeving verkopen. Ik ben al blij is ik genoeg kaarten heb om te versturen met verjaardagen etc. Maar in het paasweekend had ik de kaartenmaakflow weer te pakken, dat was wel lekker!
Fijne dag vandaag.
Groetjes
Jantine

Margo zei

Wat een superleuke kaart en wel fijn als je af en toe wat verkoopt he.
Groetjes
Margo

Trudy zei

Leuke kaart en hij past goed bij deze week inderdaad! Leuk dat jullie zoveel tijd hebben om kaarten te maken, ik ben net als Jantine al blij als ik mijn familie een eigengemaakte verjaardagskaart kan sturen!
Groetjes Trudy

Ellen zei

Prachtig kaartje, ik hou hiervan...top! Inderdaad een beetje Scandinavisch zoals Jantine schrijft...mooi!
Succes met klussen, het wordt vast prachtig!
Groetjes Ellen

Marijke zei

wij zijn ooit naar Noorwegen op vakantie gewest en daar doet deze kaart me aan denken! Echt een beetje Scandinavisch met dat rode huisje! Leuk gedaan! Wat een werk hebben jullie he , een trapgat is altijd al moeilijk maar behangen is nog een graadje erger! Maar als alles af is zullen jullie veel plezier van al het werk hebben! Veel succes nog! groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja het was heerlijk knutselweer. Leuke kerstkaart met die hoge bomen en dat vrolijke rode huisje ervoor. Knap dat het behangen gelukt is, heb het ooit een keer geprobeerd...nooit weer hihi.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Wat een gezellige kerstkaart. Wat een weer hebben we gehad hè? Gelukkig is het vandaag wat beter. Hier komt nu zelfs de zon erbij.
xxx Margreet

Laurespage zei

Een mooie kaart met het rode huisje ! En ja we hebben hier ook een winterprik gehad. Nu schijnt de zon en het weer warmer, maar toch een strakke wind. Maar dan stel ik me tevreden met wat te knutselen en ook weer wat voorraad te maken, de zomer komt er wel.
Groetjes, laurette

karien zei

Heel leuk kerstkaartje!
Groetjes Karien

Kaartenkraam zei

Mooie kerstkaart in die prachtige kerstkleuren. De toevoeging van grijs maakt het weer net even anders, leuk!

groetjes van Ank

marian zei

Ook deze week weer een prachtige kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Hetviz een hele mooie kerstkaart geworden. Jullie hebben het maar druk...leuk.. om allerlei kaarten te kunnen maken. Gezellig samen. Morgen ga ik meg mijn moeder as de slag.. Denk weer eens mannenkaarten..Die raken aardig op. Ben zelf met condoleance kaarten bezig... . Heb je af en toe ook nodig. Ik masmmeestsl gelijk een serie
Kan ik weet even vooruit. Jullie samen veel plezier met het knutselen. Groeten Trijntje

Kaartjes door Elise zei

Wat een leukerd is dit zeg! Schattig dat rode huisje erbij

Yvonne zei

Heel mooi kaartje weer en zo prachtig gestempeld.
Het was zeker echt knutselweer afgelopen dagen.
Ik heb er ook gebruik van gemaakt.

Groetjes,
Yvonne.

Henriët zei

Heerlijk zo'n knutseldagje samen. Het was er ook net weer voor. En wat fijn dat jullie zo veel bestellingen krijgen voor jullie kaartjes.
Deze kerstkaart is ook weer erg leuk!
Groetjes van Henriët

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige nostalgische kaart. Mooie stempel met bomen heb je gebruikt voor je kerstkaartje. Heel leuk met het rode huisje op de voorgrond.
In combinatie met het winterse weer roept het herinneringen aan Zweden bij mij op.
Groetjes Antje

Rina zei

Het kaartje past inderdaad heel goed bij het weer van de afgelopen dagen. Het is weer heel mooi geworden. Nog veel knutselplezier met al je opdrachten.
Groetjes Rina

Nicolette zei

Wat een leuke kaart. En zo leuk als je weer wat kaarten kan verkopen.
Succes met het behangen.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Heel mooi kaartje in deze kleurtjes!
Groetjes Diny

Nynke zei

Wat een mooie kaart! Het vrolijke rode huis springt er echt uit.
Groetnis Nynke

GerJanne zei

Wat een enig kaartje is het! prachtig stempelwerk. En inderdaad, een lastige klus, zo'n trappengat.. fijn als het dan toch lukt!

Angelique zei

Mooie, strakke kaart met de grote bomen en het leuke rode huisje. Mooi en lief kaartje in mooie tinten voor Ilse. Fijn dat er zulke liefhebbers van jullie kaartjes zijn, lekker door blijven knutselen.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Wat een leuk kerstkaartje weer!
Flinke klus, zo'n trapgat behangen... jullie gaan dapper door...
grtz Colien

Danielle zei

Wat een mooie kerstkaart weer! Met die sneeuw van deze week past het goed.... Knap hoor, dat jullie zo goed bezig zijn met behangen. Een hele klus maar als het straks af is hebben jullie er veel plezier van!

Chantal zei

Leuke kerstkaart.
Groetjes, Chantal S

Gina zei

Leuk met de grote gestempelde bomen ! Groetjes, Gina

Freubelmina zei

Wat een prachtige kerstkaart maakten jullie.
Lekker kaarten verkocht dat stimuleert weer om bij te maken.
Jullie schieten vast al hard op met het nieuwe huis...
Lieve groetjes Xx