donderdag 11 maart 2021

52 weeks to Christmas week 10....


Goedemorgen lieve blogsters, het is weer donderdag dus tijd voor de wekelijkse kerstkaart, dit keer laten we een kerstkaart zien, waar we er altijd best veel van nodig hebben, gewone neutrale, echte kerstkleuren.....voor wat oudere tantetjes en ooms en omaatjes zij houden van een "ECHTE" kerstkaart hahaha.
We hebben onze toverbloem van SU hievoor gebruikt , en niet de binnenkant erin gestempeld zodat het een krans werd.
Wat besjes erin gestempeld en er een leuke strik aangehangen, zo werd het een echte krans.
ook de tekst maar in het Hollands gestempeld zodat de kaart helemaal werd wat we in gedachten hadden voor die ouwetjes...
Doen jullie ook weer mee  vandaag, heerlijk he we hebben nu al 10 en sommige mensen die er 2 per keer maken hebben er wel al 20....
We hopen weer gezellig op blogvisite te komen bij jullie.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit

37 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is prachtig jullie kerstkaart, heel mooi gestempeld fijne dag liefs xx

Rosina zei

Super mooi deze kerstkaart gemaakt.. het kader rondom is prachtig gestempeld en de krans en tekst passen er prachtig bij...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nynke zei

Heel mooi gemaakt! Leuk om te lezen dat jullie de kaarten aanpassen aan de ontvangers. Ik hanteer voor verschillende mensen ook verschillende stijlen.
Groetnis Nynke

Elly zei

Een hele mooi echte kerstkaart, dus hier gaan ze blij mee zijn.
Groetjes Elly

Angélique zei

Ik vind hem ook heel mooi, ik kan mij voorstellen dat hier veel liefhebbers voor zijn.

Antjes kaartcreaties zei

Een mooie kerstkaart voor de "oudjes", ha, ha. (behoor geloof ik zelf tot deze categorie)
Heel leuk zoals jullie de kaart bewerkt hebben.
Groetjes Antje

Elle-Jeanne zei

Ee prachtige kerstkaart . Het kader er op heen is zo mooi gedaan.
Groetjes Elle-jeanne

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtig kerstkaartje! Heel mooi gedaan met het randje er om heen! Liefs Linda

Caroline Cards zei

Wat een prachtige kaart en heel leuk hoe jullie de bloem als krans hebben gestempeld. Ook de rand is mooi!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje zo heel anders als ik van jullie gewend ben, maar ook leuk om weer eens andere technieken te laten zien toch, zo zit ik de laatste tijd ook veel in de stempel mood, leuke kleuren en details hebben jullie gebruikt
groetjes ellen

Nicolette zei

Een prachtige kaart hebben jullie gemaakt.
Groetjes Nicolette

Eri zei

Een mooie kaart in deze wat klassieke kleuren. Jullie hebben een prachtige krans en rand gestempeld.
Groetjes, Eri

Epie zei

Hey iets geheel anders , wat leuk is de krans gestempeld zeg .
Mooie SU stempel , groene spetters op de buitenrand TOP
Fijne dag en liefs van Epie en Birdie xx
DT 52WTC

Jantine zei

Prachtige kerstkaart, heel mooi in de traditionele kleuren. Ik vind m ook top, ook al ben ik nog geen oudje :-)
Groetjes
Jantine

Trudy zei

Haha mijn tantes houden ook van echte kerstkaarten en niet van muisjes en hamsters enzo! Prachtige kaart voor die tantes en omaatjes!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wat een prachtige kaart....mooi is de stempelrand en de gestempelde bloem!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik vind mezelf nog geen oudje (LOL) maar ik ben toch helemaal fan van deze mooie gestempelde kerstkaart. Mooi ook zoals de rand gestempeld is. Echt kerst inderdaad.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Wat een mooi kaartje! En wat mooi gedaan met de rand buitenom is dat ook een stempel? Een mooi kaartje en zeker niet alleen voor oudjes denk ik hoor!(LOL)
Groetjes Marijke

Scraptastisch zei

Kaartjes maken die een beetje bij iedereen past is wel het leukste. De één houdt van druk, juist strak/rustig of van tierelantijntjes. Deze is zo leuk gemaakt met de bloemen stempel, heel gaaf de krans zo!
xx Gerie

Sarah - Crea S zei

Ojee.. Dan ben ik ook een oudere tante?! Want dit kaartje is echt heel mooi en stijlvol! Tof die gestempelde rand er omheen.. Groetjes, Sarah

Caroline zei

ja onze toverbloem blijft mooi, en heel mooi gedaan met dde toevoeging van die strik, heel leuk. Groetjes Caroline

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een mooie kaart! Een heel ander genre dan we van jullie gewoon zijn... Leuk ook hoe je de krans stempelde... Daar gaat iemand heel blij mee zijn volgende kerst!

Liefs,
Nancy

!neke zei

Prachtige kaart !!!
Weer eens iets heel anders !
groeten Ineke

karien zei

Wat een prachtige kerstkaart hebben jullie gemaakt
Groetjes Karien

Laurespage zei

Wat een leuke kaartjes, zowel de kaart met de bloemen als de kerstkaart, twee totaal andere stijlen maar o zo mooi. En ja hoor ik kijk ook naar de stijl van de ontvangers. Maar dit kaartje kan je toch aan een heleboel mensen sturen, vind ik toch. Supermooi,!
Groetjes en.fijn weekend.
Laurette

Margreet zei

Al is het een kaart voor ouwe tantes, hij is wel mooi.
xxx Margreet

Kaartenkraam zei

Hoezo voor oudere tantetjes en omaatjes???? Dit heeft toch niets met leeftijd te maken maar met smaak!! Persoonlijk houd ik van zowel moderne als klassieke kaarten en ze mogen van mij in alle kleuren van de regenboog zijn ;-)
Deze kaart in de klassieke kerstkleuren vind ik prachtig, goede vondst om met die bloemenstempel een krans te maken. Ik vind de rand rondom de kaart ook erg mooi gedaan, hebben jullie die gesponst?

groetjes van Ank

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart in traditonele kleuren, goed idee om een krans te stempelen, ik vind deze kaarten ook erg mooi,
Groetjes,
Ansx

Yvonne zei

Heel mooi jullie kerstkaart voor deze week.
Blijft altijd mooi de echte kerstkleurtjes.
Het is ook zo mooi gestempeld.

Liefs,
Yvonne.

Suzan zei

Prachtige kerstkaart hebben jullie weer gemaakt deze week!
Groetjes Suzan

Rina zei

heel mooi kerstkaartje met die stempel techniek. De krans in het midden is echt een blikvanger.
Groetjes Rina

Marjolein zei

Wat een goed idee om op deze manier een krans te maken. Ja, herkenbaar. Ik probeer ook altijd rekening te houden met de smaak van de ontvanger. Goed weekend alvast! Marjolein

marian zei

Een prachtige kerstkaart hebben jullie weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

prachtig kerstkaartje, wat een tof idee om de zonnebloemstempel zo te gebruiken!
Fijn weekend
Nancy 52WTC

Gina zei

Prachtige kaart met dit stempelwerk ! Groetjes, Gina

Margo zei

Supermooi zo'n "echte" kerstkaart
Groetjes
Margo

Freubelmina zei

Echt een hele mooie kerstkaart, ik ben nog een jonge bloem hoor (uche uche) en houd hier heel erg van!
Lieve groetjes xx