donderdag 10 september 2020

52 weeks to christmas week 37 WINTER



Goedemorgen lieve bloggers, Het is weer tijd voor de wekelijkse donderdagse kerstkaart bij 52WTC!!! De uitslag van de afgelopen challenge staat op de 52WTC blog...
Vandaag een winters kaartje met het molletje, hij kruipt onder een besneeuwd landschap vandaan....we hebben er al om gelachen want IK (Annemarie ) heb het kaartje gemaakt...en die sjaal staat op stromkracht....hij komt van onder de grond met windkracht 8 lijkt het wel.
Dat gepriegel met die diertjes vind ik altijd nog erg moeilijk.....meest van de tijd zet Merit ze in elkaar.
Het papier wat is gebruikt is van Carta Bella...de lijn Snow much Fun.
Wat leuke kerstboompjes van designpapier uitgedraaid de tekst WINTER gestempeld en wat zilveren sterren erbij geplakt.
Leuk is deze mal met al die vakjes (van Merit, ik mocht hem gebruiken).
Ik weet niet of er van reageren wat komt vandaag Merit heeft een lange dag en bereikbare dienst, En wij hebben een beetje vakantie, Het gaat gelukkig telkens nog vooruit met Arie zijn rug, doordat we ontzettend veel lopen (iedere dag 10 km) knapt het toch beetje bij beetje op medicijnen is hij aan het afbouwen....Nu nemen we nog 1,5 week vakantie ze geven lekker weer op en Arnoud en Elise zijn met de caravan en surfspullen iedere dag aan de Brouwersdam te vinden, dus gaan wij ze stalken....Ik laad de auto vol met spullen ( stoelen koelbox eten en drinken) en Arie gaat alvast lopen...ik pik hem ergens op en het laatste stuk rijd hij mee...we hebben dit al een keer gedaan en zelfs de autorit (was maar 15 minuten ) viel mee...
Dus nu ze het mooie nazomer weer opgeven nemen we het ervan, daar kunnen we ook heerlijk lopen!!!
Morgen hopen we aan de vakantie te beginnen, ik kijk er echt naar uit eerst even om wat lekkers bij de bakker voor bij de koffie een lekker broodje en stokbroodje voor tussen de middag.
Laat de zon maar komen nog even een lekker stootje zomer voordat de herfst gaat beginnen.
Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit

27 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje met meneer mol, fijn dat het vooruit gaat met de rug van je man, een gezellige dag samen. Liefs xx

Elly zei

Hahaha geweldig dit kaartje.
Ja dat is ook een enorm gepriegel...ik hou daar niet van, terwijl ze zo leuk zijn.
Ook het model kaart is erg mooi, zag ze al veel voorbijkomen.
Nou dat wordt genieten vandaag lees is, en nog een fijne vakantie.
Groetjes Elly

Je@net zei

Kijk het molletje nu eens glunderen op deze mooie kerstkaart. Super leuk gedaan!

Daphne zei

Dat is zeker een leuke stans, die vakjes.
Als je niks gezegd had over de sjaal was het mij niet opgevallen hoor🤣.
Ga maar lekker genieten, jullie hebben het verdiend!!
Wandelen is zó fijn en brengt rust, helemaal als het mooi weer is (in ieder geval droog en liefst ook windstil, dat is zó fijn)
Fijne tijd en tot gauw.

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig kaartje met de leuk mol in wintertenue nou hij is helemaal klaar voor de kou
fijn dat het met arie zijn rug weer wat beter gaat
geniet lekker van jullie vakantie
groetjes ellen

Eri zei

Een superleuke kaart, die mol schrikt zich een hoedje dat het zo koud is, gelukkig heeft hij toch een sjaal om. Geniet van jullie vakantie!
Groetjes, Eri

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtig kaartje! Het molletje is wel erg gaaf! Geniet van jullie vakantie, ik hoorde zelfs nog 31 graden volgende week, wie had dat nog gedacht! Groetjes Linda

Caroline zei

Heel leuk hoe de mol net boven de grond uitkomt. kan me voorstellen dat jullie voorpret hadden bij het maken van dit kaartje.
En een goeie vakantieweek!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart geworden Annemarie. Die ronde mal is prachtig. Heb de mal ook.. maar nu even nog met andere mallen bezig... komt wel. Je kan er hele mooi kaarten mee maken. Die van jou is geweldig! Veel plezier. Geniet van jullie vakantie en beterschap met Arie. Lekker lopen... heerlijk. Wij fietsen nu veel. Straks als het weer omslaat dan maar weer lopen. Ook heel lekker om te doen. Veel plezier. Groeten Trijntje

Marja zei

Prachtige kerstkaart!
Wat een mooie mal heb je gebruikt.
Geniet van je vakantie.
Groetjes Marja.

Trudy zei

Super leuk die winterse mol, daar had ik nog niet aan gedacht!
Wij gaan zaterdag ook naar de Brouwersdam, mijn man gaat daar surfen met vrienden van ons. Er moet natuurlijk wel wind staan anders gaat het niet door. Als je mensen ziet met 2 grote zwarte honden dan zijn wij dat!
Groetjes Trudy

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Annemarie...zo schattig dat moletje dat onder de sneeuw vandaan kruit ook een mooi layout met al die vakjes..
Alvast een fijne vakantie...wij gaan bijna alle dagen fietsen..Ook mijn man is aan de betere hand met zijn gekneusde ribben...alhoewel hij pas 3 dagen s'nachts in bed slaapt...voorheen bijna 4 weken in de zetel geslapen ...kon echt niet liggen..
Voor Arie ook beterschap en geniet van het wandelen...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik heb ook zo'n moeite met dat gepriegel daarom zitten er nog best wat diertjes in de verpakking (bloos) terwijl ik voor bloemetjes en andere frutsels mijn hand niet omdraai, gek hè. Leuk is die mol, ik zag hem al vaker, en ja boven de grond waait het harder dan onder de grond. Toffe vakjeskaart en geniet van jullie vakantie, hier in Brabant al sinds gisteren heerlijk weer.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Wat een leuke kaart. De ronde mal zie ik al veel voorbijkomen.
Fijne vakantie.
Groetjes Nicolette

Irene zei

Enig die ronde vakjesmal en ja gepriegel gaat mij niet goed af dus bar weinig diertjes in mijn koffertjes maar dit lolletje is wel super schattig!
Geniet van de mooie dagen XxIrene

Scraptastisch zei

Nu komt de aap uit de mouw Annemarie...Merit maakt de diertjes whaha...zeker even een klusje! Maar je hebt het prachtig gedaan hoor! Het is weer een dot van een kaart!
Geniet maar heerlijk van de mooie dagen nu kan het nog en ga ik ook doen!
xx Gerie

Grietje Jansen zei

Prachtige kaart, met ook met zo'n ontwerp bezig geweest, maar een plaatje als puzzel gedaan, vind dat minder geslaagd, ga deze als voorbeeld bewaren.
Toppie.

Grietje

Nancy Soetaert zei

superleuk met die ronde mal met vakjes! stond in twijfel maar in België sebiet dubbel port owv het grote formaat.
Geniet van je minivakantie AnneMarie!
groetjes
Nancy

Annerieke zei

Wat een mooie kaart met deze leuke stans. De mol is schattig zeg, viel mij niet op van z'n das hoor ;-). Ik heb ook een aantal stansen die ik in elkaar moet zetten, maar vind dat gepriegel ook lastig. Ik doe het wel, want die stansen zijn te leuk. Gelukkig kunnen jullie nog even vakantie vieren, geniet ervan!

Jantine zei

Klinkt als een fijne vakantie, Annemarie! Leuke mal is dit en die mol is zo’n schatje, zelfs met zijn sjaal op stormkracht. 😊
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig winters kaartje! Mooie cirkelvorm, dat is toch weer eens heel wat anders. Wat goed dat jullie zo een lange wandelingen maken, lekker hoor. Geniet van de mooie nazomerdagen!!

Diny zei

Wat een schitterende kaart....en zo'n mooi papier gebruikt!
Het molletje ziet er leuk uit met de wind in de snoet!
Groetjes en geniet van de vakantiedagen,
Diny

Rina zei

Heel mooi kaartje met die mal en dan die mol die gezellig boven komt kijken, leuk.
Geniet van je vakantie en goed om te horen dat het iets beter gaat met je man.
Groetjes Rina

Tante Kaat zei

OMG wat een schatje! En wat een geweldig mooie kaart.
Grtjs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Gina zei

Superleuk met het molletje en leuk rond model ook ! Groetjes, Gina

!neke zei

Ik vind hem top !
Groeten Ineke

amssas zei

What company made the round die? Thank you.