dinsdag 7 juli 2020

Van harte gefeliciteerd kaartjes



Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag laten we weer twee kaartjes zien voor verjaardagen van dames/vrouwen. 
Een tijdje terug zijn we hiermee aan de slag gegaan en natuurlijk wilde we deze twee kaarten ook nog laten zien aan jullie. Weer gewerkt met materialen van Stampin Up. 
Het leuke zwart/wit design papier hier gebruikt zoals ook bij de eerdere kaartjes die we op de blog hebben geplaatst. Op de achtergrond met roze inkt wat stipjes/spetters gestempeld.
Cirkels uitgedraaid uit zwart en wit cardstock en daarop bij de bovenste kaart roze hakken uit het design papier, bij het onderste kaartje een parfumflesje met een bloemetje erbij. 
Van harte uitgestanst uit roze cardstock, deze meerdere keren uitgestanst en op elkaar geplakt voor een leuk 3D effect. Op een klein kaartje 'gefeliciteerd' gestempeld en eronder geplakt. 
Nog een paar plakpareltjes erbij en de kaartjes waren weer klaar! 
De kaart met de roze hakken is ondertussen al verkocht, dus we kunnen gewoon weer verder met het maken van deze kaarten. Maar dat is geen straf hoor, zijn leuke kaartjes om te maken! 

Ja hier is hij hoor... de foto van de lopiefiets :)
Het is niet mijn voordeligste foto geworden, maar het was ook geen voordelig weer haha. 
We hebben de hele middag in de regen en harde wind gefietst.. of ja eigenlijk gelopen. 
Dus de regen poncho aan en gaaaaaan! 
Lachen, gieren, brullen natuurlijk dat begrijp je wel. In het begin was het nog een hele uitdaging. 
Voor je gevoel moet je trappen, maar nu moet je ineens lopen.. dat gaat helemaal tegen je gevoel in. Maar als je uiteindelijk door had hoe het moest, dan ging het super! 
De andere ochtend wel wakker met enorme spierpijn, want het was nog best zwaar met die harde wind. 
Maar wel een hele leuke ervaring en zeker leuk om eens te doen! 


Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

20 opmerkingen:

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

dat zijn weer 2 mooie felcitatiekaartjes geworden. Prachtige kleurencombinatie ook.

Lijkt me best ff raar zo'n "loop" fiets.

groetjes Femke.

Sarah zei

Leuke kaartjes. Heeft iets chiques!
Grappig die fiets, ik kan me voorstellen dat je hoofd wil trappen.
Nog nooit gezien. Toffe foto!x

Elly zei

Mooie kaarten zijn het weer.
En leuke actiefoto van je.
Groetjes Elly

Margreet zei

Supervrouwelijke kaartjes. Het gestreepte zwart-wit DP geeft het weer wat stoers.
Apart, zo'n loopie-fiets.
xxx Margreet

Je@net zei

Deze kaartjes zijn ook al zo leuk geworden!

Henriët zei

Super chique kaartjes zijn het geworden. Erg mooi!
Je actiefoto is ook leuk. Ik kon me niets voorstellen bij een lopiefiets maar nu snap ik het.
Groetjes van Henriët

Elle-Jeanne zei

Twee super leuke kaarten voor dames.
Oh ja dat lijkt me zwaar op de loopfiets.
Groetjes Elle-jeanne

Freubelmina zei

De vrouwenkaartjes zijn super!
En wat een geweldige foto met de lopie fiets Merit, je staat er geweldig op.
Lieve groetjes xx

Creaellenknutselsite zei

wat een superleuke kaartjes zijn het geworden te gek die zalmroze pumps.
ik vind de foto met de fiets super leuk, heb er ook wel eens iemand mee gezien
groetjes ellen

Daphne zei

Wat een mooie chique kaarten vind ik dit.
De stoere zwarte strepen, met de mooie zachte kleur schoenen en bloem en parfum flesje, zo leuk.
De glittertjes maken het extra leuk.
Haha, je gezicht op de foto.....Helemaal zo van "pffff", maar ik kan me voorstellen dat Jullie lol hebben gehad. Ik ken het niet, dat lopiefietsen, maar het lijkt mij heel erg leuk.

Diny zei

Twee leuke dames kaartjes hebben jullie gemaakt.
Wat een sportieve foto op de loopfiets....lijkt me ook wel wennen ja!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Super leuke kaartjes!
Geweldig sportief van je.
Liefs xx

Nicole Parmentier zei

Twee hele elegante dameskaartjes, erg mooi!! En ik vind dat je juist heel fris en fruitig op de lopie-fiets-foto staat hoor Merit. Ik kan me voorstellen dat het best een pittig tochtje was!

Caroline zei

Wat een leuke dameskaartjes!
En een vrolijke foto, zal inderdaad best zwaar zijn geweest.
Groetjes Caroline

Chantal zei

Mooie vrouwelijke kaarten.
Groetjes, Chantal S

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn weer hele mooie "vrouwelijke " kaarten in een mooie combinatie. Gave actie-foto hihi.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes!! Toffe kleuren zo.
En ja mooi dat je ook een foto van de lopiefiets erbij plaatst. Ik had geen idee wat het was ( nu wel, ik heb ze wel eens gezien). Op naar een hopelijk mooie bruiloft van jullie vrienden.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Wat een gave fiets is dat! Lijkt me helemaal leuk om eens te doen.
Jullie kaartjes zijn ook weer geweldig. Mooie kleuren combinatie

Durvina zei

Wat een geweldige kaartjes (weer).
Wat leuk dat je dat bent wezen doen, wil ik ook heel graag eens gaan doen...

liefs, Durvina

Gina zei

Dat zijn twee leuke dameskaartjes ! Sober en elegant tegelijk ! Groetjes, Gina