donderdag 1 april 2021

52 Weeks to Christmas week 13 reminder challenge pastelkleuren.

Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer tijd voor een kerstkaart, en het is een reminder van de pastelkleuren, weer maar kerstbomen gekozen. Op een achtergrond van pastelkleurig SU papier, met sneeuwvlokken.
De tekst uitgedraaid met witte lettertjes van MD.
Zelf vonden we dit een moeilijke opdracht maar aan de kerstkaarten te zien die jullie hebben gemaakt ging het bij jullie wat makkelijker af.
Leuk dat jullie allemaal zo gezellig meedoen!


Ik wil ook graag iedereen bedanken voor de mooie lieve leuke verjaardag post die ik mocht ontvangen, wat een kaartjes 50 in het geheel ze waren niet allemaal op de foto te krijgen...(de zelfgekocht staan even tweede rij)....
Heel erg bedankt allemaal, met zoveel post ben je echt jarig.....



Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

29 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kerstkaart in deze mooie kleuren. En wat zijn het schitterende kaartjes die je kreeg, allemaal kleine geluksmomentjes , fijne dag liefs xx

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en wat een prachtige kleur!
Leuk dat je zoveel kaarten kreeg!
groetjes, Caroline

Angélique zei

Wha! Wat een berg kaarten, geweldig!
Deze kerstkaart in pastel vind ik wel een echte kerstkaart, mooi. Lijkt mij een onmogelijke opdracht.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de pastel kleuren, leuke boompjes hebben jullie gebruikt
wat een gezelligheid al de mooie kaartjes in de kast kun je lekker lang van genieten
groetjes ellen

Eri zei

Een leuke kaart in de pasteltinten! Wat staat dat gezellig al die gekregen kaarten op de kast. Geniet ervan!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart in deze pastel tinten.
Wat veel kaarten heb je mogen ontvangen voor je verjaardag.
Groetjes Elle-jeanne

Freubelmina zei

Toch ziet jullie pastel kerstkaart er super uit dames,niet alsof het heel moeizaam gegaan is maar ik weet dat dat meestal de moeilijkste zijn hihi. Wat een hoop geweldige verjaardagskaarten, heerlijk genieten!!
Lieve groetjes xx

Trudy zei

Wow wat heb je super veel kaartjes gekregen!
Leuk kerstkaartje met de pastelkleuren!
Mooie achtergrond!
Groetjes Trudy

Rosina zei

Heel mooi is ook dit voorbeeldkaartje voor de pasel uitdaging Annemarie...leuk gedaan met die boompjes
en tjee wat heb je prachtige kaartjes gekregen voor je verjaardag, allemaakl super mooie kunstwerkjes...daar kan je nog heel lang van nagenieten...
bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kerstkaart hebben jullie gemaakt, zulke mooie kleuren, echt beeldschoon!
Wat leuk dat je zoveel kaarten kreeg voor je verjaardag, dat is echt genieten!
Fijne dag!

groetjes van Ank

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart in deze pasteltinten, het is jullie prima gelukt!
Heerlijk om zoveel verjaardagspost te krijgen,
Groetjes,
Ansx

Tante Kaat zei

Wat prachtig, doet me meteen aan het noorderlicht denken.
Nog een late gelukkige verjaardag gewenst.
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Laurespage zei

Een fijne kerstkaart en prachtige kleurtjes.
Proficiat met je verjaardag met te late verjaardagswensen !
Groetjes, laurette

Irene zei

Nou ik had er óók moeite mee hoor, écht een pittige opdracht maar jullie bomenkaart vind ik super gelukt! Ik ben jaloers op die kast waar de kaarten zó leuk in kunnen, goéd verwend!
XxIrene

marijke zei

Ik vind jullie kaartje prachtig gelukt hoor! Mooi dat lila met die boompjes! En wat een kaartjes heb je gekregen hè? Super hoor! Dat maakt je dag toch al heel byzonder toch. Groetjes Marijke.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kaart met de pasteltinten.
Groetjes Antje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schattig met die zachtgekleurde bomen op dat mooie dessin-papier. Wauw jij bent echt verwend met je verjaardag, leuk hoor zoveel post.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Ik vind die bomen heel gaaf gedaan.
Wow, wat veel kaarten en in die kast komen ze mooi tot hun recht!
xxx Margreet

Gina zei

Heel leuke bomenkaart en joepie ! Ik zie mijn kaartje op de kast staan. Ik dacht al dat het niet was toegekomen ! Leuk om zo veel kaartjes te krijgen ! Groetjes, Gina

Henriët zei

Mooie kaart met de pastelkleurige boompjes tegen het mooie achtergrondpapier.
Groetjes van Henriët

Rina zei

De tekst past heel goed bij dit kleurrijk kaartje, mooi gedaan.
Lief dat je zo in de "kaartjes "bent gezet met je verjaardag.
Groetjes Rina

Suzan zei

Wat een prachtig kaartje hebben jullie gemaakt!
En super veel kaartjes heb je gekregen! Fijn hoor!
Groetjes Suzan

karien zei

Wat een mooie kaart en wat veel kaartjes heb je gekregen
Groetjes Karien

Nicolette zei

Wat gezellig al die verjaardagskaarten.
De kerstkaart ziet er ook weer mooi uit.
Groetjes Nicolette

Jantine zei

Suoerkaart met de mooie pastelbomen, dat achtergrondpapier is echt schitterend.
En wat een heerlijke berg verjaardagspost, Annemarie! Lekker nagenieten!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Wat een mooie pastel kerstkaart! En wat staan die kaarten daar allemaal gezellig! Het maakte mij ok zo blij en jarig en dat lees ik ook bij jou. Heel leuk, die verwennerij.

Elly zei

Mooie kerstkaart in deze pastelkleuren.
Geweldig zeg zoveel kaarten, dat is genieten.
Groetjes Elly

Colien zei

Sorry dat ik het jullie lastig heb gemaakt, maar de opdracht is geslaagd, hoor: mooi kaartje! Vond het zelf stiekem ook lastig, haha. Wel leuk om al die kaartjes te zien in lentekleurtjes :)
Je kast is goed gevuld met brievenbusgeluk, Annemarie. Lekker nagenieten en inspiratie opdoen met zoveel leuks!
grtz Colien

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart in de verschillende mooie tinten lila. Mooie achtergrond ook. Wat leuk staan je kaarte erbij.. je bent goed verwend. Heel leuk. Vooral in deze tijd. Groeten Trijntje