dinsdag 31 maart 2020

Veel liefs van Buurtzorg!!


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een heleboel (bijna) dezelfde kaartjes.......
Vorige weekend zijn we aan de slag gegaan voor alle buurzorg clienten van Merit, en haar team.
Ze zijn vaak bang, onzeker (net als wij) en soms ook wat eenzaam in deze tijd en een kaartje als steuntje in de rug doet eigenlijk iedereen goed.
Er zijn wat echtparen (daar zijn de kaartjes in de groentinten naar toe gegaan) en heel veel dames (de roze natuurlijk) maar ook nog 4 heren daar hebben we de bootjes voor gemaakt.
We kregen laatst de prijs van Angela van Hobbyhonk...daar zat een geweldig leuk paperpadje bij, dat hebben we inmiddels helemaal geplunderd. (dankjewel Angela).
De bloem die we hebben gebruikt is al een "ouwetje" van Stampin Up, de takjes zijn van 1 van mijn allereerste stansen weet niet eens waarvan.
Dus het was een drukte met stempelen en stansen (zelfs Arie heeft meegeholpen die heeft alle blaadjes voor zijn rekening genomen en een heel vel van 30x30 aan blaadjes uitgestanst.
Alle achtergrondjes zijn door verschillende embossing folders gehaald...en in 1,5 dag al deze kaartjes gemaakt.
Het was een beetje een lopende band actie, maar als ik van Merit hoor hoe blij alle clienten zijn met post, dan heb je het er heel graag voor over.


Dit zijn de kaarten voor de heren, daar hebben we het bootje van MD voor gebruikt, en papier van Joy.
Het zijn niet de meest ingewikkelde kaartjes , maar we zouden er een stuk of 30 maken, dus kon het niet TE moeilijk worden.


Hier het leuke paperpadje, wat een heel eind leeg gehaald is.

Een fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit

30 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wauwww wat een klus, leuk met z’n allen gedaan. Eenvoudig maar zie zien er superleuk uit.
Fijn dat je dan hoort hoe blij de mensen zijn hiermee. Goed gedaan van jullie.
Lieve groetjes xx

Je@net zei

Wauw...wat een super mooie serie kaarten hebben jullie gemaakt. Dat zal vast erg gewaardeerd worden door alle buurtzorg cliënten.

Creaellenknutselsite zei

wat een geweldige kaartjes zo leuk allemaal en wat een klus maar wel dankbaar werk.
zo leuk dat jullie dat met zijn allen hebben gedaan en zelf Arie aan het werk gezet hahaha binnenkort ook kaarten van Arie??
groetjes ellen

Chantal zei

Wauw wat een super productie, erg mooie kaarten, zullen ze vast blij mee zijn geweest.
Groetjes, Chantal S

Elle-Jeanne zei

Wauw, wat een leuke serie kaarten.
Hard gewerkt voor de cliënten.
Heel mooi lief gebaar van jullie,top.
Dat doet de mens goed,top.
Groetjes Elle-jeanne

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaartjes en wat een lief initiatief van jullie! Dat kan niet anders dan dat het super gewaardeerd wordt! Groetjes Linda

Elly zei

Wauw wat een klus is het even geweest en met het gehele gezin.
Maar het mooiste van alles, dat het voor die mensen zijn en het wat vreugde in de woonkamer geeft.
Ziet er super leuk uit allemaal.
Groetjes Elly

Henriët zei

Wat een lief gebaar! Was vast een hele klus maar je maakt mensen hier zo blij mee!
Groetjes van Henriët

Eri zei

Geweldig wat een mooie productie, en de hele familie ingeschakeld! Jullie hebben heel veel mensen blij gemaakt! TOP!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Zooooooooooo een hele klus, zijn zijn wel zo mooi ook de herenkaartjes. Prachtige initiatief van jullie.
Liefs xx

Nicole Parmentier zei

Wouw, wat een berg kaartjes! Heel lief en heel mooi!!!
Ik heb een soortgelijke actie gedaan afgelopen week, ook flink productiewerk. In mijn ééntje maar wel met een luisterboek op de achtergrond dus eigenlijk best een ontspannen werkje. Morgen zie je ze op mijn blog.

Scraptastisch zei

Applaus wat zeg ik?...staande ovatie! toppers zijn jullie ik weet hoe blij de bewoners op mijn werk zijn met post en ze zien er hartstikke mooi uit!!!
Lieve groetjes Gerie

Margreet zei

Wat een lieve actie van jullie. Het zijn leuke, attente kaartjes geworden.
xxx Margreet

Caroline zei

wat lief dat jullie ook zo bezig zijn geweest. En het wordt zeker gewaardeerd!
Groetjes Caroline

Sarah zei

Wauw! Zo lief van jullie! Knap x

GerJanne zei

Wat een geweldig goed idee!! EN wat hebben jullie er goed over nagedacht. Heel leuk en wat zullen de cliënten verrast zijn.
Bij ons werden er kaartjes voor alle bewoners bezorgd van Albert Heijn. Ook zo attent!
Het paperblokje is inderdaad mooi!

Daphne zei

Ik zie het voor me, hoe jullie dat met elkaar zitten.
Ze zijn prachtig!!
En zelf gemaakte kaart hoeft niet altijd veel of druk te zijn toch? Het gaat om de liefde die erin zit.
En dat vind ik, veel liefde!!
Leuk om de hele serie bij elkaar te zien.

Nicolette zei

Wat een lief gebaar. Ik weet uit ervaring dat de kaarten erg gewaardeerd worden.
Groetjes Nicolette

Sandra zei

Wat een lief gebaar en wat een werk ,super !

Groetjes Sandra

Trijntje zei

Wat een leuke klus hadden jullie. Erg leuk zijn deze lieve kaarten geworden. Dat vinden de mensen zeker leuk om te krijgen in deze onzekere tijd. Mijn moeder kreeg ook een kaartje van de thuiszorg. Daar hadden ze een leuk klein gehaakt hartje op gedaan. Ook zo lief. Mijn moeder werd er emotioneel van.... de kaarten met de boten zijn ook erg leuk. Veel sterkte. Groeten Trijntje

Annerieke zei

Ohh wauw, wat hebben jullie veel mooie kaarten gemaakt! Een leuk en lief gebaar. Ik zie het al voor me hoe jullie met z'n allen bezig zijn ;-).

Gina zei

Supermooi en prachtig initiatief al die kaarten ! Ik heb mijn man ook al aan het werk willen zetten met de stansmachine, maar dat zag hij niet zitten. Groetjes, Gina

Epie zei

Wat een superleuke actie van jullie !!
Geweldig fijne dag van Epie

Enny zei

Oh, wat geweldig, prachtig initiatief van jullie ! Ja, die mensen verdienen een steuntje hé ! Ik heb ook al een paar kaartjes gemaakt voor oudere buren, die ook niet buiten mogen. In deze tijd is solidariteit heel belangrijk. Groetjes, Enny

Jantine zei

Wat een geweldige actie van jullie! Heel tof. En zo kwam het papier van Angela wel heel mooi van pas.
Groetjes,
Jantine

Laurespage zei

Wow, wat een leuk initiatief. Iedereen is bezig, maakt iets, kleurt iets. We zien bij ons ook dat de mensen om mekaar geven. Ik heb ook een deel kaartjes gemaakt voor de assistentiewoningen waar ik soms vrijwilligerswerk doe. Ik was aan het opruimen en heb een deel oude kaarten uitgehaald en daar ‘nieuwe’ kaartjes mee gemaakt, en de bewoners, ik noem dit mijn oma’tjes waren,super,super blij. En daar doen we het voor.
Groetjes en geniet van het zonnige weekend. Laurette

Colien zei

Heel gave serie kaartjes, zo leuk om mensen blij te maken!
Onze hobby is goud waard, zeker in deze tijd...
grtz Colien

Hobby Hoogland zei

Wat een lief, leuk en prachtig gebaar,de kaartjes zijn ook heel mooi.
Dat het een klusje was dat is wel te zien ,maar daar blije mensen van te krijgen is ook heel mooi.
groetjes Marjan.

Danielle zei

Wat lief om dit te doen! Ik heb ook flink wat kaartjes verstuurd, nog niet zoveel als ik zou willen maar de tijd ontbreekt een beetje. Zoveel mensen kunnen het nu extra goed gebruiken, een beetje aandacht!

Angela zei

Wat ontzettend leuk van jullie om kaartjes te maken voor Merit's Buurtzorgteam. Dat het gewaardeerd werd geloof ik graag. Wij kregen in maart ook een kaart van ons Buurtzorgteam en een paar lieve, bemoedigende woorden. Hij staat nog steeds in de boekenkast (en het is niet eens een zelfgemaakte kaart 😉).
Kweet het.... ben érg laat met reacties, maar ben al een half jaar aan het klungelen en dan is bloggen het eerste dat afvalt. Zie trouwens wel dat ik héél veel moois bij jullie gemist heb!
Deze kaartjes zijn zooo leuk en wat gaaf dat het paperpadje zo in de smaak is gevallen bij jullie..... heb het pakketje met liefde samengesteld 🥰
lfs Angela