zondag 26 april 2020

Rosina jarig


Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag een gezellig verjaardagskaartje op de blog, want Rosina is jarig!!
Van harte gefeliciteerd, we wensen je via deze weg een fijne verjaardag toe.
Hopelijk met veel gezellige verjaardagspost.
We hebben een bosje bloemen gemaakt voor Rosina met de set 'beautiful bouquet' van Stampin Up.
Verschillende vrolijke kleuren en een aantal bloemen opgehoogd om wat diepte te creƫren.
Van mint macaron cardstock wat takjes gestanst voor onder het bosje bloemen.
Nog een stukje design papier van Stampin Up, ook in de kleur mint macaron onderop de kaart.
En als laatste op het witte kader de tekst 'hartelijk gefeliciteerd' gestempeld.

Afgelopen donderdag en vrijdag twee hele drukke dagen op het werk.
Maar zaterdag heerlijk ontspannen geknutseld met mams. We zijn druk bezig met 'voorraadkaartjes' en gelukkig ging het ons beter af dan afgelopen week.. toen wilde het niet lukken.
Nu heerlijk gestempeld en maritiem kaartjes gemaakt.. daar houd de buurvrouw altijd zo van.
Dus we zijn benieuwd of ze deze er tussen uit pikt :)
Gelukkig zijn de bakken zo weer een beetje aangevuld, maar we kunnen gewoon weer verder.
Want we kregen gisteren avond weer al een nieuwe bestelling.
Pascal zijn oma wil graag kaartjes voor 'zoveel jaar getrouwd'. Dus opnieuw werk aan de winkel!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

24 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een lekker fris en vrolijk verjaardagskaartje voor Rosina, mooie dp papiertjes hebben jullie gebruikt.
heerlijk he als het allemaal goed wil lukken gelukkig heb ik het niet zo vaak maar soms gaat het gewoon ff niet dan maar aan de kant leggen en de volgende dag verder en dan krijg je soms de mooiste kaartjes.
succes met de nieuwe opdracht
groetjes ellen

Freubelmina zei

Wat een mooie kaart voor Rosina hebben jullie gemaakt, zo’n feestelijk bloemetje past wel erg goed bij een verjaardag.
(Goed dat ik dit lees want ik moet de blog nog aanmaken voor Rosina haar verjaardag).
Jullie zijn er druk mee maa als jullie eenmaal op dreef zijn,met z’n 2en toch veel gezelliger lijkt mij.
Ik heb afgelopen week ook een bestelling afgewerkt, een mw in de buurt werkt voor de kerk en die komt tegenwoordig steeds wat kaartjes uitzoeken, nu doen we het via de whatsapp, kunnen we gemakkelijk overleggen met foto’s en stop ik het pakketje in haar brievenbus. Deze keer vroeg ze om 3 condeolancekaartjes....die vind ik wel moeilijker hoor....maar zij is altijd erg blij met alles wat ik maak,leuk toch.
Nou dit was een heel verhaal hihi, een fijne zondag meisjes xx

Chantal zei

Weer een erg mooi kaartje.
Bedankt voor mijn verjaardagskaart, was ook erg mooi.
Groetjes, Chantal S

Marja zei

Prachtige kaart voor de jarige!..mooi met de bloementoef erop.
Groetjes Marja.

karin zei

Prachtige bloemenkaart voor Rosina.
Succes met het aanvullen van jullie voorraad šŸ˜Š
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Hele mooie kaart met al die fleurige bloemen.
Liefs xx

Daphne zei

Het is net een echte bos bloemen, mooi gemaakt hooršŸ˜.
Zo gezellig dat samen knutselen, zeker als het weer lukt.
En een bestelling helpt ook, dan weet je welke richting je op moet met het maken van kaartjes. Succes en ontspan maar lekker dit weekend!

martina's kaartjes zei

ziet er helemaal leuk uit ! mooi
grtjs, martina

Diny zei

Jullie hebben ook een prachtige bloemenkaart voor Rosina gemaakt.....ziet er gezellig uit!
Groetjes Diny

Henriƫt zei

mooie en vrolijke kaart!
Heerlijk die bestellingen. Hoeven jullie je niet te verevelen.
Groetjes van Henriƫt

Margreet zei

Prachtig boeket voor Rosina!
Wat heerlijk, al die bestellingen. Weet je tenminste waar je kaarten voor maakt.
Fijne zondag.
xxx Margreet

Nicolette zei

Mooie bloemenkaart voor Rosina.
Fijne zondag.
Groetjes Nicolette

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor de jarige Rosina.
Het design papier vind ik schitterend.
Altijd leuk een bestelling
Succes met de voorraad.
Groetjes Elle-jeanne

Caroline zei

Wat een prachtige opgebouwde bloemen! Heel mooi kaartje voor Rosina.
Groetjes Caroline

Gina zei

Met zo een mooie bloemenkaart is Rosina vast heel blij ! Groetjes, Gina

Yvonne zei

Wat een mooie verjaardagskaart hebben jullie weer gemaakt. Heerlijk fleurig. Die valt vast heel erg in de smaak bij Rosina.

Liefs,
Yvonne.

Rina zei

Wat heb je een zonnige verjaardagskaart gemaakt voor Rosina. Ik ben die van mij afwezen geven en ze vertelde vol trots dat ze al heel veel kaarten had ontvangen.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Superleuke kaart voor Rosina! Ik zag er al zoveel voorbij komen voor haar. EN allemaal even mooi!
Leuk dat jullie weer bestellingen hebben om aan te werken...ik moet 5 bedank kaartjes gaan maken, ook leuk!

Elly zei

Een hele mooie bloemenkaart, deze blijft wel lang goed ;)
Groetjes Elly

Femminde zei

Oh wat een mooie kaart!! En ja dat mint macaron. Het stempelkussen in die kleur heb ik ook en gebruik hem best veel.
Mooi met die andere kleurtjes erbij.
En ja ik kwam er achter dat ik ook nog zoveel jaar getrouwd kaartjes moet maken. Hier in de omgeving ineens veel 25 jaar.
Fijne koningsdag!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje voor Rosina, en ook het winterse konijntje van de vorige blogpost is super leuk! Wat gezellig dat jullie er samen zo druk mee zijn. Als ik dat zo hoor weten de klanten jullie wel te vinden, niet gek met die mooie kaarten die jullie maken!

Sarah zei

Prachtig! X

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart hebben jullie voor Rosina gemaakt. Geweldig leuk met deze bloemen. Alles weer erg leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

Colien zei

Heel mooie, fleurige kaart voor Rosina!
grtz Colien