maandag 6 juli 2020

Stampin Up kaartje


Goedemorgen lieve bloggers, 

Zoals beloofd zouden we ook vandaag weer een kaartje laten zien die we vorige week hebben gemaakt.
En stiekem zijn we allebei een beetje verliefd geworden op deze kaart :)
Het was heerlijk en super leuk om dit kaartje te maken, allemaal met nieuwe spulletjes van Stampin Up.
Wat een feestje om hiermee te werken, alles past zo goed bij elkaar. Dat werkt zo fijn! 
Het mooie nieuwe design papier gebruikt voor de achtergrond, hierop een kader van cardstock. 
Op de achtergrond wat stipjes gestempeld, geeft net een leuk effect vonden we. 
En ja, zien jullie het goed? We hebben de potjes van Stampin Up weer gebruikt, deze keer twee verschillende maten, een kleine en een grotere voor elkaar gezet. 
Zo blij nog steeds met deze 'oude' set die ik gelukkig een tijdje terug gevonden heb!
Je kan er zoveel verschillende kanten mee op, nu uit het design papier takjes geknipt. Dit heeft mams uiteraard weer gedaan, dat vind ze zo heerlijk om te doen. 
Zo leuk om met deze takjes de potjes te vullen. Het grotere potje is op cardstock gestempeld en uitgestanst en het kleine potje is uitgestanst uit design papier, hier nog een leuk touwtje omheen gedaan.
Allebei blij met het resultaat, nou wat wil je nog meer! 

Afgelopen zaterdag een gezellig vrijgezellenfeestje gehad van m'n vriendin! 
Het was een hele uitdaging op de lopiefiets, maar erg leuk. 
We moesten nog aardig doorlopen om tegen de harde wind in te komen. 
Nu aftellen tot de bruiloft, die over 10 dagen is. 
Ook deze dag moest helaas aangepast worden, maar we gaan er iets leuks van maken! 
De kaartjes voor het bruidspaar zijn al gemaakt, die zullen binnenkort ook op de blog verschijnen. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

15 opmerkingen:

Elly zei

Ik herkende ze idd, het is een mooi kaartje.
Fijn dat het leuk geweest was en nu aftellen..hoop dat het mooi weer dan ook is.
Groetjes Elly

Nicolette zei

Een hele mooie kaart. De kleuren zijn ook mooi gekozen.
Groetjes Nicolette

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje mooie kleuren.
Fijne dag vandaag xx

Freubelmina zei

Zeker een prachtig kaartje dames.
Ik blijf het bijzonder vinden hoe goed jullie elkaar aanvullen,
Fijn dat het feest leuk was,ik had op z’n minst toch wel een foto hier verwacht met jou op de lopiefiets Merit!
Een fijne maandag en lieve groetjes xx

Je@net zei

Erg leuke kaart en wat een mooie kleurtjes ook!

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig kaartje vind ik dit! Ik heb op het punt gestaan om dit papier te kopen maar ik heb het niet gedaan... nu spijt natuurlijk!!!

Stampin with Liz Design zei

Wat een gaaf kaartje! Heel mooi de vazen! Groetjes Linda

Annerieke zei

Wat een mooie kaart, alles is zo mooi op elkaar afgestemd. En de potjes zijn super leuk. Dat klinkt gezellig dat feestje, lopiefiets, lijkt me leuk maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het met harde wind tegen zwaar is.

Chantal zei

Wat een super mooie kaart.
Groetjes Chantal s

Henriët zei

Ik snap dat jullie verliefd zijn op dit kaartje. Wat een prachtige kleuren! En jullie hebben de potjes erg mooi gevuld. Top kaartje!
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Heel leuk deze kaart. Alles past zo mooi bij elkaar. De potjes leuk gevuld met de takjes. Het dp past er perfect bij. Begrijpelijk dat jullie verlieft op de kaart zijn. Het is ook een lieverd! Groeten Trijntje

martina's kaartjes zei

tja, oude setjes kunnen zeker nog plezier geven ! soms 'vergeten' we wel eens wat we allemaal al hebben en is het een uitdaging om toch nog eens aan de slag te gaan met het iets oudere materiaal
resultaat mag zeker en vast gezien worden, geslaagd kaartje is het zo geworden
grtjs,martina

Gina zei

Heel leuk met die twee bokaaltjes ! Groetjes, Gina

GerJanne zei

Ja, hij is ontzettend leuk. Ik dacht al Annemarie ijverig was geweest met knippen ;-)
Oeps, zaterdag een vrijgezellenfeest... dat was inderdaad winderig! Maar zolang je lol hebt is het niet erg!

Daphne zei

Ik snap helemaal wat jullie bedoelen met verliefd zijn op deze kaart, ik heb het ook.
Ik zag de foto en dacht meteen, "joh, DIE IS LEUK".
De takjes en bloemen maken het af, maar de potjes alleen zijn al zo leuk.
Het touwtjeg geeft net dat extraatje voor deze kaart.