maandag 20 april 2020

Epie jarig


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is ons teammaatje Epie jarig, van harte gefeliciteerd, de zon schijnt uitbundig voor je, we hopen dat je een fijne dag hebt.
Het papier is van Stampin UP, en ik vind het zo leuk...die vogelkooitjes, daar bedachten we gelijk nde toekan bij....
Wat gezellige lampionnen aan zijn tak en hij is klaar voor het feest.

Mijn berichtje een beetje later getypt als anders, maar van 6:00 tot 7;30 kan ik slaapkamers doen vooral het stofzuigen is een dingetje in huize van Splunter, dat doe ik namelijk nog al graag hahaha, Maar nu zit er een vreselijke beller in huis die vergaderd de hele dag door (teams), dus ik moet alles in de vroege uurtjes doen.....
Vandaar dat ik NA mijn grote sopbeurt in de slaapkamers even dit bericht type.
Lekker met een bakkie koffie even mijn eigen ding.
Vind het heerlijk om mijn man al 5 weken om me heen te hebben, (dat is nog nooit gebeurt) maar ik vind mijn huis niet helemaal meer THUIS, (door de week dan) klinkt misschien raar, maar het wordt ook een soort kantoor....alles moet op vast gezette tijden soms drinken we 8:30 al koffie zoals vandaag andere morgen is dat weer 11:00 de ene keer eten we 11;45 dan weer 13:30...als gaat op de kantoorklok, we moeten een beetje flexibel zijn, en dat gaat prima hoor gewoon aanpassen, maar daarom vieren we de weekenden uitgebreid, met lekkere ontbijtjes heerlijke lange bakkie's drinken ,uitgebreid eten (en wijn drinken) veel lopen en lekker Netflix kijken...zodat we weer even ons THUIS hebben...
Er zullen vast wel meer mensen tegen van die dingen aanlopen, wij hebben niet eens kleine kids meer thuis, die les moeten hebben en vermaakt moeten worden, dus we zeuren nog van weelde...
Zo weer genoeg gekletst, hier hangen al twee dekbed overtrekken aan de lijn heerlijke he dit weer...ga weer maar eens wat andere vertrekken behandelen, want in die weekenden doen we NIETS....daar is dus door de week voor....
(Jeetje als ik dit terug lees vind ik mezelf gewoon een oude zeur, maar ik laat het staan want het voelt wel zo...dus ik ben vanaf nu een oude zeur!! hahaha).
Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit

23 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke toekan, wat een schattig papier met die kooitjes erop.
hahaha wat een geweldig verhaal heb je geschreven, mijn man is met pensioen en elke dag thuis zo gezellig dus voor ons is er op het moment weinig verandering ivm de corona, maar ja even lekker weg dat kan niet, wij hadden graag eruit gewild met onze museum jaarkaart maar alles is dicht helaas maar wie weet over een poosje dan halen we de schade in.
ga nu even verder met wat huishoudelijke taakjes, gelukkig is de was al klaar
groetjes en fijne dag
ellen

stampinwithlizdesign zei

Wat een prachtige kaart voor Epie! Heel mooi de toekan! Thuis werken is idd een ding, haha, voor de thuiswerker, maar ook voor de overige gezinsleden, heel herkenbaar.. Hopelijk kan het gewone leven over een tijdje weer heelijk van start en tot die tijd, knutselen maar! Groetjes Linda

Freubelmina zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart voor Epie, echt feestelijk en weer geheel in jullie herkenbare eigen stijl,mooi!
Genieten van je verhaal hoor,lekker toch om een uitlaatklep hier te hebben...schroom niet hoor om het met ons te delen.
Voor ons is er deze periode niet veel veranderd behalve dat wij onze kids en kleindochter praktisch niet zien helaas, mijn man werkt nog buitenshuis (behalve afgelopen week was hij heerlijk thuis,zo gezellig en balen dat hij vanmorgen weer aan de bak moest) en ik ben het thuiszitten gewend al voelt het met de carona wel wat anders.....toch moet ik wel zeggen dat de 1e weken onze straat was uitgestorven en dit de afgelopen weken weer volle bak is,alsof er niks aan de hand is...volgens mij houden weinig mensen zich aan de maatregelen...
Nou ik ben m’n verhaal ook weer kwijt hihi gelukkig kun je doorscrollen. Geniet lekker van het samenzijn,over een tijdje is het weer allemaal anders....lieve groetjes xx

Eri zei

Leuke feestelijke kaart hebben jullie voor Epie gemaakt.
Je verhaal is heel herkenbaar, hier wordt ook niets anders dan vergaderd met video, en gebeld. Mijn huis voelt ook niet helemaal meer van mij, het ritme is een beetje verstoord. Vanmiddag rijd manlief naar zijn werk, en kan ik lekker gaan zwabberen. Heerlijk een paar uurtjes helemaal alleen. Fijne dag!
Groetjes, Eri

Elly zei

Hahaha, nee hoor klinkt zeer bekend! Hier sporten er 2 eerst thuis en altijd op maandag bij ons...maandag is normaal mijn dag hier, ben ik alleen iedereen weg of werken..nu dus niet meer hihhi, en dat mis je, want je kunt normaal gewoon lekker door en je eigen ding doen.
En mijn man zat ook veel te bellen veel teams meetings en stiekem eens leuk te horen, hoe dat allemaal gaat want je bent toch anders op je werkvloer..en dan maak je dit ook eens mee.
Maar je kaartje voor Epie is heel mooi!!!
Groetjes Elly

Nicole Parmentier zei

Wat een gezellige toekan met deze mooie papiertjes! Echt een leuk en vrolijk kaartje voor Epie.
Mijn man werkt (gelukkig) maar twee dagen thuis en de rest op kantoor. Ik herken het wel een beetje hoor. Ik zet s'ochtends na het ontbijt altijd vrolijk de radio aan en nu zet mijn man hem steeds weer uit. Ik doe op de dagen dat hij thuis is voornamelijk mijn boven-klusjes zodat we elkaar niet teveel in de weg lopen.. Mijn zonen die normaal in hun studentenhuis wonen liggen nog tot half 10 in hun bed, dus ze waarderen het niet zo als ik luid zingend aan het stofzuigen ga ha ha! het is toch even wennen allemaal hè...

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart met de toekan erop. Denk dat iedereen op zijn eigen manier wel wat merkt in de huiselijke kring.
We moeten allemaal iets laten en iets geven ,maar moeten blij zijn als we alles nog kunnen doen en gezond zijn.
groetjes Marjan.

Annerieke zei

Wat een leuke vrolijke kaart voor Epie, mooie kleuren! Hahaha, dat herken ik ook hoor, man en zoon werken thuis dus ik ben ook een beetje mijn huis kwijt. Maar omdat manlief af en toe achter z'n computer vandaan moet, stofzuigt hij voor mij, dat is nog eens mazzel hebben hè ;-)?

Caroline zei

Heel leuk kaartje heb je voor Epie gemaakt.
nee hoor, je bent geen zeur want alles is nu gewoon anders.
wel leuk dat jullie in het weekend lekker van alles dubbel genieten, doen wij ook hoor!
Groetjes Caroline

Margreet zei

Wat een geweldige leuke kaart voor Epie. Dat vogelkooitjespapier staat zo leuk achter de toekan.
Haha, ouwe zeur....nou, dat zullen wel meer mensen zich tegenwoordig voelen. Voor mij is er niet zo heel veel veranderd, doordat wij al samen gewend waren thuis te zijn. We kunnen nu geen leuke dingen buitenshuis meer doen. Dat missen we wel een beetje. Maar verder amuseren we ons best hoor.
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Kei leuk kaartje voor de jarige Epie.
Je bent geen zeur hoor, iedereen weet dat het in deze tijden anders is.
Wij hoeven gelukkig niet meer te werken. Maar ik kan het me voorstellen dat je wel heel flexibel moet zijn,en dat dan wel even wennen is.
Komt wel weer goed.
Groetjes Elle-jeanne

Diny zei

Prachtig kaartje heb je voor Epie gemaakt Annemarie.
Het is bij heel veel gezinnen anders dan anders....maar ook wel weer gezellig al is de reden waarom natuurlijk niet goed.
Mijn man is net als ik al met pensioen....dus genieten wij dagelijks!
We hebben net weer heerlijk gewandeld en daarna koffie gedronken.
Nu is hij weer in de tuin bezig en kom ik lekker even bij jou buurten....gezellig toch?
Groetjes Diny

Trijntje zei

Prachtige kaart met de leuke toekan gemaakt. Heel herkenbaar dat je ritme verstoord is... Nu ben je even je vrijheid kwijt. Toen ik nog werkte vond ik het altijd fijn om 1 keer in de veerien dagen een dag voor me zelf te hebben. Nu zijn we beide met pensioen en het bevalt ons prima samen thuis. We gaan met het mooie weer samen lekker te fietsen en daarnaast zelf ook nog wat dingen... zo houden we het leuk. Maar mijn man is van de klok en ik vind het prima doe mooi mee . Als je het maar weet dan komt het helemaal goed,. Maar bij jou als je ineens een aantal gezinsleden thuis hebt... en je hebt dan ineens een kantoor thuis... veel sterkte ermee.. groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart heb je met die toekan gemaakt, leuk die lampionnen aan zijn tak en gezellig vrolijk dessin-papier heb je gebruikt.
Nee hoor je bent geen ouwe zeur maar je moest even luchten, net als je dekbedovertrekken hihi. Het valt ook allemaal niet mee, vooral geen einddatum weten vind ik lastig. Maar we bikkelen door met zijn allen ;)
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje voor Epie, heel vrolijk. Heel herkenbaar dat alles toch net even anders is, we waren al jaren met ze tweetjes, het laatste jaar aan het genieten van pensioen, op dit moment wonen beide kinderen thuis. ook heel gezellig maar ook voor ons allen aanpassen. We maken er het beste van.
liefs xx

Daphne zei

Wat een leuk, feestelijk kaartje maakte jullie.
Ik vind de lampionnen altijd zo leuk die zorgen voor een extra detail.
Die zijn leuk voor winter kaartjes, maar zomers kunnen ze ook, het staat altijd zo gezellig in de tuin, lampionnen, dus ook op een kaart, LEUK!!
Je bent geen zeur hoor, zeker niet (vind ik dan hè😉).
Ook wij moesten hier ons ritme vinden met z'n allen..... de eerste week lukte dat totaal niet, maar nadat we echt letterlijk met elkaar aan tafel zijn gaan zitten en ideeën hebben gedeeld zijn we eruit gekomen.
Iedereen moet aanpassingen doen, maar als iedereen daar ook van bewust is komt het goed.
"Zeur" jij af en toe maar even lekker hier, daar zijn we blog vriendinnen voor, toch😊.
Wees ook trots op jezelf, want je huis kwijt zijn is niet niks, maar je slaat je er heel goed doorheen lees ik. 🤗
Lieve groetjes, Daphne.

Nicolette zei

Mooie kaart voor de jarige.
En ik kan me wel voorstellen dat je ritme verstoord is. Je bent zo gewend aan je eigen gewoontes .
Groetjes Nicolette

!neke zei

Mooie kaart voor de jarige !
Tja en dan is het leven ineens heel anders , als alles maar goed komt !
Groeten Ineke

GerJanne zei

Hahahaha..... ja 50+ ,he!
Nee hoor Annemarie, wat jij beschrijft herken ik helemaal. Hier ook: hoe laat koffie? hoe laat lunch? etc. Tussen de vergaderingen en besprekingen en telefoontjes door. Alleen kan ik niet tussen 6 en 7.30 stofzuigen en zo. Of ik slaap dan nog of ik ben aan het werk...en ik heb geluk dat het kantoor in onze slaapkamer is dus de rest van het huis is dan nog voor mij, maar toch word je en beetje geleefd in je eigen huis...
De toekankaart is erg leuk!!

Henriët zei

Ik heb echt moeten lachen om jouw stukje. het is zo herkenbaar. Maar dan niet door het gedoe nu maar meer door de nachtdiensten van manlief. Vanochtend lag hij ook op bed en dan kan ik eigenlijk weinig doen in huis. Maar als hij dan wakker is ga ik ook als een gek door het huis om alles weer aan kant te krijgen. Maar dan moet er wel stipt om half 6 eten op tafel staan want om 6 uur gaat hij dan nog weer slapen voor de volgende nachtdienst. Tis wat met die mannen van ons.
Jullie kaartje is weer een mooie. Leuke papiertje en dan die mooie toekan er bij ! Lekker zomers geheel zo.
Groetjes van Henriët

Gina zei

Niks gezeur en het is inderdaad voor iedereen thuis nu wat aanpassen! Maar het lukt ons wel allemaal! Komt goed ;) en jullie hebben een heel leuk kaartje gemaakt met die toekan! Groetjes, Gina

Scraptastisch zei

Nee hoor je bent GEEN oude zeur, natuurlijk gaat bij iedereen alles anders en ik zeur dan weer over het alleen zijn, haha Ik begrijp je helemaal hoor, je wordt een beetje geleefd door de situatie en voorlopig nog een maandje erbij Annemarie, we zijn er nog lang niet! Je hart luchten dat ruimt op toch en blijf vooral de weekenden vieren!!!
Epie kan wel heel erg genieten van jullie vrolijke kaartje ....prachtig weer!!! Hou vol hoor en het zonnetje doet goed!
xx Gerie

Alina zei

oh, te leuk voor woorden!