dinsdag 29 december 2020

Jaaroverzicht van de gemaakte kerstkaartjes.

 



Goedemorgen lieve blogsters, daar zijn we eindelijk weer eens, maar niet met 1 maar met heel veel kaartjes, ons jaaroverzicht van alle gemaakte kaartjes van dit jaar, we hadden ook nog wat over van vorig jaar die zijn ook op de post gegaan, van dit jaar hebben we er maar een paar overgehouden, het meeste is opgestuurd.
We willen ook iedereen bedanken voor de leuke post die we hebben ontvangen, het zijn er zoveel en ze zijn stuk voor stuk zo leuk .
We hebben gezellig dagen gehad (met een klein clubje), maar wel mijn eigen clubje en meer heb je dus echt niet nodig...
Eerste kerstdag gezellig aan de gourmet met de kids en  's avonds lekker uren spelletjes spelen...daar kan niets anders tegenop, ik heb genoten.
Tweede kerstdag samen met Arie, eerst even de boel aan kant gemaakt, een lekker lange wandeling in de middag en 's avonds lekker netflix kijken.
Toen kregen we nog een derde kerdstdag, Arnoud en Elise vroegen of we kwamen Pizahutten, want we zaten allebei met zijn tweetjes dus dat zou best gezellig en (heel lekker ) kunnen worden.
Na een lange wandeling in de middag met regenjas  (maar de nodige beweging moet), lekker bij Artnoud en Elise aan de tafel gezeten en heerlijke pizza's gegeten.
Daarna ook weer leuk spelletjes gedaan (we waren een goed team he Elise!!!)
Dus een TOP lang weekend gehad.
Ik hoop dat jullie ook allemaal hebben genoten en een fijne kerst hebben gehad.
Vanmiddag na het winterklaar maken van de tuin , en wat klusjes (badkamer Bleh) dacht ik heerlijk te gaan knutselen...ja je raad het al weg inspiratie altijd na de kerst....dan ga ik dus nu maar zitten wachten tot hij ooit weer terug komt....
Misschien dat Merit nog iets heeft daar hoop ik dan maar op.
Donderdag zijn we er in ieder geval zeker weer want dan is het kerstkaartjes dag bij 52WTC, en komt er weer een nieuwe uitdaging...tot dan.
Liefs Annemarie en Merit.





21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Sjonge wat een hoop kaarten als je het zo bij elkaar ziet zeg! Veel mensen blij gemaakt!
Klinkt als gouden momentjes en dat was toch hard nodig! Fijn dat jullie het leuk gehad hebben.
Lieve groetjes xx

Hetty P. zei

Wat een mooie serie kaarten hebben jullie gemaakt.
Leuk om op deze manier een overzichtsfoto te maken.
Fijne dag,
Hetty

Elly zei

Wow dat zijn er nogal wat, mooi te zien alles bij elkaar.
Inspiratie komt wel weer iedereen heeft zo'n dipje.
Groetjes Elly

jackelien zei

Hoi.
Wat een kaartjes heb ze even van dichtbij bekeken.
Erg mooi.
Inspiratie komt vanzelf weer.
Gr Jackelien

GerJanne zei

Alle jaren dat ik jullie post zie met e kerstkaarten denk ik: dat doe ik volgend jaar ook. Maar nee, dat vergeet ik.. des te leuker dit bij jullie te zien. Een heel mooie serie kerstkaarten.
Jullie kerstdagen klinken goed en gezellig. En klopt, de mensen die je liefhebt om je heen is genoeg...
En die inspiratie komt wel weer...

Anita van Deur zei

Wat leuk en zoveel verschillende kaartjes mooi om te zien!
Liefs xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi overzicht van alle gemaakt kaartjes daar zijn een hoop mensen blij meegemaakt,
heerlijk he die gezellige dagen onder elkaar wij zijn eerste kerstdag bij mijn ouders geweest lekker gegeten en gezellig bij gekletst, tweede kerstdag lekker saampjes op de bank
en de inspiratie komt vast wel weer terug
groetjes ellen

Caroline zei

Zo leuk al die kaartjes bij elkaar. Ik maak er ook altijd een foto van als ik ze ga schrijven. Ik heb er dit jaar 112 gemaakt. Steeds kwam er weer een bestelling bij haha. Alles wat ik nu maak is voor volgend jaar.
Fijn om te lezen dat jullie het ook gezellig hebben gehad met elkaar.
Groetjes Caroline

Sarah zei

Wauw! Geweldig!
De inspiratie komt wel weer. X

Eri zei

Wat leuk al jullie creaties bij elkaar!
Groetjes, Eri

Femminde zei

Wat gaaf om te zien al die kaarten samen. Mijn foto is minder gelukt maar komt morgen op mijn blog. Goed om te horen dat jullie samen zulke leuke dagen hebben gehad.
Fijne laatste week van dit jaar!!
Groeten van Femminde

Renate zei

Sow... Dat is een mooie collectie kaarten. Het blijft me elk jaar weer verbazen hoe ijverig iedereen is met z'n kerstkaarten.
Patrick is deze week nog vrij, hij neemt een heleboel huishoudelijke taken van me over (lucky me), dus heb ik vanmiddag een paar uurtjes extra hobbytijd.

-xies- Renate.

Margreet zei

Wat een leuk idee om alle kerstkaartjes op de foto te zetten. Zal dat (proberen) te onthouden voor volgend jaar.
Zo te lezen hebben jullie gezellige dagen achter de rug.
Nu nog een rustige jaarwisseling en dan op naar het vaccin!
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Wow, wat leuk ,zo alle kaartjes van het afgelopen jaar.
Super creatief zijn jullie geweest.
Zo te lezen ,hebben jullie fijne kerstdagen gehad.
Nu oudjaar nog.
Wens jullie alvast een fijne jaarwisseling.
Groetjes Elle-jeanne

Nicolette zei

Zo wat een hoop kaarten. Altijd een leuk gezicht om alles zo bij elkaar te zien. Ik was door alles heen, heb vandaag nog 2 nieuwjaarskaarten gemaakt en gelijk gepost.
Volgend jaar met een lege doos beginnen.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Eat leuk de collage van alle door jullie gemaakte kaarten. Ik moest op het laatst nog wat bij maken... nu nog 2 over ... dus het begin is er voor volgend jaar. De inspiratie komt vast wel weer. Veel knutsel plezier met Merit. Groeten Trijntje

Kaartjes door Elise zei

Super leuke kaartjes hebben jullie gemaakt het afgelopen jaar. En wat waren het gezellige dagen met elkaar! Ja met keezen winnen we wel Anne, we blijven winnen!

gerrie zei

Prachtig al die kerstkaarten bij elkaar.Nog bedankt voor jullie mooie kerstkaart, had geen adres meer helaas om er één terug te sturen. Hoop jullie volgend jaar weer aan te treffen bij verschillende blogs, ik ga weer meedoen met alles, dit jaar zat het er niet in. Lieve groeten,Gerrie.

Ilse zei

Wow wat een prachtige verzameling!
Fijne jaarwisseling,
Ilse

Epie zei

XOXO Wat waren het er veel in 2020 samen gemaakt !!
Nog meer in 2021 , spannende jaarwisseling dames
Groetjes Birdie en Epie

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een prachtig overzicht! Stuk voor stuk mooi! Op naar knutseljaar 2021 en een fijne jaarwisseling! Groetjes, Linda