zaterdag 19 september 2020

Miranda jarig



Ja hoor weer wat zonder tekst!!, ik blijf me verontschuldigen...HET WEER!!!
hopeloos is het maar ik zag dat het half volgende week herfst gaat worden, dan hoop ik toch dat we weer een beetje meer actief zijn op het juiste moment.
Super gaaf vinden we deze stempel/stans set van Stampin Up....er zullen nog wel meer kaartjes mee volgen.
Dit kaartje is Miranda ons blogmaatje van 52WTC ze is vandaag jarig.
Fijn weekend allemaal veel liefs Annemarie en Merit.

 

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig verjaardagskaartje, mooi ontwerp!
Fijne dag xx

Elly zei

Wat een mooi kaartje.
Groetjes Elly

Je@net zei

Erg leuke verjaardagskaart!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi verjaardagskaartje mooie achtergrond
groetjes ellen

Daphne zei

Wat een kundig achtergrondje!
Ik denk zomaar dat het niet helemaal de bedoeling is dat wij dit bericht al zien.....geen tekst erbij, niks voor jullie😊

Caroline zei

Heel mooi kaartje en ik denk inderdaad dat hier nog een leuke tekst van jullie moet bij moet haha.
Groetjes Caroline

Gina zei

Heel mooi met die stich-stans . Mooie bladeren gestanst en gestempeld! Groetjes, Gina

Nicole Parmentier zei

Oh ik heb weer een heleboel gemist hier zie ik. Prachtig herfstkaartje voor Miranda maar ook het kerstkaartje en het slimline kaartje met de egel zijn prachtig. Jammer dat de vakantieplannen nu niet doorgaan maar ik weet zeker dat jullie je toch wel weten te vermaken. Heel veel sterkte voor Arie, ik hoop dat hij zich inmiddels weer wat beter voelt.

GerJanne zei

Mooie kaart voor Miranda! Ze is heel erg verwend met kaarten begrijp ik! EN ja eerst nog een paar mooie dagen en dan halverwege volgende week krijgen we 'normale' temperaturen.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart hebben jullie voor Miranda gemaakt. Leuke blaadjes. Ik hou wel van dit weer en lekker buiten... we kunnen nog vaak genoeg binnen zitten. Geniet van het mooie weer. Groeten Trijntje

Colien zei

Mooi!!
grtz Colien