zondag 20 december 2020

Angela jarig

Goedemorgen lieve bloggers, 

Ook in het weekend komen we nog even langs met een kaartje. 
Deze keer een verjaardagskaart, want vandaag is Angela jarig. 
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag. Hopelijk krijg je gezellige verjaardagspost, we hopen dat ons verjaardagskaartje ook op tijd bij jou is aangekomen!
We zijn nog een keer aan de slag gegaan met de leuke sketch van 2 sisters on the blog. 
Weer verschillende design papiertjes opgezocht en met elkaar gecombineerd. 
Het leuke bloemenvaasje er weer eens bij gepakt met wat groene, witte en zilveren glitter takjes erin.
Het werd een winters boeket! 
 De tekst 'gefeliciteerd' op een klein groen kaartje en de kaart was klaar om verstuurd te worden. 

Met de vingers gaat het weer al stukken beter, de blaren zijn goed ingedroogd en gaan nu scheuren en eraf, daaronder  zit een prachtig roze nieuw velletje!!
Dit weekend bij beide ouders een kerstpakket gebracht  zodat ze deze dagen lekker wat kunnen smullen... voor 's ochtends een kerstbrood met spijs ..roomboterkerstkoekjes voor bij de koffie en heerlijke bonbons....en zelfs een lekker kerstgerecht kunnen ze maken, rollade met  een lekker fles wijn!!
Helaas kunnen we niet met z'n allen bij elkaar zijn, dus moeten we op deze manier genieten van elkaar...en dat gaat lukken hoor, die ouders van ons hebben nog niks geklaagd, het is zo en we moeten er het beste van maken zeggen ze....Fijn dat ze beide nog met zijn tweetjes zijn dat scheelt natuurlijk wel.
Fijne zondag allemaal.

Lieve groetjes, Annemarie en Merit.

19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje in deze tinten fijn om te hoeren dat de vingers goed vooruit gaan fijne zondag liefs xx

Nynke zei

Ooh, wat een mooierd weer. Ik geloof toch dat ik de kan met bloemen nog maar eens aan moet schaffen, ik blijf hem zo mooi vinden!
Bedankt ook voor jullie leuke berichtje op mijn blog. Ik vind kaartenblogland nu al leuk!

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor de jarige Angela.
Mooi winters boeket.
Groetjes Elle-jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi verjaardagskaartje van dat dp papier moet ik ook nog wat restjes hebben blijft leuk papier leuk idee zo'n kerstpakket voor je ouders
gelukkig zijn mijn ouders ook nog samen.
groetjes ellen

Sarah zei

Lieve Annemarie en Marit. Ik stond heel wat achter met lezen. Ik ben blij dat de hand van mams al veel beter is en dat de verpleegsterdochter zo goed gezorgd heeft voor mama! Je handen zijn zo onmisbaar.
Het kannetje-kaartje is heel leuk. Ik wil jullie nog bedanken voor de mooie kerstkaart die ik van jullie heb ontvangen. Fijne zondag!

Henriët zei

Mooie kaart met een heel leuk winters boeket.
Fijn dat jullie een kerstpakketje naar je ouders hebben gebracht. Het wordt dit jaar een anders dan anders kerst maar jullie betrekken toch iedereen er bij. Fijn!
Groetjes van Henriët

Nicolette zei

De sketch is wel populair bij jullie, haha. Deze is ook zo mooi. De kleuren van het papier zijn weer zo mooi gekozen.
Leuk dat jullie nog een keer meedoen, dank jullie wel.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Hobby Hoogland zei

Een hele mooie kaart op een mooie sketch gemaakt.
Gelukkig gaat het al wat beter met de hand.
Wens jullie een gezellige kerst .
groetjes Marjan.

Margreet zei

Wat een mooie kaart weer!
En wat een leuk gebaar naar beide ouders. Samen zijn scheelt een stuk!
xxx Margreet

Annerieke zei

Wat een leuke kaart met de gezellige bloemen! Fijn te horen dat je vingers goed genezen, een ongeluk zit in een klein hoekje hè. Ik heb me ook weleens gebrand, het gebeurt gewoon soms wel eens. Wat lief dat jullie pakketten bij jullie ouders hebben gebracht, echt knap hoe ze ermee omgaan. Mijn moeder heeft die instelling ook wel, het is wat het is en ze maakt er iets van.
Groetjes, Annerieke

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kaart in deze mooie vergrijsde tinten. Het zilveren kannetje staat er zo mooi bij. Lief dat jullie kerstpakketten gemaakt hebben, zo wordt het toch nog een beetje feestelijk allemaal.

Elly zei

Een prachtige kaart hebben jullie gemaakt.
Groetjes Elly

Debby Kuster zei

Wat een leuk kaartje hebben jullie gemaakt.

Groet Debby

Creatiels zei

Een leuke kaart in mooie zachte toon-sur-toon tinten hebben jullie gemaakt. Leuk om te lezen dat de brandwonden mooi genezen. Geniet van de feestdagen, ook al zullen ze anders zijn dan andere jaren.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

jackelien zei

Hoi
Erg mooie kaart. Mooie kleuren
Groetjes Jackelien

Kaartjes door Elise zei

Wat een super leuk kaartje weer dames! & Die ouders treffen het maar met jullie (wij ook trouwens ;))

Trudy zei

Weer een heel erg leuk kaartje en wat fijn dat het beter gaat met de vingers.
Leuk die kerstpakketjes voor de ouders!
Groetjes Trudy

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

heel leuk verjaardagskaartje met het winterse boeket.

Groetjes Femke

Caroline zei

Ik hou van deze kleuren! Dat zijn echt mijn kleuren, zoals ik een keer heb gehoord bij een kleurenananlyse. Leuk dat je nog een keer meedoen!
En wat lief om beide ouders een pakket te geven voor de kerst!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog