woensdag 10 maart 2021

Daphne jarig

Goedemorgen lieve bloggers, 

Hiep, Hiep, Hoera vandaag is Daphne jarig!! 
Van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag, hopelijk met veel gezellige verjaardagspost. 
Onze verjaardagskaart gemaakt met verschillende design papiertjes van Marianne Design in de kleuren roze en paars. Paars zien we wel vaker op de blog voorbij komen bij Daphne, dus we dachten dat valt misschien wel in de smaak! 
Ook het hondje 'Lila' maakt onderdeel uit van het gezin van Daphne. 
Dus 'Lila' een beetje na geprobeerd te maken :)
We hebben het beestje een lila sjaaltje aan gegeven en gezellig voor de grote zak post gezet. 
Nog een cadeautje voor de grote postzak en bovenin de tekst 'Hoera!' gestempeld. 
Het kaartje was klaar om op de post te gaan naar Daphne, we hopen dat je hem ondertussen hebt ontvangen. 

Liefs, Merit en Annemarie 

19 opmerkingen:

jackelien zei

Hoi wat een prachtig kaartje.
Wat een schattig hondje.
Groetjes Jackelien

Elly zei

Wat een schattig lief kaartje en een zak vol post.
Groetjes Elly

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje, heel leuk het schattige hondje! Liefs Linda

Angélique zei

Zo leuk! Ik had met Kerst een Lila gestuurd met veel paars/lila. Ze zal deze kaart zeker waarderen. Leuk net de postzak erbij!

Freubelmina zei

Aaaa wat een lieffie en zo toepasselijk met haar hondje en de volle postzak want ik zag vanmorgen al een hoop kaartjes voor Daphne voorbij komen, dat word genieten voor haar! Lieve groetjes xx

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke verjaardagskaart voor de jarige.
Schattig met het hondje ,dat de wzcht houd bij de post.
Groetjes Elle-jeanne

Anita van Deur zei

Wat een lief kaartje voor Daphne en zo`n schattig hondje, fijne dag liefs xx

Kaartjes door Elise zei

Wat een super leuk kaartje!

Creaellenknutselsite zei

wat een supergezelligkaartje met het schattige hondje voor de postzak
leuke kleurtjes
groetjes ellen

karin zei

Een schattig kaartje voor Daphne. Mooi gemaakt.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Och wat leuk de hond met de postzak. Wat is dit weer een leukerd geworden. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een mooie kaart met de volle postzak....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Goed gevonden want Daphne is met een berg post verwend vandaag! Een snoepie van een kaart!
xx Gerie

Rina zei

Wat een lief hondje op jullie mooi verjaardagskaartje voor Daphne.
Groetjes Rina

!neke zei

Wat een snoepie !!!!!
Gaaf !

Henriët zei

Mooie kaart voor Daphne. Volgens mij helemaal haar kleurtjes en erg leuk dat jullie Lila op de kaart hebben gezet.
Fijn Merit dat de kaart is bezorgd. Hij lag al een poos klaar maar kon in de mail jullie adres nergens terug vinden al had ik dat wel al ontvangen van je moeder. Dus nog maar een keer gemaild!
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Die is geweldig leuk! En helemaal geschikt voor Daphne! X

Daphne zei

Ach wat een schattige kaart is dit!!
Wat leuk, Lila lijkt precies. 🥰
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar...... ik heb de kaart nog niet ontvangen.
Oh jee...... ik ga heel hard duimen dat het nog aankomt.

GerJanne zei

Ik wilde net zeggen: Lila als pup, lijkt precies wat ik me er nog van herinner... EN dat klopt lees ik bij Daphne.
Hopelijk komt de kaart snel. Ik weet niet of jullie wat oudere postzegels gebruiken, maar ik heb ontdekt dat een kaart er langer over doet als je oudere postzegels gebruikt. Dan krijg je een enveloppe waar een stempel op staat: frankering gecontroleerd. EN geen strafport of zo, maar ze herkennen de postzegel dan blijkbaar niet.