donderdag 9 april 2020

52 weeks to christmas week 15


Goedemorgen lieve bloggers, 

Op deze donderdag staat er weer gezellig een kerstkaartje op de blog.
We zijn nog heerlijk verder gegaan met de nieuwe spulletjes die mams voor haar verjaardag heeft gehad van ons. 
Ik had ook wat winter paperpads gekocht, je zou denken dat is toch niet leuk in maart. 
Maar wij worden daar heel gelukkig van en gebruiken ze tenslotte ook het hele jaar door bij de kerstkaartjes voor 52 weeks to christmas. Dus die komen altijd goed van pas, ook in maart :) 
Het design papier wat we voor deze kerstkaart hebben gebruikt komt uit een paperpad van Echo Park 'Warm & Cozy'. We hebben de paperpad wel honderd keer doorgebladerd haha. 
Bijna zonde om er een kaartje mee te maken, maar toch heerlijk aan de slag gegaan. 
Ons lieve uiltje van Marianne Design gebruikt, hij vliegt lekker rond in het berkenbos. 
We hebben hem een heerlijke, warme sjaal aangegeven. 
Onderop de leuke tekst die ook in de paperpad aanwezig was uitgestanst in een cirkel, daaronder nog wat kleine fishtails uit design papier. 
Het kaartje is gemaakt aan de hand van de sketch bij Christmas Card Throwdown. 

Wat een heerlijke dagen hebben we achter de rug met mooi weer, we hebben genoten in de tuin!
Dinsdag ochtend heerlijk in de vroege ochtend een rondje wezen skeeleren, nu kan ik eindelijk weer heerlijk naar buiten in plaats van op de schaatsplank binnen. 
In de middag genieten we heerlijk van de zon en in de avond knutselen we gezellig. 
Gisteren avond niet geknutseld, toen had ik avonddienst. 
Gelukkig gaat het met mij nog steeds goed en hopelijk blijft dat ook zo! 

We zijn weer benieuwd naar jullie kerstkaartjes vandaag, doe gezellig mee bij 52WTC

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

39 opmerkingen:

Elly zei

Jullie kaartje is super leuk geworden!
En fijn te horen dat alles nog goed is.
Wens jullie een fijne dag toe, groetjes Elly

Anita van Deur zei

Hij is super leuk jullie uiltje in het berkenbos. Fijn dat alles goed nog goed is.
Vandaag weer een heerlijke dag geniet van het zonnetje.
Liefs xx

Freubelmina zei

Mooooooi hoe dit prachtig uiltje mag schitteren op jullie prachtige kaartje, het papier is inderdaad erg mooi zeg.
Geniet van het lekkere weer als het kan, lekkere vitamine D opdoen zodat jullie ook gezond blijven!
Lieve groetjes xx

Colien zei

Mooi kaartje, gaaf papier en tof dat de tekst ook in de paperpad zat!
Leuke sketch ook ;)
Fijn dat alles goed gaat bij jullie, hier gelukkig ook...
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

wat een gezellig kaartje met de uil mooi dp papier hebben jullie erbij gebruikt het past er zo mooi bij
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Superleuk is jullie kerstkaart, met de uil.
Idd heel mooi papier.
Groetjes Elle-jeanne

Stampin with Liz Design zei

Het uiltje knalt gewoon van deze kaart af, prachtig! Groetjes Linda

Caroline zei

Heel leuk papier en jullie hebben er weer een superleuk kaartje mee gemaakt!
Groetjes Caroline

Je@net zei

Wat een super leuke kaart is dit ook weer geworden. Lief hoor, die mooie uil als blikvanger!

Eri zei

Een leuke kaart met het uiltje, hij past heel mooi op die nieuwe papiertjes.
Groetjes, Eri

Rosina zei

Prachtig is jullie kerstkaartje voor deze donderdag Merit zo een schattig vliegend uiltje erop...en leuk is dat hè met nieuw papier en spulletjes aan de slag te gaan...en heerlijk voor jouw lekker buiten een rondje skeeleren...Moet je wel een redelijk glad wegdek hebben..Onze kleindochters doen dat ook vaak de laatste weken, vooral met het heerlijke weertje nu...
groetjes en hou je gezond
Rosina DT 52 WTC

Enny zei

Oh, wat een mooie kaart, leuk papier en zo'n schattig uiltje ! Ja, heerlijk weer, ik heb ook al veel genoten in de tuin ! Groetjes, en fijne Paasdagen ! Enny

Trudy zei

Gezellig kaartje met dat lieve uiltje! Ik zag heel veel mensen gisteren skeeleren. Geniet van het mooie weer!
Groetjes Trudy

Chantal zei

Mooie vrolijke kaart.
Groetjes, Chantal S

karin zei

Mooi kaartje met het uiltje erop !
groetjes,
Karin

Yvonne zei

Mooie kerstkaart hebben jullie gemaakt met het lieve uiltje.
Als je veel knutselt ben je altijd blij met mooi papier hè?
Maakt niet uit of het nu winter of zomer is.

Liefs,
Yvonne.

Margreet zei

Prachtig papier en een mooi kaartje geworden met die leuke uil er op.
xxx Margreet

!neke zei

Wat een leukerd !
Groeten Ineke

Laurespage zei

Prachtig ! Zo mooi de uil en inderdaad heel mooi papier !
Hou het gezond, geniet van de zon en een fijn paasweekend,
Laurette

Marijke zei

Een leuk kaartje weer met deze uil en zijn dikke shawl om! Mooi papier ook ! Ik kan daar ook van genieten hoor,ieder nieuw boekje met papiertjes vind ik heerlijk of het nu kerst of zomer papier is! Heerlijk genieten hé in de tuin!daar ben ik wel blij om dat we nu niet 4 hoog in een flat wonen maar de persoonlijke dingen mis je dan toch nog wel! Voor jullie ook een fijne paasdagen en hou het gezond. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn te lezen dat bij jullie alles goed gaat. Het mooie weer maakt het, vind ik, ook allemaal wat draaglijker. Net wat je zegt, je kunt ook eens een buiten activiteit doen. Net als dit lieve uiltje dat zo vrolijk rond fladdert op je mooie kerstkaart ;P
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Mooie kaart. Leuk hoe jullie het iedere keer weer verzinnen.
Groetjes Nicolette

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuk kaartje met deze vrolijke uil, echt super! Volgens mij is skeeleren weer helemaal hot op dit moment. Achter ons huis loopt een fietspad en ik heb al zoveel mensen voorbij zien skeeleren! Lekker hoor, met dit mooie weer!

Diny zei

Wat een super leuk kaartje is dit....grappig met de uil!
Groetjes en geniet van het buiten zijn,
Diny

Annerieke zei

Leuke kaart, mooi papier zeg! Lekker om buiten te zijn hè, fijn dat het nu en nog wel kan. Gelukkig gaat het goed met je, je loopt toch risico denk ik. Hou jullie haaks!

Jantine zei

Mooi kaartje weer, Merit en Annemarie. Grappig dat je met je eigen cadeautje voor je moeder aan de knutsel gaat 😊
Klinkt als fijne invulling van de dag.
Ik ben ook aan het werk en het gaat gelukkig ook goed met me. Maar ik werk in de ouderenzorg en sommige mensen hebben het wel heel erg moeilijk met de isolatie. En op sommige locaties zijn helaas ook mensen ziek.
Groetjes
Jantine

Gina zei

Superleuke kaart met het uiltje ! Ik had ook een vraagje, ik zie op jullie blog vaak dezelfde wolkjes op een kaartje (maar nu net niet op deze uiteraard - LOL), maar heb nog niet gevonden van welk merk die zijn? Ben wel benieuwd ! Groetjes, Gina

Ans Gilbert zei

Soms kun je zo genieten van een nieuw papier blokje, dat heb ik ook. Jullie kerstkaart is weer super, met de leuke uil,
Fijne paasdagen
Ansx

Rina zei

Leuk om zo samen van het verjaardagskado te genieten. Het is zoals gewoonlijk weer een prachtig kaartje.
Groetjes Rina

Loes zei

Hallo, ik ben nieuw maar maak wel al jaren kaartjes. Ik heb een vraagje, die bomen als achtergrond vind ik geweldig maar kan die nergens vinden, kan er iemand een merk en nummer doorgeven misschien? Ik zou daar heel erg blij mee zijn..
Geweldige kaartjes zie ik hier steeds voorbij komen..
Bedankt alvast, groetjes, Loes

Marinda zei

Wat een leukerd! En ik vind het designpapier echt geweldig. Groetjes Marinda

Fabiola zei

quelle magnifique carte Annemarie,une réussite tout en originalité, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

marian zei

Wat een lieve kerstkaart met het uiltje (hij ligt bij mij nog steeds nieuw in de verpakking)
Groetjes van Marian, gezellige Paasdagen en blijf gezond.

martina's kaartjes zei

Een fantastisch kaartje zoals we altijd al gewend zijn ! helemaal mooi
grtjs, martina

Ellen zei

Mooie kerstkaart met dat uiltje erop! Heerlijk hè, dat mooie weer?! Zo fijn om lekker buiten van de zon te kunnen genieten. Daar knapt een mens van op. Gezellige paasdagen, blijf gezond!

Daphne zei

Met deze mooie warme dagen is het extra knap om zo'n "koude" kerstkaart te maken😉.
Een uil blijft lief op een kaart.

Nancy Soetaert zei

Op Paasmaandag mijn kerstkaartentoerke aan het doen...
leuk dat jullie onmiddellijk met de toffe nieuwe papiertjes aan de slag gegaan zijn.
Die tekst is ook heel mooi, en helemaal top met het toffe uiltje!
Fijn dat je je wat kan uitleven op de skeelers buiten!
Fijne dag en hou het hopelijk gezond!
Nancy

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met dit leuke uiltje. Superleuk gemaakt. Wij hebben ook lekker genoten van her mooie weer. Moeten even geduld hebben asn her eind van de week is het terug. Zijn de berichten....Groeten Trijntje

Netta zei

love that owl! good take on the sketch!