zondag 3 mei 2020

Sending you hugs and kisses!


Goede AVOND lieve blogsters, dat is even gek typen, maar het kwam zo uit met de sketch die we moesten linken, als we het morgen zouden doen was het te laat,de challenge loopt vannacht af vandaar.....
Dit kaartje is naar een lieve blogster gegaan.
We hebben ons lievelings-paperpad er weer bij gehaald van DLS de lijn Blown Away, verliefd ben ik gewoon op de papiertjes...
Prachtige motiefjes en ontzettend dik papier het is bijna karton...
Dit lieve uiltje komt even wat "Hugs en Kisses"brengen...

Volgende week kunnen we weer wel flink aan de bak om onze voorraad aan te vullen, de kaarten bakken weer bij de buurvrouw voor de deur gezet, en ze zijn weer geplunderd..hahaha.
We zetten ze voor de deur en zei zoekt dan heerlijk uit wat ze wilt hebben, stopt het geld in een bak en zet ze weer terug bij ons, heerlijk toch dat gaat prima zo...

Voor de deur bij de buurvrouw!!    En weer terug bij ons!!


Mijn Hobbyhonk Challenge - Kleuren pallet.

26 opmerkingen:

Elly zei

Prachtige kaart! En wat goed en leuk zo met jullie voorraad.
Ja het moet nu even op deze manier.
Groetjes Elly

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart.
Gezellig met de uil die even wat knuffels komt brengen.
Groetjes Elle-jeanne

Rosina zei

PRACHTIG dit kaartje met het schattige uiltje erop Annemarie...
en leuk dat je voorraad kaartjes zo gretig aftrek vind bij je buurvrouw..
Kunnen jullie weer even door met de voorraad aan te vullen...

groetjes Rosina

Freubelmina zei

Wat hebben jullie de sketch mooi uitgewerkt dames, het papier is inderdaad heeel erg mooi,ik had de foto groter gemaakt zo kon ik dit nog beter zien. Ja en het uiltje vind ik maar stom! Wie doet er nu een uiltje op zijn kaart,dat doe je toch niet......
Grapjuh natuurlijk, iedereen is verliefd op de uiltjes!
Handig zo met de kaarten, mijn kaarten stonden bij mijn schoonzus in de kapsalon en die heb ik alweer een tijdje terug daar er toch geen klanten komen....ik heb de bak lekker aan kunnen vullen en hopelijk kan hij weer snel terug. Ik mag wel geregeld voor een buurtbewoonster kaarten maken en dan communiceren we via de app, ik stop de kaarten bij haar in de bus en ik krijg een envelopje met geld bij mij in de bus,goed geregeld toch. Ik mocht de dierenambulance uit mijn woonplaats weer verblijden met een leuke bijdrage...
Fijne avond dames Xx

Annie H zei

Supermooi kaartje, ik ben wel een uiltjesfan, de papiertjes zijn idd ook prachtig. Handig zo een buurvrouw ;-)
Groetjes, Annie

Margreet zei

Wat een superleuke kaart hebben jullie met de schets gemaakt.
Bedankt voor het meedoen bij TMS (zit sinds kort in het DT).
xxx Margreet

marja zei

Wat een leukerd weer. Zo goed bezig jullie. Groetjes marja

Irene zei

Ik schaaaam me dat ik jullie nog niet heb gemaild om voor dit super lieve, leuke en schattige kaartje te bedanken. Het papier en de blommekes op de tak van de leuke uil allemaal wéér zó mooi, dank je wel! Ben druk aan de freubel en kom tijd te kort maar dat is natuurlijk géén excuus, sorry.
Liefs xxIrene

Gina zei

Leuke kaart met heel mooi papier met die kleurrijke besjes. Leuk ook die interactie met de buurvrouw. Flinke voorraad ! Groetjes, Gina

Eri zei

Wow, wat een leukerd zit daar op die mooie papiertjes! Heel toffe kaart! Leuk hoe jullie het oplossen met de buurvrouw! Tjonge wat hebben jullie een voorraad.
Groetjes, Eri

Melissa Craig zei

This is a very pretty card. Everything about it - but that paper is my absolute favorite part of this card. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Debbie zei

Beautiful card! I love all your die cuts!!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje en inderdaad heel mooi papier! Leuk dat de buurvrouw kaarten van jullie koopt. Heb je weer wat geld om nieuwe spullen te kopen. Bij mij gaat dat niet hard, ik heb nu wel weer 3 bestellingen. Daar ga ik van de week eens mee aan de slag...

Anita van Deur zei

Super leuk uiltje wie wil hem nu niet, idd heel mooi papier.
Leuk systeem zo met de bakken mooi opgelost.
Fijne dag xx

Danielle zei

Dat papier is echt super lief! Mooi kaartje, zo’n kaartjes komen in deze tijd extra goed van pas. Wat een mooi systeem met de bakken. Leuk als je zo wat kunt verkopen!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige kaartje
het papier is eigenlijk te mooi om te gebruiken

groetjes ellen

Daphne zei

Juist die zomaar kaartjes met hugs en kisses vind ik zo leuk om te maken en te versturen.
Wat en leuke foto's, de bakken bij de voordeuren, zo kan het ook, zeker in deze tijd.

Henriët zei

Te leuk deze uilenkaart! En ik snap helemaal dat jullie deze papiertjes erg mooi vinden!
Groetjes van Henriët

Chantal zei

Wat een schattige kaart.
Groetjes, Chantal s

Stampin with Liz Design zei

Wat een super lief kaartje! We worden in deze tijden allemaal creatief, haha, leuk dat het zo kan! Groetjes Linda

Caroline zei

Wat een lief kaartje in deze kleuren!
En wat een leuk gezicht die dozen voor de deur.
Wat een hoop voorraad hebben jullie zeg!
Groetjes Caroline

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is een superschattig kaartje geworden. Prachtig designpapier en lief uiltje. Handig dat jullie buurvrouw zo toch haar gewenste kaartjes kan uitzoeken.

groetjes Femke

Diny zei

Prachtig kaartje hebben jullie weer gemaakt....en zo te lezen ook goed zaken gedaan....haha!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Prachtige kaart met dit enige uiltje dit is ook prachtig papier. Inderdaad heel mooi deze kleine motiefjes. Wat fijn dat jullie weer lekker aan het maken kunnen... Groeten trijntje

Nicolette zei

Wat een leuke kaart. Het papier is ook erg mooi.
En wat een hoop kaarten hebben jullie . Leuk dat je ze aan een buurvrouw kan verkopen.
Groetjes Nicolette

Angela zei

Geweldig wat een systeem..... we worden écht vindingrijk door deze C-crisis.
Wat hebben jullie een ontzettend lieve kaart voor Irene gemaakt. Schitterende kleurtjes.
Leuk dat jullie weer meedoen bij MHH en veel succes!
xxAngela