donderdag 23 juli 2020

52 weeks to christmas week 30


 Goedemorgen lieve blogsters, Donderdag kerstkaartendag, volgens mij nog nooit vergeten, maar
daar stond dan vanmorgen alleen de tekst....gisteravond nog aan de knutsel geweest...en net voordat we naar bed gingen dachten we aan de kaart, om die te plaatsen en te typen, maar geen van beide puf meer, dus dat zouden we vanmorgen doen, je raad het al dat doen we nooit dus...vergeten!!!!
Eigenlijk zouden we een zomerstop in moet lassen, maar soms heb je wel zin om iets te plaatsen, dus we modderen nog maar even zo door...
Dit kaartje is gemaakt met mijn allereerste Stampin Up set wat ik kocht "Evergreen"...
De bomen op de achtergrond gestempeld en daarvoor twee leuke huisjes uitgeknipt en geplaatst....
De tekste, sneeuw en de rook komen uit de zelfde set als de huisjes....
Dinsdag avond ook nog gezellig geknutseld met Elise erbij die ging nog naar huis met bijna twee kaartjes af...wij hadden ook twee baby kaartjes geaakt maar die moesten gisteren nog in elkaar worden gezet, gisteren gelijk nog twee meisjes baby kaarten gemaak...de voorraad is op, en je wilt toch dat mensen kunnen kiezen...Dus de bedoeling is om er nog wat te maken...als er tijd voor is.
eerst even om wat boodschappen bij bakker, slager, visboer...dan de tuin, voordat de regen komt, want daarhoorde ik ze over bij het KNMI.
Merit heeft het ook druk 48 uurs dienst, ja dat heb je met vakantie;s normaal is het 24 uurs.
Mischien tussen de bedrijven door nog wat doen, het ligt op tafel.
Probeer bij jullie langs te komen vandaag, want ik vind het zo leuk dat er nog steeds zoveel deelname is......
Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit

30 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart!
groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Mooi jullie kaartje en dan de schattige huisjes erbij.
Fijne dag liefs xx

Suzan zei

Prachtig kaartje hebben jullie weer gemaakt deze week!
Groetjes Suzan

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Annemarie...mooi tafereeltje met die schattige huisjes voor die mooie groene bomen...
Oeps ja ook hier was ik wat aan de late kant...Ik moest vandaag mijn voorbeeldkaartje op het 52 WTC blog plaatsen...helemaal vergeten...
Ik zit momenteel in een freubeldip...heb zoveel andere dingen waar ik druk mee ben..

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Eri zei

Wat is jullie kaart leuk geworden met die schattige huisjes, en de gestempelde bomen. Gelukkig is het nog gelukt om hem op tijd te plaatsen.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Leuk kaartje met die huisjes! Ik loop wat achter maar die foto van het bruidspaar met surfplank vind ik echt geweldig! Mijn man is gek op surfen en vond die foto echt super gaaf, jammer dat wij al getrouwd zijn! Leuk ook dat de bruid sneakers aan had!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Hele leuke kaart, Merit en Annemarie! En de donderdag is nog lang niet voorbij, dus jullie zijn nog ruim op tijd :-)
Groetjes
Jantine

Annerieke zei

Hahaha, ik had het al gemerkt dat er geen tekst stond, kan gebeuren toch? Mooie kaart hebben jullie gemaakt, leuk de rode huisjes voor het groen!

Caroline zei

mooi hoor, en Evergreen is inderdaad een leuke set
Groet Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi winters kaartje met de schattige huisjes
ik vind dat altijd zo leuk om te lezen he even naar de bakker, de slager enz. dat zie je toch hier in de stad nauwelijks meer mis dat wel hoor is altijd zo gezellig heel lang geweest bij ons op het winkelcentrum maar helaas tegenwoordig allen nog maar supermarkten
groetjes ellen

karin zei

Haha, kan gebeuren zoiets.
Ik plan ook nogal eens posts vooraf in dat ik alleen een titel met datum erin zet. Het zou mij dus ook kunnen overkomen.
Mooi met de huisjes en boom.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Gelukkig heb ik veel kaartjes al in het voren gemaakt en geplaatst, dus ze komen er wel op tijd op. Ik zit ook even in een dipje, wil eigenlijk met vakantie, we hebben even de caravan gehaald om wat klusjes aan te doen en dan gaat ie vanmiddag weer terug! Zo jammer!! Maar goed misschien in september! Je kaartje is weer prachtig! Leuk die stempel van die bomen en die huisjes staan er mooi bij! Ik ben gek op die huisjes! Ik wens jullie veel succes en een fijne dag. Merit werkse maar, 48 uur WOW! Veel sterkte! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

He dames, wat een leuke kerstkaart hebben jullie met die stempels gemaakt. Gezellig. Hier vanwege ziekte geen kerstkaart, niets aan te doen. Ik lig wel lekker met mijn tabletje in de stoel om te reageren en wat afleiding te hebben.
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Oh, wat een mooie kerstkaart, heel leuk met die huisjes ! En het gebeurt bij mij ook hoor : druk, druk, en dan iets vergeten.... Hier wordt ook regen verwacht, maar dan moet ik tenminste niet gieten ! :)) Groetjes, Enny

marian zei

Een prachtige kaart hebben jullie weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

Femminde zei

Wat een leuke kaart met jullie eerst Stamping up set. En ja soms heb je van die periodes dat het kaarten maken wat minder gaat. Ik maakt juist in deze tijd vaak een inhaalslag en heb dan weer een goede voorraad.
Wie weet komt het bij jullie ook gauw terug maar als je zoveel moet werken dan lukt het bij mij ook meestal niet.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Margreet zei

Stemmige kaart met die leuke huisjes.
xxx Margreet

Henriët zei

Mooie kaart met die leuke huisjes. Blij dat we hem toch te zien krijgen!
Groetjes van Henriët

Nicolette zei

En weer hebben jullie zo'n leuke kaart gemaakt. Succes met de voorraad aanvullen.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Het is een hele mooie kerstkaart met de bomen op de achtergrond en de leuke huisjes er voor.Het kerstkaarten maken gaat bij mij gewoon door,
Groetjes
Ansx

Rina zei

Ondanks de strubbels hebben jullie toch weer een mooie kerstkaart om ons te laten zien. De kaart voor het bruidspaar was ook heel mooi. Leuk die foto van het bruidspaar met de surfplank erbij.
Groetjes Rina

Laurespage zei

Fijne kerstkaart met deze leuke huisjes !
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Ja! Daarom maar geen zomerstop van 52 weeks! Er zijn zoveel mensen die het fijn vinden op tijd klaar te zijn! Jullie kaart is heel mooi! Moest wel lachen... net als Nancy waren jullie het ook bijna vergeten!

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

dat is een mooi kerstkaartje geworden met die lieve huisjes!!!

groetjes Femke

Elly zei

Leuke kerstkaart hebben jullie weer gemaakt,
Groetjes Elly

Colien zei

Heel leuk kaartje is het geworden!
En een zomerstop kan niet, dan is het geen 52 weeks meer ;)
grtz Colien

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kerstkaart, leuk met de huisjes.Fijn weekend, groetjes Doris

Freubelmina zei

Een superleuk kerstig kaartje dames.
Lieve groetjes xx

Gina zei

Mooi met die grote kerstbomen en de twee rode huisjes ! Mooi geheel ! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

Beetje laat met mijn kerstkaartrondje, maar beter laat dan nooit...
heel mooie stempel-kerstkaart!
groetjes
Nancy 52WTC