zaterdag 14 maart 2020

JIJ bent jarig...


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag ook een kaartje in het weekend...
We wilden nog graag meedoen met de sketch van De Egel, en zoveel dagen hadden we niet meer dan liep de challenge al af.
Er moest een mannenkaart komen, nou dan slaan we al dicht....maar toch maar begonnen met de JIJ stans is het best goed te doen (dacht  ik )  hij is lekker groot dus vult goed.
Maar ik weet niet hoe lang ik over de kaart heb gedaan, maar ik heb bijna een record verbroken volgens mij...wat een gedoe, en als je de kaart zo ziet denk je oooohhhh die is zo af.
Nou dat was dus niet zo...bloed zweet en tranen heeft het gekost.
Dat was al het zuchten en kreunen en steunen wat jullie hoorden...
En hij is nog niet naar mijn zin...maar het is zo..


Voor jullie allemaal een prettig weekend, ik geniet weer even van het weekend, manlief thuis en de kids zijn hier.....

Liefs Annemarie en Merit

De Egel - Sketch
2 Sisters on the blog - stippen of strepen.

27 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het resultaat mag er wezen, een super leuke kaart met mooi papier, vind het leuk dat de sterretjes oplopen in maat.
Fijn weekend geniet met ze allen.
Liefs xx

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is een gaaf kaartje geworden. Zelf ben ik ook vaak erg lang bezig met een kaartje die er wat "simpeler" uitziet en mannenkaartjes blijven lastig maar deze is goed gelukt.

groetjes Femke

Elly zei

Hij is prachtig deze kaart!!
Groetjes Elly

Gina zei

Het gaat vlotjes het kaartmaken bij jullie - of mocht ik dat niet zeggen ?? Haha! Ook al hebben jullie er lang over moeten denken, het resultaat mag er zeker weer wezen ! Groetjes, Gina

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart daar is niets fout mee.Wat is de JIJ mooi om te gebruiken hé,vooral op mannen kaarten.
Ook al duurde de fabricage wat langer dan normaal ,de kaart mag er wezen.
Een diertje in elkaar zetten vind ik ook tijd rovend.
Groetjes Marjan.

Chantal zei

Mooie stoere kaart.
Groetjes, Chantal S

Trijntje zei

Het is een geweldige kaart geworden. Ik heb het ook vaak en maar stinnen.... En later denk je was dat nou zo moeilijk.. Maar jullie kaart is een topper. Een goed weekend . Groeten trijntje

Colien zei

Ondanks de struggle is het een mooie, stoere kaart geworden, hoor!
grtz Colien

Diny zei

Wow.....schitterend! Hoezo niet helemaal tevreden....ik vind hem prachtig.....helemaal in mijn straatje!
Groetjes Diny

Debby Kuster zei

Leuk idee die jij stans en stempels. Helaas nergens meer te krijgen. Maar dat maakt je creatie niet minder leuk. Ik vind hem echt top

Je@net zei

Vind het een super leuke kaart geworden. Zo jammer dat deze set nergens meer te koop is!
En bedankt voor jullie lieve beterschapskaart voor dochterlief. Ze is er erg blij mee!

Margreet zei

Wat een gave kaart, Annemarie. Je zou niet zeggen dat het je zoveel moeite heeft gekost (gelukkig zijn er geen zweetdruppels op achtergebleven).
Geniet van je gezin om je heen!
xxx Margreet

Henriët zei

Niet naar je zin?? Ik vind hem gaaf! Lekker stoer en precies volgens de sketch. Wat wil je nog meer...
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Dat zou je niet zeggen! Ik vind hem geweldig! Maar van wie moest het een mannenkaart worden? Niets meer in voorraad? Je kunt nog meedoen bij DAK!
En in elk geval dank je wel voor het meedoen bij de Egel (kan tot de 19e tot 20.00 uur)

Rosina zei

Ach kijk Annemarie...was dit de kaart waarvan Merit zei dat je zat te zuchten en kreunen aan de overkant van de tafel..
Het is een prachtige mannenkaart geworden..en die JIJ stans is zo leuk om te gebruiken...Mooi hoe je de sketch heb uitgewerkt...

groetjes Rosina

Creaellenknutselsite zei

ik vind het een geweldige mannenkaart geworden en hij erg stoer vond zelf de sketch ook best lastig.
de jij stans is leuk om op deze manier te gebruiken
groetjes ellen

Freubelmina zei

Nou mijn 1e indruk was inderdaad; wat hebben ze een simpel en snel kaartje gemaakt maar het tegendeel is waar lees ik hihi.
Ik vind hem wel heel erg leuk en zeker een kaart die ook voor een man kan.
Lieve groetjes xx

Daphne zei

Zuchten en steunen of niet, een hele toffe kaart!

Judith zei

Prachtig kaartje weer.
Groetjes van Judith

Nicolette zei

Een super gave kaart. Geniet nog van je weekend.
Groetjes Nicolette

Nicolette zei

En Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Marijke zei

Het is een mooi kaartje geworden hoor! Een mannenkaart is toch al moeilijk! Maar jullie kunnen tevreden zijn hoor, hij ziet er mooi uit. Groetjes marijke.

Grietje Jansen zei

Och, ik denk dat we allemaal wel eens een kaart maken waar we niet tevreden over zijn.
Toch vind ik hem wel leuk hoor, erg leuk zelfs dat grote en kleine jij.

Grietje

martina's kaartjes zei

helemaal toppie ! de boodschap is duidelijk, een supertof kaartje
grtjs,martina

Caroline zei

Hij is goed gelukt hoor! haha dat dat zoveel stress kan geven he.
Leuk dat jullie weer meedoen met onze challenge, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Marja zei

Prachtige kaart hebben jullie met de sketch gemaakt!
Leuk dat je meedoet bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.

Nelleke zei

Haha, wij zien en horen al dat gezucht en gekreun niet, wij zien een mooie kaart die heel goed gelukt is. Als je er nu meer moet maken gaan die wel veel sneller. Dank je wel voor het meedoen aan deze uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke