donderdag 25 maart 2021

52Weeks to Christmas week 12 challenge pastelkleuren


Goedemorgen lieve blogster het is weer donderdag kerstkaarten dag, en het is weer de laatste donderdag van de maand, en dat betekent een uitdaging,
Deze keer heeft Colien verzonnen om een pastelkleurige kaart te maken, we hadden daar nog flink wat moeite mee...het werd maar geen kerst bij ons met al dat pastel!!
Dan de kerstbomen er maar bij halen, dan moet het toch vanzelf kerst worden.
Dus een hele oude set van SU erbij gehaald en zowaar we kregen een leuke kerstkaart, dezelfde tinten designpapier er in kleine streepjes achter gedaan, de bomen in een geemboste cirkel geplakt.
Doen jullie gezellig mee...we zijn benieuwd naar al de pastelkleurige kerstkaarten die er langs gaan komen.

Fijne dag liefs Annemarie en Merit.

34 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Soms dan wil het niet zo vlotten met een kleur thema, het is jullie wel goed gelukt vind hem enig, fijne dag liefs xx

Kaartjes door Elise zei

Nou het is een erg leuk kaartje dames!

Elle-Jeanne zei

Leuk kerstkaartje in pasteltinten.
Groetjes Elle-jeanne

Elly zei

Ik vind het mooi al die kaarten in die zachte kleuren, jullie zijn ook goed geslaagd.
groetjes Elly

Rosina zei

PRACHTIG vind ik jullie voorbeeld kerstkaartje in deze zachte pastelkleurtjes...Ook ik had er moeite mee deze keer..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje pastel is niet iets waar ik bij kerst aan denk maar het is goed gelukt mooi papier en leuke boompjes.
ga ook van de week eens kijken of ik er wat meekan
groetjes ellen

Suzan zei

Prachtig kaartje hebben jullie gemaakt in deze mooie kleuren!
Groetjes Suzan

Caroline Cards zei

Heel mooi in deze pastelkleuren!
groetjes, Caroline

Tante Kaat zei

hahaha, ja, dat was behoorlijk buiten de comfortzone hé. Maar toch wel leuk, want zo zie je maar tot wat een leuk resultaat je weer komt als iemand je uitdaagt. Tof gedaan!
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Freubelmina zei

Een hele mooie geslaagde kaart voor de challenge dames xx

Eri zei

Het is jullie toch gelukt om er iets leuks van te maken in de pasteltinten.
Groetjes, Eri

Nicole Parmentier zei

Ik vind ze leuk deze pastel kerstboompjes! Kan me voorstellen dat het een lastige challenge was!

Irene zei

En zó is het tóch weer dik voor elkaar en LEUK! Ik ben véél te benieuwd naar de verjaardagspost (Ben niét minder hihi) dus krijgen is OPEN MAKEN!
XxIrene

Trijntje zei

Een heel mooie kaart met deze leuke gestempelde boompjes. Groeten Trijntje

Antjes kaartcreaties zei

De kaart is bijzonder geslaagd. Leuk de kleurige kerstbomen op de cirkel met de verticale strepen in dezelfde tinten op de achtergrond.
Super leuk bedacht.
Groetjes Antje

Daphne zei

Heel mooi.
CAS, vind ik mooi.
Zie ik bijna nooit bij jullie.

Annerieke zei

Het is jullie toch goed gelukt om een kerstkaart in pastel te maken, erg leuk!
Groetjes, Annerieke

!neke zei

Super leuke kaart geworden.
groeten Ineke

Caroline zei

af en toe is er niet meer nodig he dan zachte tinten en een wel heel onconventionele kerstkaart, mooi hoor Groet Caroline

Trudy zei

Ze zijn erg schattig deze pastelkleurige kerstbomen! Ook al heeft het wat moeite gekost!
Groetjes Trudy

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart in pasteltinten, leuk met de gestempelde kerstbomen,
Groetjes,
Ansx

Jantine zei

Een hartstikke leuke kerstkaart werd het, Annemarie en Merit. Knap gedaan, want ik vond het ook een echte uitdaging. Leuke kerstboomstempel is dat zeg!
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik lees bij meer mensen dat ze pasteltinten en kerst een aparte combi vinden. Ik vind dat jullie er toch een supermooie kerstkaart van gemaakt hebben, top hoor.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Hoe mooi kan eenvoudig zijn, helemaal TOP !
En de drie reepjes pastelpapier maken het werkje af.
Groetjes, Laurette

Marijke zei

Ik vind het een mooi kaartje geworden hoor dames! Zo mooi die bomen en dan het papier erachter. Groetjes Marijke.

Nicolette zei

Heel mooi geworden. Leuk met die bomen.
Groetjes Nicolette

Kaartenkraam zei

Ik vind jullie kaart geweldig mooi geworden. Mooie kleurtje bij elkaar!

groetjes van Ank

Diny zei

Wat een leukerd hebben jullie ervan gemaakt!
Groetjes Diny

Yvonne zei

Het is weer een hartstikke mooie kaart geworden.
Mooie pastel kleurtjes.
Ik ga zeker ook weer mee doen aan deze leuke challenge.

Groetjes,
Yvonne.

Nancy Soetaert zei

ik moest er toch ook wel wat over nadenken. Prachtig kaartje met jullie kerstbomen in deze pastelkleuren en bijpassende streepjes DP.
Groetjes
Nancy

Rina zei

Jullie hebben een prachtig kaartje gemaakt in de pasteltinten.
Groetjes Rina

karien zei

Heel mooi kaartje!
Groetjes Karien

Gina zei

Prachtige kaart met de boompjes in drie verschillende pasteltinten! Groetjes, Gina

Colien zei

Heel mooi kaartje in zachte tintjes, respect voor jullie doorzettingsvermogen!
grtz Colien