dinsdag 19 mei 2020

Nieuwe woning


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vorige week plaatste we ook al een verhuiskaartje, vandaag laten we dit kaartje zien. 
Die hadden we tegelijk met de andere gemaakt, zonde om niet te delen toch? 
En omdat ik nu wat meer tijd heb om te bloggen doordat ik vakantie heb, vind ik het wel leuk om vandaag weer gezellig een blogberichtje te plaatsen. Ik heb het niet alleen druk met bloggen en knutselen, maar vooral ook met van het zonnetje genieten vanuit mijn heerlijke hangmat! :)
Maar gisteren avond toch nog even tijd gevonden om dit berichtje te plannen voor vandaag. 
Ons andere verhuiskaartje was in groentinten, deze gemaakt met roze en blauwe kleuren.
Ook design papier van Stampin Up gebruikt voor deze kaart en de lieve stempel huisjes. 
We zijn zo blij dat we die aangeschaft hebben, kun je veel leuke kaartjes mee maken en je kan ze steeds weer in andere kleuren combinaties stempelen. 
We hebben ze gekocht in de winter en toen veel gebruikt voor winterse kaartjes/winterse dorpjes.
Maar ook voor verhuiskaarten kunnen ze leuk gebruikt worden! 
Onder de huisjes de tekst 'nieuwe woning' gestempeld en nog een vrolijk bloemetje erbij. 

Gisterenochtend ging al vroeg de wekker van Pascal, die heeft helaas geen vakantie maar wel lekker een kort weekje, want met Hemelvaart en de dag erna lekker vrij. 
Ik vond het nog te vroeg om uit bed te gaan om 6u, dus was nog heerlijk verder gaan slapen.
En toen belde mams mij perrongeluk wakker haha.. werd ik niet wakker van een bellende of vergaderende vader.. maakt de ander me wel wakker. 
Uitslapen zit er niet in volgens mij haha. Dus maar op tijd eruit en eerst lekker gaan sporten. 
's Middags nog even naar het werk geweest voor het rooster, gelukt om alles rond te krijgen! 
En daarna nog heerlijk genoten van de zon in mijn hangmat. 
Vandaag gaan we gezellig wat knutselen samen!

Toen ik dit kaartje gisterenavond aan het typen was melde paps al dat hij (vandaag dus) om 07:30 u weer een vergadering heeft via teams. Dus ik ben over een uurtje weer wakker hoor haha!
Had het berichtje bijna gewoon vandaag kunnen typen en plaatsen, had hij er ook op tijd opgestaan :)

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

17 opmerkingen:

Elly zei

Hahaha het is toch allemaal wat he...nou vanmiddag maar weer je hangmat in..even dutten.
Je kaartje is heel mooi geworden zeker fijn om stempel voor meerdere gelegenheden te kunnen gebruiken, dat maakt het zo mooi.
Vanmiddag moet ik hier thuis ook stil zijn, de jongste dochter heeft een tentamen..wel spannend..gaat internet niet gek doen ineens, ze had wel gevraagd voor een extra kabel, zodat deze van beneden gelijk naar boven gaat voor een goede verbinding want je weet maar nooit.
Wens jullie een fijne dag vandaag.
Groetjes Elly

Je@net zei

Ja, geweldig leuke set en weer een erg mooi kaartje ermee gemaakt.
Een heerlijke week om vakantie te hebben, Merit. Geniet ervan!

Laurespage zei

Een super mooie kaart en een hele leuke kleurencombinatie. Geniet van het verlof en tot hoors, laurette

Anita van Deur zei

Prachtig vrolijk kaartje, echt leuk die stempeltjes. Heerlijk zo`n hangmat heb er ook een ligt heerlijk. Succes met alles en voor de rest genieten van je vakantie.
Liefs xx

Irene zei

Afzien die menselijke wekkers whaha, pluk de dag op ALLE fronten Merit!
Leuke kleurtjes deze kaart, weer eens iets heel anders!
Hier veel wind en wolken, hoop dat we vandaag wél kunnen genieten..helaas géén hangmat maar weet niét of ik daar wel in/uit zou komen 🤣🤣🤣).
XxIrene

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

het is weer een mooi verhuiskaartje geworden. De huisjes zijn inderdaad een geweldige aanschaf voor jullie geweest. Geniet van het knutselen en het hangen in de hangmat.

groetjes Femke

Chantal zei

Een erg leuk kaartje.
Groetjes, Chantal S

Stampin with Liz Design zei

Prachtig verhuiskaartje! Vind de kleuren heel erg leuk, heerlijk vrolijk! Groetjes Linda

Creaellenknutselsite zei

weer een mooi kaartje met dat fleurige papier, de huisjes stempel is zeker leuk en voor van alles te gebruiken
geniet lekker van de zon en veel knutselplezier vanmiddag
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een lekker vrolijk verhuiskaartje!
Tja, mobieltjes kun je op 'niet storen' zetten, maar je ouders niet.
xxx Margreet

Annerieke zei

Wat een leuke kaart met die schattige huisjes. Zo handig dat je ze in verschillende kleuren kunt stempelen.

Nicolette zei

Wat een leuke verhuiskaart. En als je vroeg op bent, kan je natuurlijk wel langer van je dag genieten, haha.
Groetjes Nicolette

Daphne zei

Bedankt voor jullie lieve kaartje wat vanmiddag bij ons bezorgd werd!!
Het doet ons echt goed.
Het is vrolijk en ik voel de liefde die erin zit.
Het is fijn om te weten dat mensen aan ons denken.
Fijn, lang weekend!!

Diny zei

Wat een leuk verhuiskaartje hebben jullie gemaakt.
Geniet lekker van je vrije dagen....het weer zal wel meewerken!
Groetjes Diny

Sarah zei

Super gezellig. Mooi! X

Nicole Parmentier zei

Ach s'ochtends fris en fruitig vroeg op en s'middags lekker even een siesta in de hangmat. Helemaal niet zo slecht toch?!
Jullie kaartje is weer prachtig. Deze kleurtjes zijn zo leuk en fris bij elkaar! Geniet van je vakantiedagen.

Alina zei

prachtig, mooie kleuren!