vrijdag 4 september 2020

Gefeliciteerd


Goedemorgen lieve bloggers, 

Ja daar zijn we weer, we zijn de afgelopen tijd weinig te vinden geweest in blogland. 
Maar we lijken weer een beetje terug te keren :) 
We laten dit feestelijke verjaardagskaartje vandaag zien, deze kan nog net mee doen aan de sketch challenge bij sketch saturday. 
Dit geweldige, leuke en feestelijk cupcakeje van Marianne Design zat ook in het pakketje wat ik afgelopen week van mams heb gekregen. 
Daar was ik al lange tijd verliefd op, maar ja je kan niet alles kopen hè.. er is zoveel leuks! 
En nu heb ik hem toch in m'n bezit, heel leuk. 
Dus mams en ik zijn afgelopen dinsdag heerlijk aan de slag gegaan met het nieuwe cupcakeje. 
Verschillende leuke verjaardagskaarten gemaakt voor in de voorraadbak.
Voor deze kaart design papier van Marianne Design gebruikt uit de paperpad 'sea sparkle'. 
De cupcake leuk versierd met bloemetjes, hartjes, kaarsjes enz. 
Als laatste boven de cupcake de tekst 'gefeliciteerd' gestempeld.

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

Sketch Saturday - sketch van 2016 (nr. 444) 

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie cupcake leuke papiertjes en daarmee is elke verjaardag een feestje.
Fijne dag liefs xx

Stampin with Liz Design zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje! Groetjes Linda

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke verjaardagskaart!

Laurespage zei

Mooie kaartje en weer hele mooie passende papiertjes.
Fijne dag, laurette

Irene zei

Mam heeft je goed verwend en van deze énige cupcake ga je héél véél plezier hebben Merit!
Goed weekend XxIrene

Nicolette zei

Wat een leuke kaart. En de cupcake ziet er uit om een hap van te nemen, hihi.
Groetjes Nicolette

Epie zei

Heerlijk cup cakeje Merit , mams verwend je lekker !!
Geniet ervan een feestje om Z'o'n kaartje te ontvangen Xx
Liefs en een goed weekend v Epie en Birdie :-)

Sarah - Crea S zei

Wat een leuk cadeautje, deze cupcake stans! Je hebt er een tof kaartje mee gemaakt, lekker vrolijk! Liefs, Sarah

Eri zei

Een superleuke en feestelijke kaart met de cupcake. Wat lief dat je die mee mag nemen naar je eigen stulpje.
Groetjes, Eri

Gina zei

Leuk hoe je de cupcake hebt versierd ! Groetjes, Gina

Daphne zei

Nou..... jullie zullen het niet geloven, maar ik maakte ook een kaart met dezelfde sketch!!
Natuurlijk ben ik alweer te laat met linken, maar ik heb wél een kaart voor de voorraad erbij.
Deze cupcakes is echt héél leuk, goed idee van je moeder om die te kopen voor je.
Ga je vast heel veel gebruiken.

GerJanne zei

Heerlijke cupcake! EN een mooie uitwerking van de sketch. Gezellig hoor dat jullie er weer wat vaker zijn!
Groetjes,
GerJanne

Colien zei

Gaaf kaartje, lekker feestelijk! Fijn dat je al een voorraadje malletjes aan het sparen bent, Marit. Deze is een mooie aanvulling. Al is de afstand straks goed te doen om bij elkaar te gaan fröbelen en dan ook je mam's spulletjes nog lekker kan gebruiken. Bovendien is het ook gezellig om tussendoor even bij te kletsen.
grtz Colien

Rina zei

Jullie kaartje ziet er heel "lekker" uit. Deze cupcake staat bij mij ook nog op mijn lijstje, maar zoals je al zegt er zijn zoveel mooie spulletjes.
Groetjes Rina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje om in te bijten gewoon, er zijn zoveel leuke spulletjes je kan wel blijven kopen maar dat kan niet
leuke dp papiertjes hebben jullie gebruikt
groetjes ellen

Crealientje zei

Leuke vrolijke cupcake kaart!
Mooi designpapier.
Ziet er ook nog eens lekker uit:)
Er komen zoveel leuke dingen in de winkel, ik kan het niet meer bijbenen,nou eigenlijk mijn portomonee niet, hahaha.
De pepernoten liggen in de winkel, dus ik begin maar met mijn verlanglijstje voor Sinterklaas :) ben ik mooi optijd.
Lieve groetjes Crealientje.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met de cupcake. Blijven leuk op kaarten. Ben met mijn moeder ook bezig met cupcakes. Maar onze kaartenworden heel anders. Groeten Trijntje

Chantal zei

Wat een mooie vrolijke kaart.'
Groetjes, Chantal S